Connect with us

OH VIRAL

lstri Dah Pndai Mengelat Bila Ajak Bersama, Alasannya Aku dah Gemox dan Dia Pulak dah Pndai Melawa, Belakang aku ini Dia Buat

Published

on

Baca perlahan-lahan dan ambillah Pengajaran apa yg pernah berlaku kepada saya ini. Jadikan ini sebagai panduan.

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini.

Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.

Aku bukanlah dilahirkan gemok tapi sejak sekolah badan aku mula naik dan gemok.

Aku selalu dibuuIi di sekolah dahulu kerana aku gemuk dan senang ditipuu.

Persekitaran membesar aku yang dibuuIi membuatkan aku sgt rendah diri sehinggalah dewasa tapi sejak masuk university aku diet dan kuat bersukan.

Alhamdulillah kurus sikit. Kat universiti dulu aku ramai kawan, aku banyak membina keyakinan diri ketika di universiti.

Tamat universiti aku kerja. Alhamdulillah kerja sebagai jurutera.

Mempunyai income yang agak stabil. Keluarga aku pun adalah dari keluarga yang tak la susah.

Alhamdulillah saya dan sekeluarga banyak mendapat rezeki Allah.

Sewaktu kerja aku ada daiet dan bersenam kaw kaw sebab nak cari pasangan nak ngorat awek.

Sampai la satu ketika, alhamduillah aku dah kurus. Hensem jugak aku ketika tu.. Sampai la aku kenal seorang gadis ni,gadis sarawak.

Aku bercinta dengan dia tak lama. Dia masa tu pun suka kat aku. Masa tu aku ada rupa dan kewangan yang stabil.

Datang dari keluarga yang baik – baik. Tapi gadis ini datang dari zero.

Ye aku suka kat dia atas paras rupa dan bukanlah ikot kepada nasihat islam dalam memilih calon isteri.

Tapi saya terima baik dan kekurangan dia.

Ikhlas nak jadi teman dia tak pandang status keluarganya. Hanya dalam setahun kenal, kami pun kahwin.

Tahun pertama kahwin. Isteri aku (gadis tadi) bunting pelamin. Kami mendapat anak lelaki. Alhamdulillah.

Lama kelamaaan kahwin, badan aku mula naik. Naik naik sehingga la gemuk melebihi daripada apa yang aku pernah gemok selama ni.

Dalam kegemokan ini rezeki aku alhamdulillah bertambah. Tetapi aku adalah seorang yang berjimat cermat dan menyimpan.

Aku tak boros dan ia mendatangkan masalah. Isteri aku mula demand macam – macam.

Dan pernah ugvt untuk tinggalkan saya dan anak jika tak jika beliau tak rasa lengkap dalam hidup dia.

Dia rupa paras m4kin maintain dan sem4kin tiptop.

Pakaian dia sem4kin v0gue. Maintainance aku pada dia sem4kin tinggi.

Tapi disebabkan sayangkan anak dan keluarga aku beri je apa dia nak.

Kereta, handbag, macam – macam lagi la. Nak perhatian.

Aku utamakan dia lebih dari sesiapa sebab aku tak sanggup anak aku dibesar tanpa ibu, aku nak maintain keluarga ini.

Aku k0rban kebahagian aku demi keluarga. Situasi badan besar aku ni m4kin meruncing.

Macam – macam teknik daiet aku buat tak pernah jadi. Semuanya sekerat jalan.

Isteri aku pula dah sem4kin mengelak untuk buat hubungan int1m. Masa dia nak je barulah boleh tu pun nak jaga hati aku je.

Hubungan keIamin dengan dia layan aku tanpa perasan macam patung je aku rasa.

Dia sem4kin cantik sem4kin lawa, sem4kin mewah. Aku pula bila badan dah besar. Nak berfashion memang payah.

Tapi aku sentiasa menjadi suami dan ayah yang baik untuk keluarga aku.. Aku macam dapat agak bini aku banyak buat aktiviti luar.

Kadang – kadang balik lewat, pernah dulu g4duh dia tak balik rumah berhari – hari.

Kesian kat anak aku yang kecik tu nangis cari mak dia. Aku tak sampai hati.

Maka aku minta berdamai aku turuti je kehendak dan cara dia.

Dan aku percaya dia keluar dengan kawan – kawan dia. Bukan dengan lelaki lain.

Dia pun selalu tunjuk tegas kononnya dia tak akan buat benda benda tu semua.

Pada satu hari Tuhan nak tunjuk. Aku terima bukti yang dia ada lelaki lain di belakang aku.

Cuma tak kant0i buat benda terkutok sahaja depan aku. Tapi aku dapat kesan hubungan dengan lelaki ni berbulan – bulan dah.

Siap ada kad kondo rumah laki tu lagi, takkan lepak kondo main daun t3rup ye tak?

Aku dah confess dengan dia. Lepas kant0i dia pun putvskan hubungan dengan lelaki tu. Aku buntu taktau nak buat apa.

Adakah aku perlu cerraikan isteri aku. Atau aku teruskan sahaja demi anak.

Aku boleh maafkan dia kalau dia bertaubat. Tapi sebenarmya banyak kali dah dia kant0i – kant0i macam ni.

Aku ni masalah hati aku terlalu baik sampai isteri aku ambik kesempatan macam ni.

Aku betul – betul buntu. Apa yang tak cukup aku bagi kat dia. Segalanya.

Aku banyak berserah kat Allah setiap solat. Aku selalu ajak solat tapi dia asyik mengelak. Dia memang cetek agma, cetek segalanya.

Aku sayangkan anak aku. Aku dibesarkan oleh keluarga bahagia mak dan bapa yang baik.

Aku nak anak aku rasa apa yang aku rasa kebahagian ibu bapa.

Kenapa isteri aku buat aku macam ni sebab aku gemok dan tak selera?

Aku boleh maafkan dia jika dia bertaubat betul – betul, aku tak redha ni semua.

Aku tak akan pertah4nkan rumah tangga jika isteri aku terus buat lagi kerana itu sudah jatuh d4yus dan d4yus har4m syurrga.

Sekarang ni hati aku berbeIah bahagi,terlalu sukar untuk aku terima apa yang berlaku atas kecurrangan dia baru – baru ini.

Kepercayaan memang dah hilang. Aku sekarang betul – betul rasa terh1na… – Hilmi (Bukan nama sebenar)

Komen Warganet :

Nor rosli – Isteri, kalau betul2 dia sayang.. walau gemok macam mana pon, dia akan usaha sama2 untuk kuruskan suami dia.. jaga diet dia.

Pergi jalan kaki hari2 sejam kat taman..bagi support kat suami..Ni based on pengalaman aku sendiri yang kuruskan suami aku.

Pada aku kurus ni penting bukan hanya untuk tatapan mata.. yang paling penting untuk diri sendiri…

Nak beribadat pon rasa ringan.. banyak lagi faedah kurus kalau nak tulis..

Aku rasa TT pon tahu sebab dah pernah rasa kurus.

Utk TT, Kau baik sangat.. lelaki baik untuk perempuan yang baik.. ada sebab kenapa Allah halalkan pencerraian.

Isteri tak balik rumah berhari2… nak keluar rumah tak minta izin ka?

Hang ketua keluarga kena kuat nak pimpin rumah tangga.

Diri kita ni amanah Allah.. jaga elok2.. jaga pemakanan anak juga dari sekarang.Sihat tu penting.. be strong TT.

Norlaila nor – Berat sangat masalah wife u ni….risau sgt. bila perempuan sudah hilang arah or marruah

Kerosakannya bukan sedikit.. besar n berat sebenarnya…you dah try tegur kan?

Dah gduh pun…ok cuba teknik lain sebelum sampai kat C tu…cuba cari tempat pemulihan akhlak wife tu.

jelas wife tu bermasalah akhlak,sudah hilang arah hidup..

Terangkan baik baik,kat tempat tu ada byk kelas ugama,kelas mengaji…cuba hantar situ.

Selagi dia masih berada dlm suasana yg sama dia masih mudah rosak….cam pengih ddah tu payah nak berubah..

Jadi ubahkan kawasan tempat tinggalna,buat perjanjian dgn istri, utk duduk sementara je.

Cam 3 bulan dulu….kita tengok dia mampu berubah tak…sambil tu u doa sungguh sungguh agar ibu anak u kembali semula…

Pasal u overweight tu memang u kena usaha keras, bukan utk pikat wife, tapi utk sihat beribadat dan membela anak u….mesti boleh…InsyaAllah.

Fyza hafizah – Klau curangg sekali takpe, kalau dh berkali tu fikir la masak2… Kesian dkt bro dgn anak nnt..

Better kalau tk sanggup lagi smpaikan tahap curangg dia tu dh tahap yg max bro boleh kot cerraikan dia.

Build up balik diri, try to diet balik mcm dulu. Find your own peace. Percaya pada diri..

Mungkin jodoh bro nanti pun boleh jadi pengganti ibu yg lebih baik untuk anak bro dari ibu kandung dia sendiri.

Tapi tetaplah anak mmg kena taat dgn ibu bila dh besar nnt tp dh kalau maknya sendiri pulak yg skrng ni tk kisah psl rumahtangga dia, mcm mana pulak tu.

Takpe. InsyaAllah ade pengganti yg lebih baik untuk anak dan bro nanti..

Sy doakan bro bahagia kembali dan dipermudahkan urusan.

Hafiz aiman – Ok la sbb hang masih bersabar beginilah bila ada masa free tolong ajak dia solat berjemaah bersama.

Dalam masa yang sama juga berusaha untuk perbaiki amalan solat supaya dapat tunaikan tuntutan dalam solat seperti syarat sah solat, rukun solat dan kesempurnaan solat.

Selepas selesai solat berjemaah bersama. Bacakan doa dalam bahasa yang mudah difahami.

Dan gunakan ayat dalam doa yang berbunga supaya dapat mengheret sifat muhasabah diri dalam diri isteri.

Habis doa sahaja suruh si isteri tidur atas paha.

Kemudian usailah kepalanya dan berilah nasihat padanya secara hikmah dan kasih sayang.

InshaAllah ketika itu apa yang disampaikan untuknya mudah dihada.

Kerana sebelum mengambil wuduk untuk solat bersama eg0nya sudah ditinggalkan.

Ketika dibacakan doa dan diberikan nasihat.

Eg0nya sudah pun lena ketiduran dan mudah untuk dia hadam dalam benak fikiran.

Kenapa perlu perbaiki amalan solat. Sebab solat ini adalah tiang keutuhan kehidupan berumahtangga.

Kerana kebaikan yang ada pada suami isteri dan hati yang ada pada suami isteri.

Semuanya ada pada Allah dan Allah juga yang membolak-balikkan hati manusia.

Selepas melakukan semua itu letaklah sifat tawakal pada Allah tanpa putus. InshaAllah dipermudahkan.

Sumber IIUM.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

“Rupanya Suami KebuIuran, Nasi Pun Tak Masak” Antara Status yg di Muatnaik Seakan Bagi Petanda

Published

on

By

Masala.h rmah tangga menjadi punca seorang lelaki bertndak kjam membu.nvh iste.rinya.

Kemudian m.ayat wanita itu dilupu.skan di dalam kebun kelapa sawit di Bandar Penawar, Kota Tinggi dekat sini 1 Mac lalu.

Suspe.k yang bekerja sebagai pemandu jengkaut dipercayai sempat memuat naik beberapa hantaran di laman Facebook.

Dia memberi gambaran rmah tangga mereka sedang bergol.ak pada bulan lalu.

Dikatakan lelaki berusia 43 tahun itu pernah menaikkan status me­ngenai pernikahan online pada 11 Februari lalu.

“PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) nak nikah senang (secara) online.

Tetapi hendak cari calon iste.ri susah semua pakai pelitup muka, tak nampak muka.

Iste.ri pentingkan diri sendiri, suami kebulur nasi pun tak masak.

Sabarlah insha-Allah nanti Allah gantikan iste.ri dengan yang lebih baik.

Apa susah orang tak nak masak agak rasa kebulo je soh tukang masak masakkan kt bayar je lah gaji dia.

Lepas ni kita enjoy jangan pk banyak² kita lelaki.

Patah tumbuh hilang berganti apa ada hal lepas tu selebihnya jangan lupa cari bekal akhirat.

Dunia akhir zaman perempuam belum mati dah tempah neraka jahanam batul lah.

Kata rasulullah akn tiba 1 masa aku lihat wanita adalah bahan bakar api neraka

Binik pentingkn diri sendiri besarkan tembolok sendiri.

Laki kebulo balik nasik pun tak masak dia boleh makan maggie sendiri.

Kesian jiran sebelah umuah sabar lah insaallah nanti Allah gantikan binik dengan yang lebih baik lagi tu sabar ya.”

Tulis lelaki itu di Facebooknya baru-baru ini.

Pasangan itu dipercayai dalam proses pencraian kerana poIis menemui surat fa.sakh di dalam rumah mereka.

Sebelum kjdian, pasangan tersebut dipercayai berte.ngkar.

Kejadian itu telah didengari oleh jiran-jiran di rumah mereka di Taman Sri Saujana.

Dalam pada itu, seorang jiran yang enggan dikenali membe­ritahu, dia terdengar pasangan itu berte.ngkar pada malam Ahad lalu.

“Sehari sebelumnya, saya nampak dia (m.angsa) keluar be­kerja separuh hari. Pada malam­nya mereka berg.aduh.

Esok pagi (Ahad) saya mendapat tahu dia hilang tidak balik ke rumah.

Ada jiran membuat Ia.poran kepada poIis ke­rana curiga dengan tindakan suaminya,”

Katanya ketika ditemui di Taman Sri Saujana semalam.

Selain itu, difahamkan, ada jiran yang ternampak bapa dua anak tersebut membawa keluar sebiji tong berwarna biru pada pukul 4.30 pagi hari yang sama m.angsa diIapo.rkan hilang.

Sementara itu, Ketua PoIis Johor, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata, pihaknya menerima la.poran m.angsa keluar rumah pada pukul 2 pagi, 1 Mac lalu selepas berlaku perselisihan faham dengan suaminya.

“Bertindak atas maklumat, poIis menahan dua lelaki iaitu suami m.angsa serta rakan lelaki itu masing-masing berusia 32 dan 43 tahun bagi membantu siasatan.

Suspe.k mengaku membu.nvh iste.rinya semasa wanita itu tidur dengan menggunakan senapang angin.

Lelaki itu kemudian memasukkan m.ayat m.angsa bersama kain cadar ke dalam tong air berwarna biru,”

Katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

Menurut Ayob Khan, m.ayat ibu dua anak itu kemudian dibawa ke kawasan ladang kelapa sawit di Bandar Penawar, Kota Tinggi untuk ditanam bagi melupuskan bukti.

Jelas beliau, suspe.k kemudian menunjukkan kepada poIis lokasi m.ayat m.angsa ditan.am pada pukul 10.30 pagi kelmarin.

“Motif pembu.nvhan dipercayai kerana cemb.uru,” katanya.

berharap agar rakyat Malaysia dapat supaya urusan pulang ke

Jarak rumah pasangan dan ladang tersebut adalah kira-kira 30 kilometer.

PoIis mera.mpas selaras sena.pang angin, sena.pang patah, 54 butir peIu.ru penabur, kenderaan jenis Mitsubishi Pajero dan sebuah jengkaut.

Sia.satan awal mendapati lelaki itu tidak memiliki permit dan lesen menggunakan senj.ata api.

Kedua-dua lelaki itu dire.man enam hari bermula semalam untuk membantu si.asatan.

Dan kes disiasat mengikut Sksyen 3O2 Knun Kesksaan serta Sksyen 36 Akta Sen.jata Api 1960.

Kosmo! semalam mela.porkan, seorang wanita yang dila.porkan hilang pada 1 Mac lalu rupa-rupanya mati dipercayai dibu.nvh suaminya sendiri.

Kjdian yang menimpa m.ang­sa terbongkar selepas poIis menahan suaminya sehari selepas kehilangan kerani sumber manusia di sebuah kilang di Ulu Tiram itu diIapo.rkan.

Sumber:k0smo

Continue Reading

OH VIRAL

Video: “PvkuI Org Smp Berd4rah Siap Bawa KERAMBlT” – Geng ‘lnfluencer’ Mngamux Sbb KaIah Futsal?

Published

on

By

Hari ini tular satu ciapan mendakwa sekumpulan influencer terkenal memukuI seorang lelaki ketika sedang bermain futsal.

Menerusi ciapan di Twitter, individu bernama Bakhtiar Ikhwan memberitahu bahawa satu laporan poIis telah dibuat oleh mngsa berkenaan kejadiaan tersebut.

Berdasarkan gambar, dapat dilihat muka mangsa mengalami pendarahan akibat dipukul oleh sekumpulan influencer terbabit.

Difahamkan lagi, pergaduhan berkenaan dipercayai berpunca daripada salah seorang ahli kumpulan influencer itu tidak berpuas hati sewaktu bermain futsal.

Walaupun pergaduhan telah dileraikan, secara tiba-tiba individu terbabit telah datang kembali ke court futsal itu.

Ini dengan membawa rakan-rakannya lebih kurang 25 orang dengan menaiki 5 buah kereta untuk menyerang mangsa.

Salah seorang daripada mereka juga telah membawa kerambit bagi tujuan menyerang mngsa di kawasan tersebut.

Dalam pada itu, segelintir pengguna Twitter lain memuat naik beberapa video.

Ia dipercayai dirakam oleh orang-orang sekeliling bagi mengesahkan bukti kejadian itu berlaku.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejut mengetahui perkhabaran berkenaan.

Mereka memaklumkan tindakan yang dilakukan oleh influencer tersebut seperti tidak matang memandangkan masing-masing sudah dewasa.

Beberapa netizen juga mengakui bahawa kurang menyenani influncer tersebut

Lebih-lebih lagi, berkenaan ‘content’ video mereka yang membantu orang lain kerana dilihat seakan fake dan merapu.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Tonton Video

Sumber: Twitter @Bakhtiar Ikhwan

Continue Reading

OH VIRAL

“Abang! Syg Dah Pregnant” Ramai Rasa Tertipu dgn Status Baru Zarina Anjoulie

Published

on

By

“Abang! Syg Dah Pregnant” Ramai Rasa Tertipu dgn Status Baru Zarina Anjoulie

Selepas enam bulan mendirikan rumah tangga, pelakon Zarina Anjoulie Lavocah berkongsi berita mengembirakan.

Walaupun baru-baru ini beliau telah berpisah,namun dengan jodoh yang masih ada beliau kembali bersama dengan suaminya.

Terdahulu secara umum Anju pernah kegvgvran sebelum ini,gara-gara suntikan ‘filler’ bagi membes4rkan bvah d4da.

Namun dua jam yang lepas di laman instagram Anju terdapat satu berita gembira.

 

 

Apa yang disangka rupanya-rupanya bukan Anju yang pregn4nt..

Anju sekadar berkongsi hasil dari madu ajaib yang sahabatnya makan..

Apapun,Semoga segalanya dipermudahkan untuk Anju dan dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Continue Reading
OH VIRAL1 day ago

“Rupanya Suami KebuIuran, Nasi Pun Tak Masak” Antara Status yg di Muatnaik Seakan Bagi Petanda

OH VIRAL1 day ago

Video: “PvkuI Org Smp Berd4rah Siap Bawa KERAMBlT” – Geng ‘lnfluencer’ Mngamux Sbb KaIah Futsal?

OH VIRAL1 day ago

“Abang! Syg Dah Pregnant” Ramai Rasa Tertipu dgn Status Baru Zarina Anjoulie

OH VIRAL2 days ago

Lihat Dekorasi Rumah Alif di Pavilion Sehingga Disew4kan 28,000 Rnggt Sebulan

OH VIRAL2 days ago

Netizen Bocorkan Sesuatu yg Mengejutkan Sebelum Gerai Shuk Sahar Dirobohkan LeIaki ini

OH VIRAL2 days ago

Ramai Gadis Terperasan Sesuatu dan  ‘Terliur’ Naim Daniel Belanja Foto Nampak Dada

OH VIRAL3 days ago

Video: “Kalau Nampak Budak JuaI Yasin dpn Pavi, Jgn Sedekah, Kurang Ajar Sgt” Wanita ini Berang Bila Dikepung

OH VIRAL3 days ago

Kenyataan Sajjat Slps Letak Lambang SaIib Pd Akaun Tiktok Sangat Mengejutkan

OH VIRAL3 days ago

“Bini Aku Jgn Usik, Aku Cari Smp Dapat” Berang lstri Kena Kecam, Shuib Bagi Kata Dua kpd Netizen

OH VIRAL5 days ago

Fizo Omar nk Kahwin Baru, Ini pesan Mawar yg Mengejutkan kpd Bakal lstri Fizo nanti

OH VIRAL5 days ago

Mengejutkan Wanita ini Masih Kekal Daraa Slps Setahun Nikah Tidak Disentuh Suami

OH VIRAL5 days ago

Masih GagaI Ditemui JAlS, PoIis Terpaksa Kerah Skuad ini Untuk Burv Sajjat

OH VIRAL1 week ago

Video: Tindakkan Lelaki Cina ini MAKl PoIis Slps GagaI Tunjuk Surat Rentas Negeri Memakan Diri

OH VIRAL1 week ago

Dah 49 Thn, Nasha Aziz Sanggup Mmbujang Hingga ke Akhir H4yat, Puncanya Sgt Mengejutkan

OH VIRAL1 week ago

Slps Mengeluarkan Kata² Tidak Sopan kpd Pegawai JAIS, Ini Tindakkan yg Dikenakan kpd Sajjat

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Baru 14 Tahun Dah Nak MER0G0I, Terkejut Rupanya Budak ini Pernah Melakukan Perkara ini

OH VIRAL3 days ago

Kenyataan Sajjat Slps Letak Lambang SaIib Pd Akaun Tiktok Sangat Mengejutkan

OH VIRAL3 weeks ago

“Ada Sesuatu Masuk Dalam Rahim” – Jnda Terkejut Tiba2 BersaIin Tanpa Tahu Diri HamiI

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Ikut Trend TikTok Tak Pakai C0Ll, Gadis² Muda ni Mula Diperlakukan Sebegini

OH VIRAL1 week ago

Perkampungan Emas di Daerah Lipis, Ada Penduduk kg Memperoleh Sehingga 7KG

OH VIRAL4 weeks ago

Beli Gelang Emas Sampai 3K, Sekali Nk Jual sbb Nk Pakai Duit, Baru Perasan Ada yg Tak Kena

OH VIRAL4 weeks ago

Layanan lstri Dah Tak Sama, Lagi² Bila Atas Katil, Sengaja aku Follow dan tak Sangka lstri dlm Kereta Org Lain

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Tidak Mahu Terus Terbelenggu, Akhirnya Syuk Minta Izin Istri untuk Kahwin Secara Live

OH VIRAL2 weeks ago

Hari ini dah 29 tahun Sudirman Pergi, Namun Ada yg Meragui Punca KEM4TIANNYA, Ini Sebabnya

OH VIRAL2 weeks ago

Pelajar Malaysia di Korea Dibuang Dari ‘Study Group’ Kerana Mulut CeIupar Janna Nick

OH VIRAL1 week ago

Video: Ayah BangIa & Ibu MeIayu, Gadis Kacuk Ini TuIar Kerana Mempunya Sesuatu yg Sangat Unik

OH VIRAL2 weeks ago

“Kalau Takut D0SA, Boleh KeIuar” Admin Grup ‘Riak Apa Hari Ini’ Balas Teguran Ustazah Asma

OH VIRAL2 weeks ago

Akhirnya Mahkhmah Telah Keluarkan Waran Tngkap ke Atas Sajjat, KesaIahan Dilakukannya Sgt Mengejutkan

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Rakaman Detik Detik Gadis Ini Basuh Kereta Guna Air S0lat Buat Ramai Menangis

OH VIRAL2 weeks ago

Tahniah, Dr Erin Akui Terima Mas Khwin RM10,000 Walaupun Jnda Anak 5

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Baru 14 Tahun Dah Nak MER0G0I, Terkejut Rupanya Budak ini Pernah Melakukan Perkara ini

OH VIRAL3 days ago

Kenyataan Sajjat Slps Letak Lambang SaIib Pd Akaun Tiktok Sangat Mengejutkan

OH VIRAL3 weeks ago

“Ada Sesuatu Masuk Dalam Rahim” – Jnda Terkejut Tiba2 BersaIin Tanpa Tahu Diri HamiI

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Ikut Trend TikTok Tak Pakai C0Ll, Gadis² Muda ni Mula Diperlakukan Sebegini

OH VIRAL1 week ago

Perkampungan Emas di Daerah Lipis, Ada Penduduk kg Memperoleh Sehingga 7KG

OH VIRAL4 weeks ago

Beli Gelang Emas Sampai 3K, Sekali Nk Jual sbb Nk Pakai Duit, Baru Perasan Ada yg Tak Kena

OH VIRAL4 weeks ago

Layanan lstri Dah Tak Sama, Lagi² Bila Atas Katil, Sengaja aku Follow dan tak Sangka lstri dlm Kereta Org Lain

OH VIRAL4 weeks ago

Video: Tidak Mahu Terus Terbelenggu, Akhirnya Syuk Minta Izin Istri untuk Kahwin Secara Live

OH VIRAL2 weeks ago

Hari ini dah 29 tahun Sudirman Pergi, Namun Ada yg Meragui Punca KEM4TIANNYA, Ini Sebabnya

OH VIRAL2 weeks ago

Pelajar Malaysia di Korea Dibuang Dari ‘Study Group’ Kerana Mulut CeIupar Janna Nick

OH VIRAL1 week ago

Video: Ayah BangIa & Ibu MeIayu, Gadis Kacuk Ini TuIar Kerana Mempunya Sesuatu yg Sangat Unik

OH VIRAL2 weeks ago

“Kalau Takut D0SA, Boleh KeIuar” Admin Grup ‘Riak Apa Hari Ini’ Balas Teguran Ustazah Asma

OH VIRAL2 weeks ago

Akhirnya Mahkhmah Telah Keluarkan Waran Tngkap ke Atas Sajjat, KesaIahan Dilakukannya Sgt Mengejutkan

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Rakaman Detik Detik Gadis Ini Basuh Kereta Guna Air S0lat Buat Ramai Menangis

OH VIRAL2 weeks ago

Tahniah, Dr Erin Akui Terima Mas Khwin RM10,000 Walaupun Jnda Anak 5

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.