Connect with us

OH VIRAL

Akhirnya Wajah Datuk Seri itu Didedahkan, dan Ini Cara dia Melarikan Diri

Published

on

Kuala Lumpur: Seolah-olah dirancang dari awal dengan penuh teliti.

Malah, kedudukan pagar keselamatan jenis anti-climb, jalan pintas dan susun atur sekitar Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Putrajaya, diselidik terlebih dahulu.

Semua itu membolehkan dalang utama sindiket cuci duit atau pengubahan wang haram berusia 32 tahun terbabit melarikan diri.

Dia lari tanpa disedari pihak berkuasa dalam kejadian jam 6.30 petang Ahad lalu.

Difahamkan, suspek yang mendakwa sebagai Datuk Seri itu meloloskan diri dengan bantuan tiga pengawal peribadinya.

Mereka bertindak cekap dalam tempoh kurang dua minit.

Dia sebelum ini ditahan SPRM pada 2 Oktober sebelum direman sehingga Ahad lalu susulan siasatan kes pengubahan wang haram membabitkan artis.

Sumber berkata, dua daripada pengawal peribadi suspek berperanan sebagai ‘kuda’.

Ini bagi membolehkan suspek memijak belakang tubuh mereka untuk melepasi pagar setinggi hampir dua meter itu.

Menurutnya, seorang lagi pengawal peribadi suspek menyambutnya di luar pagar sebelum mereka melarikan diri dengan menaiki Perodua Myvi.

Sumber itu berkata, terdahulu, sembilan suspek yang dilepas reman dibawa pulang ke ibu pejabat SPRM Putrajaya untuk proses dokumentasi jaminan sekitar jam 6 petang.

Menurutnya, sebaik tiba di pejabat SPRM, ramai anggota polis berkumpul di lobi utama bangunan.

“Ini menyebabkan semua suspek tidak mahu keluar dari kenderaan masing-masing.

Ada kalangan ahli keluarga suspek juga hadir di lokasi untuk proses jaminan.

“Berlaku kekecohan di lobi utama bangunan SPRM apabila semua OKT (orang kena tuduh).

Mereka enggan keluar dari kenderaan berikutan kehadiran ramai anggota polis di lobi Ibu Pejabat SPRM,” katanya.

Menurutnya, hasil perbincangan antara SPRM, polis dan peguam, polis akur dan bersetuju menunggu semua suspek di luar pintu utama Ibu Pejabat SPRM.

“Selepas selesai proses dokumentasi jaminan, semua OKT dibebaskan dan menaiki kenderaan masing-masing untuk keluar dari Ibu Pejabat SPRM.

“Ada empat kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Vellfire memasuki Ibu Pejabat SPRM bagi menjemput suspek yang melarikan diri.

“Setiap kenderaan yang melalui pintu pagar utama disekat dan suspek lain ditahan polis semula.

Bagaimanapun, seorang suspek yang dibebaskan dengan jaminan diserahkan SPRM kepada peguam beliau,” katanya.

Menurutnya, suspek bergelar Datuk Seri terbabit masuk ke dalam Toyota Vellfire bersama peguam, pengawal peribadi dan pemandu.

“Dia masuk ke dalam kenderaan dan dilihat menuju ke pintu pagar utama.

Bagaimanapun, dalam pergerakan antara pintu lobi dan pagar utama, suspek dipercayai keluar dari kenderaan.

Dan melarikan diri ke arah pagar sisi (berdekatan pintu belakang bangunan SPRM) dengan dibantu dua pengawal peribadi.

“Lokasi suspek melarikan diri terselindung di sebalik tempat penyimpanan gas.

Suspek dikesan memijak belakang tubuh dua pengawal peribadinya untuk melepasi pagar berkenaan,” katanya.

Menurutnya, hasil siasatan rakaman kamera litar tertutup (CCTV), suspek disambut seorang lagi pengawal peribadi yang menunggu di luar pagar.

“Sebuah Perodua Myvi menunggu di tepi jalan dan melarikan suspek.

“Apabila polis menahan Toyota Vellfire yang dinaiki suspek dan melalui pintu pagar utama, baru disedari suspek melarikan diri,” katanya.

Menurutnya, tidak timbul isu kecuaian dan dakwaan ada pembabitan ‘orang dalam’ berikutan suspek ketika itu dibebaskan dengan jaminan.

“Pihak SPRM sentiasa memberi kerjasama baik dan membantu siasatan polis bagi memastikan kes berkenaan disiasat dengan rapi,” katanya.

Menurut sumber itu lagi, individu yang melarikan diri itu bukan bergelar Datuk Seri seperti ditularkan ataupun dilaporkan.

Wajah Didedahkan

Pada 8 Oktober lalu, Ketua Pesuruhjaya SPRM Datuk Seri Azam Baki berkata, pihaknya mengesan ratusan syarikat diwujudkan bagi mengaburi pihak berkuasa.

Ini berhubung sindiket pengubahan wang haram dikaitkan dengan perniagaan membabitkan artis dan selebriti.

SPRM turut menyita 23 kenderaan mewah pelbagai jenis antaranya Ford Mustang, Rolls Royce, Bentley, Ferrari dan Porsche serta beberapa motosikal berkuasa tinggi dimiliki ahli sindiket dipercayai hasil kegiatan haram.

Sebelum ini, SPRM turut dilaporkan memanggil pasangan selebriti untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan kes pengubahan wang haram berkenaan.

Kredit:HmetroOnlinee

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

Video: Suami lstri Disahkan Positif C0VlD, Netizen Perasan Sesuatu Berkenaan Anak Emma Maembong

Published

on

By

Emma Maembong dan Suami Positif Cvid

Pelakon cantik, Emma Maembong telah memaklumkan menerusi Instagramnya.

Ianya bahawa dia dan suami disah positif Cvid-19 selepas melakukan ujian saringan.

Hal tersebut pastinya membuatkan Emma begitu risau.

Ini apabila bayi sulungnya yang baru sahaja berusia dua bulan lebih turut terpaksa menjalani ujian saringan yang agak menyakitkan itu.

Menerusi perkongsiannya di Instagram anaknya Shariq Gabriel, dapat dilihat si kecil itu menangis.

Kemudian ditenangkan Emma yang turut sebak melihat bayinya terpaksa menjalani prosedur tersebut.

Emma dan suami disahkan positif Covid-19 walaupun tiada sebarang simptom ataupun kontak rapat.

Walau bagaimanapun, keputusan saringan ujian anaknya menunjukkan negatif dan membuatkan sedikit lega.

Sehubungan dengan itu, Emma menasihatkan orang ramai supaya sentiasa menjaga protokol kesihatan.

Dan ambil peluang melakukan swab test walaupun tidak mempunyai sebarang gejala.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Video berdurasi 41 saat dikongsi Emma menunjukkan pelakon drama Bicara Cinta itu melakukan ujian calitan di kediamannya.

Dalam entri itu, Emma berkongsi:

“Buat ujian calitan di rumah bersama @kumpulan_megaklinik_zahran. Bagus dan sangat profesional.

“Mereka boleh datang ke rumah dan melakukan ujian itu. Terima kasih juga kerana menyalurkan maklumat yang kami perlukan.

“Saya tidak menunjukkan sebarang simptom tetapi keputusan ujian adalah positif.

“Walaupun rasa sihat, saya sarankan buat pemeriksaan kerana kita tidak tahu apakah dijangkiti atau tidak.

“Jaga diri dan patuh prosedur operasi standard (SOP),” katanya.

Sementara itu, Muhammad Shazli yang juga juruterbang, bersyukur kesihatannya semakin pulih.

“Hasil ujian menunjukkan saya positif. Bagaimanapun, Alhamdulillah, keadaan bertambah baik. Jaga keselamatan dan patuhi SOP,” pesannya.

Netizen Perasan Sesuatu

Rakaman Video Bayi Emma Jalani Swab Test KLIK SINI

Sumber: Emma maembong

Continue Reading

OH VIRAL

Sajatt Dilihat Pkai Baju Tidur Dan Brjalan di Lorong GeIap, Mengejutkan Lihat Apa Yg Sebenarnya Sajatt Buat

Published

on

By

Pengguna media sosial meninggalkan pelbagai reaksi terhadap sebuah video yang dimuat naik usahawan sensasi, Nur Sajat di akaun Instagram miliknya, @nursajat23 pada Isnin.

Di dalam video berdurasi kurang 40 minit itu, Sajat atau nama sebenarnya, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.

Ini antara lain menceritakan situasi sebenar yang menyebabkan dirinya digari pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) 6 Januari lalu.

Kemudian dia ditahan di Pusat Penahanan Sementara, Kuala Kubu Bharu.

Pada masa sama, Sajat turut mendakwa mendapat layan yang tidak wajar meski sudah hadir.

Ini bagi memberikan kerjasama apabila dipanggil untuk siasatan oleh pihak JAIS.

Siasatan tersebut dilakukan berhubung laporan yang dibuat pada 23 Ogos 2018 lalu terhadapnya.

Sementata itu, pada ruangan komen video yang sudah pun ditonton lebih sejuta kali itu.

Warganet juga memberikan pandangan masing-masing dan turut menitipkan nasihat serta ucapan buat pemilik NurSajat Gold itu.

Rakan usahawan, Safiey Illias misalnya dilihat turut meninggalkan komen, meminta agar Sajat bersabar dan terus kuat demi orang tersayang.

Safiey memberi reaksi tersebut menerusi dua entri komen berbeza.

“Sabar sayang.

“I felt you Sajat Sayang. Sabar tau. Kuat demi ayah mak dan anak-anak ok?,”

Respon Safiey yang turut mendapat perhatian daripada pengggna Instagram lainnya.

Selain Safiey, pelakon Betty Rahmad turut mendoakan yang baik-baik buat Sajat seisi keluarga.

Dalam pada itu, Sajat turut membuat beberapa menerusi Insta Stories sejak semalam dan dalam beberapa kenyataan dimuat naik.

Sajat juga seolah-olah menyatakan rasa kesal dengan diskriminasi sesetengah pihak terhadap golongan sepertinya.

“Tak Habis-Habis Suruh Mengaji & SoIat”

Pernah menderita anxety, bipoIar dan dpresi, penyanyi dan usahawan kosmetik popular Safiey Illias tampil memberikan kata-kata semangat.

Ini buat Nur Sajat yang kini dihimpit pelbagai kontroversi dan tekanan prasaan.

Kata Safiey, situasi yang dilalui Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman itu pernah dilaluinya sejak lima tahun lalu.

Justeru, Safiey menasihati orang ramai agar memberikan sokongan kepada Sajat berbanding mengecamnya.

“5 tahun ratu lawan sakit ni. Major dpression, anxity, panck attck, bipoIar, skizfrenia dan macam-macam lagi.

Malas nak tulis. Tapi semua ni adalah penyakit mntal iIInesses.

“Bulan ni ratu last dipantau doktor untuk pengambilan ubat, jika this month semua okey.

Bulan depan ratu dah tak payah bergantung dengan ubat. Ratu happy sebab akhirnya ratu dapat lawan sakit ni.

“Orang ramai salah anggap. Ini adalah penyakit, penyakit perlukan ubat.

Tak habis-habis isu suruh mengaji dan solat. Ia dua benda berbeza.

“Kalau kawan awak patah tulang, awk suruh jumpa doktor bukan suruh dia solat atau mengaji. 

Mental illnesses bukan perkara main-main.

Ratu bersedia dan tak segan silu nak kongsikan macam mana nak lawan dan berhadapan dengan rakan yang ada sakit ni,” katanya.

 

Tambah Safiey, situasi semasa yang dilalui kebanyakan orang ketika pandemik antara punca masalah mental.

“Di tahun 2021, mental health and illnesses dah dipandang serius oleh masyarakat dunia.

Sebabnya ramai dah mula terkesan lagi-lagi dengan pandemik yang melanda.

I’m ready to advocate, educate and dedicate by using my voice and stand up regarding this mental health and illnesses,” ujarnya.

Sebelum ini kecoh apabila sepotong video tangan Sajat bergari tular di media sosial.

Bagaimanapun, Sajat tampil menjelaskan perkara terbabit.

Susulan kejadian berkenaan, Sajat meluahkan kekesalan terhadap kecaman yang diterima daripada netizen hingga menyifatkan dirinya kini berdepan depresi.

Pada Rabu lalu, JAIS mengesahkan Sajat disiasat mengikut Seksyen 10, Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor.

JAIS dalam kenyataan memaklumkan siasatan terhadap Sajat dibuat berikutan terdapat beberapa aduan yang diterima mengenai perlakuannya pada 2018 dan 2020.

Sajat pakai baju tidur, berjalan di lorong gelap lakukan perkara ini

Sementara itu dalam perkongsian terbarunya, Sajad memuatnaik video beliau sedang berjalan di tepi jalan dan lorong gelap sambil berbaju tidur.

Bagaimanapun tujuan Sajad itu adalah kerana mahu membantu golongan kurang bernasib baik.

Sajad dilihat berjalan ke arah peminta sedekah di tepi jalan dan mendekati golongan gelandangan sambil menghulurkan sedekah.

Tidak dapat dipastikan sama ada video itu yang baru atau rakaman lama yang dikongsikan semula.

” Saya buat semua ini dari hati saya untuk bantu golongan yang susah dan memerlukan..

Saya tahu saya tak sempurna,tetapi saya cuba yang Terbaik untuk saya sayang sesama manusia..

” Sedekah atau wakaf, bukan berpandukan dari pakaian.. tetapi dari niat hati dan keikhlasaan..
pakaian itu hanyalah luaran sahaja..

” Tak kiralah kita nak buat sedekah time macam mana pun, keadaan, waktu, masa, tahun, hari, bulan.

Dan itu bukan lah satu halangan untuk kita bersedekah…yang penting nawaitu dan keikhlasan.

” Saya bukan manusia sempurna, jika saya mempunyai rezeki yang lebih ,saya akan membantu dan sedekah pada yang memerlukan..

” Saya dari kecik diajar oleh mak dan ayah saya supaya menghormati org tua, sentiasa sayang pada sesama manusia, tak kira bangsa, status, pangkat dan agama..

” Sebab selagi kita dinamakan manusia, jarak untuk dihormati tiada sempadan…sentiasa bersyukur.

” Kalau kita mempunyai rezeki yang lebih..dari rezeki yang lebih itu, kita dapat men bantu mereka yang susah dari kita..maafkan saya jika nampak tak sempurna

” Sedekah…perkataan sangat general..Sebab sedekah ini bukannya sesuatu yang dihad kan, tetapi ia sesuatu kemampuan individu tersendiri..

” 5sen, 10sen,atau 10 ringgit atau lebih dari itu jumlahnya, itu semua nya diharusksn berlaku dengan penuh keikhlasan..

” Keikhlasan dari jiwa dan nawaitu seseorang…sebab sedekah tak pandang siapa kita

AGAMA kita, STATUS kita, PAKAIAN kita atau SESIAPA pun BOLEH bersedekah yang penting kita mempunyai hati perkemanusiaan…

” Saya insan tak sempurna..sempurnakah sedekah ku??

” Sedekah dalam keadaan berpakaian wanita.. walaupun pun baju tido(pajamas) atau pakai baju jubah, tudung, longdress atau seluar jeans dan kemeja..

” Adakah pakaian itu sesuatu yang penting untuk kita bersedekah?saya tertanya tanya.. dan saya tahu saya bukan insan sempurna..

” Saya sayang Allah,Saya Sayang Allah..

” Tetapi mereka kata saya mempersenda agamaku.. kerana sedekah Di wisma ku sendiri..

Dengan keadaan ber jubah dan bertudung,ia terus dihukum mempersenda agama islam…

Maafkan Aku.. Aku bukan manusia sempurna,” akhiri Sajad.

Sumber : IG Sajad / limausia

Continue Reading

OH VIRAL

“Tak Habis-Habis Suruh Mengaji & SoIat” Safiey Bidas Netizen yg Kecam Sajat

Published

on

By

Pengguna media sosial meninggalkan pelbagai reaksi terhadap sebuah video yang dimuat naik usahawan sensasi, Nur Sajat di akaun Instagram miliknya, @nursajat23 pada Isnin.

Di dalam video berdurasi kurang 40 minit itu, Sajat atau nama sebenarnya, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.

Ini antara lain menceritakan situasi sebenar yang menyebabkan dirinya digari pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) 6 Januari lalu.

Kemudian dia ditahan di Pusat Penahanan Sementara, Kuala Kubu Bharu.

Pada masa sama, Sajat turut mendakwa mendapat layan yang tidak wajar meski sudah hadir.

Ini bagi memberikan kerjasama apabila dipanggil untuk siasatan oleh pihak JAIS.

Siasatan tersebut dilakukan berhubung laporan yang dibuat pada 23 Ogos 2018 lalu terhadapnya.

Sementata itu, pada ruangan komen video yang sudah pun ditonton lebih sejuta kali itu.

Warganet juga memberikan pandangan masing-masing dan turut menitipkan nasihat serta ucapan buat pemilik NurSajat Gold itu.

Rakan usahawan, Safiey Illias misalnya dilihat turut meninggalkan komen, meminta agar Sajat bersabar dan terus kuat demi orang tersayang.

Safiey memberi reaksi tersebut menerusi dua entri komen berbeza.

“Sabar sayang.

“I felt you Sajat Sayang. Sabar tau. Kuat demi ayah mak dan anak-anak ok?,”

Respon Safiey yang turut mendapat perhatian daripada pengggna Instagram lainnya.

Selain Safiey, pelakon Betty Rahmad turut mendoakan yang baik-baik buat Sajat seisi keluarga.

Dalam pada itu, Sajat turut membuat beberapa menerusi Insta Stories sejak semalam dan dalam beberapa kenyataan dimuat naik.

Sajat juga seolah-olah menyatakan rasa kesal dengan diskriminasi sesetengah pihak terhadap golongan sepertinya.

“Tak Habis-Habis Suruh Mengaji & SoIat”

Pernah menderita anxety, bipoIar dan dpresi, penyanyi dan usahawan kosmetik popular Safiey Illias tampil memberikan kata-kata semangat.

Ini buat Nur Sajat yang kini dihimpit pelbagai kontroversi dan tekanan prasaan.

Kata Safiey, situasi yang dilalui Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman itu pernah dilaluinya sejak lima tahun lalu.

Justeru, Safiey menasihati orang ramai agar memberikan sokongan kepada Sajat berbanding mengecamnya.

“5 tahun ratu lawan sakit ni. Major dpression, anxity, panck attck, bipoIar, skizfrenia dan macam-macam lagi.

Malas nak tulis. Tapi semua ni adalah penyakit mntal iIInesses.

“Bulan ni ratu last dipantau doktor untuk pengambilan ubat, jika this month semua okey.

Bulan depan ratu dah tak payah bergantung dengan ubat. Ratu happy sebab akhirnya ratu dapat lawan sakit ni.

“Orang ramai salah anggap. Ini adalah penyakit, penyakit perlukan ubat.

Tak habis-habis isu suruh mengaji dan solat. Ia dua benda berbeza.

“Kalau kawan awak patah tulang, awk suruh jumpa doktor bukan suruh dia solat atau mengaji. 

Mental illnesses bukan perkara main-main.

Ratu bersedia dan tak segan silu nak kongsikan macam mana nak lawan dan berhadapan dengan rakan yang ada sakit ni,” katanya.

 

Tambah Safiey, situasi semasa yang dilalui kebanyakan orang ketika pandemik antara punca masalah mental.

“Di tahun 2021, mental health and illnesses dah dipandang serius oleh masyarakat dunia.

Sebabnya ramai dah mula terkesan lagi-lagi dengan pandemik yang melanda.

I’m ready to advocate, educate and dedicate by using my voice and stand up regarding this mental health and illnesses,” ujarnya.

Sebelum ini kecoh apabila sepotong video tangan Sajat bergari tular di media sosial.

Bagaimanapun, Sajat tampil menjelaskan perkara terbabit.

Susulan kejadian berkenaan, Sajat meluahkan kekesalan terhadap kecaman yang diterima daripada netizen hingga menyifatkan dirinya kini berdepan depresi.

Pada Rabu lalu, JAIS mengesahkan Sajat disiasat mengikut Seksyen 10, Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor.

JAIS dalam kenyataan memaklumkan siasatan terhadap Sajat dibuat berikutan terdapat beberapa aduan yang diterima mengenai perlakuannya pada 2018 dan 2020.

Continue Reading
OH VIRAL1 day ago

Video: Suami lstri Disahkan Positif C0VlD, Netizen Perasan Sesuatu Berkenaan Anak Emma Maembong

OH VIRAL1 day ago

Sajatt Dilihat Pkai Baju Tidur Dan Brjalan di Lorong GeIap, Mengejutkan Lihat Apa Yg Sebenarnya Sajatt Buat

OH VIRAL1 day ago

“Tak Habis-Habis Suruh Mengaji & SoIat” Safiey Bidas Netizen yg Kecam Sajat

OH VIRAL2 days ago

Disebabkan Perkara ini, Akhirnya Satu Kampung ini Terpaksa Melakukan Swab Test

OH VIRAL2 days ago

Video: Wanita Unik MiIiki 2 Rahim, Menangis Asyik Ditanya Pasal Zuriat, Rupanya ini yg Berlaku

OH VIRAL2 days ago

Terkejut Sbb Tiba² Kena Tangkp KhIwat Dgn lstri Sndiri, Abah & Ustad Dekat HoteI, Istri Hanya Diam Tak Cakap Apa

OH VIRAL3 days ago

Video: Alamak Kesiannya Sis, Ramai Netzen Terkejvt Pembaca Berita Dari TV Terkenal Ini Cakap nk Terberax

OH VIRAL4 days ago

Anak Takut Masuk Bilik Mak Ayah Dan Sering Nampak Sesuatu, Sekali Kantoi, Rupanya ‘Benda’ ini Telah Lama Menetap kat Bilik tu

OH VIRAL5 days ago

“Saya tak percaya dgn apa yang terjadi, tlg mereka Ya Allah” setahun tak jumpa, sekali ini yang terjadi

OH VIRAL5 days ago

Video: Fatin Afeefa Trkejut Ank Bagitau Mereka Tdo Sebilik dgn Ayah & GF Dia

OH VIRAL6 days ago

Video: Penyelam Terkejuvt Setiba Nya Di Dasar Laut, Ini yg Mereka Nampak Slps Srivijaya Air Terhmpas

OH VIRAL1 week ago

Hasil Undian 97% Inginkan PKP Semula, Ini yg Akan Dibentangkan Oleh PM Isnin ini

OH VIRAL1 week ago

Ini yg Berlaku pada Budak Perempuan ini Setelah Dia Bawak Bag Naik Ambulans Sorang² Utk Jalani Kuarantin

OH VIRAL1 week ago

Senyap² aku ke rumah pngasuh, Trdengar Aina meraung, Aku lalu tepi tingkap. Bila ternmpak, aku trgamam

OH VIRAL1 week ago

Video: “Gelak lah..Ini sgt Penting!” – Sharifah Shahira Baik Hati Derma Bra & Spender utk Mgsa Bnjir

OH VIRAL3 weeks ago

Video: Hanya Sekejap Kakak KeIuar BeIi Makanan, BerIaku Kejadian Ngeri kat Adiknya

OH VIRAL2 weeks ago

Disangka BeIi Rumah Guna DUlT AhIong, 2 Tahun Keluarga Ini Di Kejar Sampai PoIis Pun Tak Dapat Bantu

OH VIRAL3 weeks ago

Dlm Wancara Video Lofa Mlm Tadi, Ramai tak Perasan Sebenarnya Lofa ada Cakap Sesuatu yg Penting

OH VIRAL3 days ago

Video: Alamak Kesiannya Sis, Ramai Netzen Terkejvt Pembaca Berita Dari TV Terkenal Ini Cakap nk Terberax

OH VIRAL1 week ago

“Pnrbangan yg Terakhir” PR4MUGARl DlR0G0I & Dibvnh 11 LeIaki di Mlm Tahun Baru

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kr0nologi Sebenar Perkahwinan Illi Najwa Bersama Manpreet Singh Shg Dituduh Murtad oleh Netizen

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Anak Saudara kpd Menteri ini, Najwa akan Dipanggil Kerajaan sbb MeIakukan Upacara Bercanggah dgn Agama

OH VIRAL4 weeks ago

Tidak Mahu Terus Terpalit, Akhirnya Ili Najwa Jelaskan Status Agama Dia dan Suami

OH VIRAL5 days ago

Video: Fatin Afeefa Trkejut Ank Bagitau Mereka Tdo Sebilik dgn Ayah & GF Dia

OH VIRAL2 weeks ago

Video: lbu Meraung Lihat Anak Prmpuannya Dib0takkan Tnpa lzin Semasa Duduk dgn Wanita ni

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Dah Siap Makeup, Wanita Kecewa Bakal Suami Tak Hadir Majlis Kahwin

OH VIRAL6 days ago

Video: Penyelam Terkejuvt Setiba Nya Di Dasar Laut, Ini yg Mereka Nampak Slps Srivijaya Air Terhmpas

OH VIRAL1 week ago

Slps Statusnya Masih Bermasalah, SekaIi Penampilan Terbaru Lofa Pula Jadi BuaIan Hangat Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

Bekas SUAMl DS Vida Akan Tuntut Harta Sepencarian Tapi Netizen Suruh DSV Tuntut Ini Pula

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Kahwin Di Usia Muda, Ramai Tak Sangka Pengantin Baru Berumur 15 Tahun

OH VIRAL3 weeks ago

Video: Hanya Sekejap Kakak KeIuar BeIi Makanan, BerIaku Kejadian Ngeri kat Adiknya

OH VIRAL2 weeks ago

Disangka BeIi Rumah Guna DUlT AhIong, 2 Tahun Keluarga Ini Di Kejar Sampai PoIis Pun Tak Dapat Bantu

OH VIRAL3 weeks ago

Dlm Wancara Video Lofa Mlm Tadi, Ramai tak Perasan Sebenarnya Lofa ada Cakap Sesuatu yg Penting

OH VIRAL3 days ago

Video: Alamak Kesiannya Sis, Ramai Netzen Terkejvt Pembaca Berita Dari TV Terkenal Ini Cakap nk Terberax

OH VIRAL1 week ago

“Pnrbangan yg Terakhir” PR4MUGARl DlR0G0I & Dibvnh 11 LeIaki di Mlm Tahun Baru

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kr0nologi Sebenar Perkahwinan Illi Najwa Bersama Manpreet Singh Shg Dituduh Murtad oleh Netizen

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Anak Saudara kpd Menteri ini, Najwa akan Dipanggil Kerajaan sbb MeIakukan Upacara Bercanggah dgn Agama

OH VIRAL4 weeks ago

Tidak Mahu Terus Terpalit, Akhirnya Ili Najwa Jelaskan Status Agama Dia dan Suami

OH VIRAL5 days ago

Video: Fatin Afeefa Trkejut Ank Bagitau Mereka Tdo Sebilik dgn Ayah & GF Dia

OH VIRAL2 weeks ago

Video: lbu Meraung Lihat Anak Prmpuannya Dib0takkan Tnpa lzin Semasa Duduk dgn Wanita ni

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Dah Siap Makeup, Wanita Kecewa Bakal Suami Tak Hadir Majlis Kahwin

OH VIRAL6 days ago

Video: Penyelam Terkejuvt Setiba Nya Di Dasar Laut, Ini yg Mereka Nampak Slps Srivijaya Air Terhmpas

OH VIRAL1 week ago

Slps Statusnya Masih Bermasalah, SekaIi Penampilan Terbaru Lofa Pula Jadi BuaIan Hangat Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

Bekas SUAMl DS Vida Akan Tuntut Harta Sepencarian Tapi Netizen Suruh DSV Tuntut Ini Pula

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Kahwin Di Usia Muda, Ramai Tak Sangka Pengantin Baru Berumur 15 Tahun

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.