Connect with us

OH VIRAL

Video: Dengan Sekali Lafaz, Raja Afiq SAH Jadi SUAMl P0LlS ViraI Soffwany Yusoff

Published

on

Terdahulu, PELAKON, Raja Afiq mengakui sedang berkawan rapat dengan anggota polis.

Anggota yang pernah tular itu memiliki suara merdu dan kini menjadi artis rakaman Suria Records iaitu Soffwany Yusoff.

Afiq ketika dihubungi berkata, dia sudah lama mengenali wanita itu di media sosial.

Namun hubungan mereka mula rapat sejak awal Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan pada 18 Mac lalu.

“Kami sudah lama kenal, tapi hubungan semakin rapat sejak di awal PKP dilaksanakan.

Ketika itu, banyak cerita berkaitan petugas barisan hadapan yang bertugas tanpa mengira masa demi kesejahteraan negara di media sosial.

“Soffwany antara petugas barisan hadapan yang sering memuat naik hantaran berkaitan pandemik Covid-19.

Secara tidak langsung saya terpanggil untuk menghantar mesej peribadi (DM) kepadanya di Instagram.

Ini agar dia menjaga kesihatan dan berterima kasih kerana bersusah payah menjaga keamanan negara.

“Tidak lama selepas itu, dia membalas mesej saya dan kami mula bertukar nombor telefon.

Dan berkenalan dengan lebih rapat sehingga sekarang,” katanya.

Afiq yang terkenal menerusi drama bersiri Sayangku Kapten Mukhriz berharap hubungan yang baru berputik itu berjalan lancar dan melangkah ke fasa seterusnya.

“Setakat ini, hubungan kami berjalan dengan baik.

Walaupun jadual kerja kami tidak menentu tapi kami cuba saling memahami antara satu sama lain.

“Perancangan untuk membawa hubungan ini ke fasa serius sudah tentu ada kalau sudah tertulis dia jodoh saya.

Kita hanya mampu merancang, tapi Tuhan tentukan.

Doakan semoga semuanya berjalan dengan baik,” katanya.

Terdahulu nama Soffwany pernah beberapa kali menjadi tular di Internet.

Antaranya adalah gelagat anggota polis itu mendendangkan lagu raya berjudul Pulanglah mencetuskan ‘kegilaan’ netizen.

Bernikah Akhirnya

DENGAN sekali lafaz, pelakon Raja Afiq sah menjadi suami kepada anggota polis yang juga penyanyi baharu, Soffwany Yusoff, 31, pada Sabtu.

Pasangan itu dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan iaitu Mohamad Yusoff Lebai Hamzah di Masjid Diraja Tengku Ampuan Jemaah, Shah Alam, Selangor pada pukul 9 pagi.

Majlis pernikahan diadakan secara tertutup dihadiri oleh keluarga terdekat.

Pada majlis itu, Raja Afiq menyerahkan wang hantaran berjumlah RM15,000.

Mas kahwin sebanyak RM1101 beserta lima dulang dan dibalas dengan tujuh dulang pihak perempuan.

Pasangan ini kemudiannya diraikan dalam satu majlis sederhana untuk kenalan dan media di Bukit Jelutong, Shah Alam.

Acara pernikahan diadakan secara tertutup dan dihadiri oleh keluarga terdekat

Sementara itu, pelakon drama Sayangku Kapten Mukhriz ini bersyukur apabila pernikahan mereka dipermudahkan.

“Alhamdulillah syukur dipermudahkan semuanya, memandangkan sekarang kita dalam Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan

Jadi kita adakan majlis pernikahan mengikut prosedur operasi standard.

“Biarpun perkenalan kami singkat, jodoh itu kuat mendekati kami.

Kami berkenalan sejak hujung tahun lalu. Rapat dalam awal tahun ini, ” katanya.

Raja Afiq atau nama sebenar Raja Muhammad Afiq Raja Razali dan bekas peserta program Suara Viral ini akan berbulan madu di Pulau Langkawi.

Ditanya mengenai cahaya mata, Raja Afiq berkata mereka tidak merancang dan bersedia menerima rezeki itu pada bila-bila masa.

Menerusi laporan mStar pada Mei lalu, pasangan ini berkata sepatutnya melangsungkan pernikahan pada Ogos tetapi terpaksa ditangguhkan.

Raja Afiq atau nama penuh, Raja Muhammad Afiq Raja Razali, 26, berkenalan dengan Soffwany, 31.

Dia juga anggota Pasukan Gerakan Udara, Polis Diraja Malaysia (PDRM) melalui Instagram (IG).

“Dia wanita yang sangat memahami, lemah-lembut dan baik…

Saya cukup senang dengannya,” katanya.

Sementara itu, Soffwany berkata, Afiq memahami jadual kerjanya yang padat lantas membuatkan dirinya selesa dan jatuh hati.

“Afiq ‘sweet’ dan selalu mengambil berat dan tidak terlalu memberi tekanan kerana saya sentiasa sibuk dengan tugasan,” katanya.

Pasangan pengantin baharu ini memilih Langkawi sebagai destinasi bulan madu.

Ditanya mengenai zuriat, mereka menerima rezeki Tuhan pada bila-bila masa.

Pasangan ini dijangka mengadakan majlis bersanding Januari depan, di sini atau Ipoh, Perak.

Soffwany Si Polis Viral

Anggota polis Soffwany Yusoff yang juga tunang kepada pelakon Raja Afiq antara peserta program realiti terbaru Astro, Suara Viral.

Terdahulu, Soffwany yang bertugas dalam Pasukan Gerakan Udara Polis Diraja Malaysia (PDRM) sebagai Koperal Pemerhati Udara itu akan berentap dengan sembilan lagi peserta yang mempunyai latar belakang berbeza.

Pada minggu pertama bertemakan Idola, Soffwany akan menyanyikan lagu Kasih nyanyian asal Hetty Koes Endang.

Soffwany yang kini memiliki 254,000 pengikut di laman Instagram pernah menjadi bualan ramai selepas video menyanyikan lagu Menahan Rindu.

Lagu dendangan asal Wany Hasrita, ketika diundang membuat persembahan di sebuah stesyen televisyen.

Mengulas tentang penyertaannya dalam Suara Viral, Soffwany berkata dia mendapat sokongan penuh daripada rakan sekerja, keluarga dan tunang.

“Alhamdulillah, orang sekeliling menyokong saya untuk menyertai program ini.

Keluarga juga memberi sokongan penuh kerana mereka tahu saya memang minat menyanyi.

“Tunang saya juga tidak menghalang kerana dia sokong apa jua yang saya lakukan.

Cuma dia ada bertanya samada saya boleh memberikan komitmen atau tidak.

“Dia kalau boleh mahu saya membahagikan masa dengan baik di antara kerjaya dan minat kerana tidak mahu saya ‘overwork’,” katanya.

Sementara itu ketika ditanya tentang majlis perkahwinan yang terpaksa ditunda kerana pandemik COV1ID-19, Soffwany berkata perkara tersebut bergantung kepada waktu.

“Sepatutnya kami merancang untuk menamatkan ikatan pertunangan ini ke fasa perkahwinan pada Ogos ini.

Tetapi melihat kepada situasi sekarang, kami tangguhkan ke tarikh baru dalam tahun ini juga, Insyaallah.

“Cumanya tarikh baru belum ditetapkan kerana komitmen kerja dan Afiq menghabiskan kursus kahwin dahulu,” ujarnya.

Soffwany yang baru tamat menjalani rakaman episod pertama Suara Viral pada Rabu lalu turut meluahkan rasa bimbang kerana mengalami b4tuk yang berterusan.

“Sudah lama saya b4tuk dan baru-baru ini ketika rakaman episod pertama perkara tersebut agak mengganggu persembahan.

“Tapi saya tahu, ini adalah pertandingan dan tidak boleh menjadikan faktor kesihatan sebagai alasan jika hendak meneruskan perjuangan ke peringkat seterusnya.

“Saya ada berjumpa doktor, kerongk0ng semua okay cuma mungkin vokal cord yang mengalami sedikit keced3eraan, “ katanya positif.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

Mengejutkan! Sharifah Husna Kacukan Melayu, Pakistan, Afghanistan, Arab, British, Portugis, Belanda & Negara Ini

Published

on

By

Namanya kini semakin melonjak naik selepas membintangi drama Ryan Aralyn

Pelakon Sharifah Husna mahu membuktikan dia berada dalam dunia lakonan bukan hanya bersandarkan pada paras rupa.

Nama sebenarnya, Sharifah Husna Syed Faizal. Menggunakan nama komersial, Sharifah Husna. Berusia 27 tahun.

Berasal dari Subang Jaya, Selangor. Bergiat dalam dunia seni sebagai pelakon.

Mula menempa nama selepas diangkat sebagai juara program penca­rian bakat Gadis Panca MyBeauty 2018 musim kedua, menewaskan sembilan peserta di peringkat akhir.

Kemenangan itu melayakkannya menerima wang tunai RM10,000 bersama kontrak lakonan tajaan A. Aida Production, selain trofi serta pakej percutian ke Balkan.

6Antara drama dibintanginya seperti Suri Katriana, Aku Yang Kau Tinggalkan, Kasih Tak Terungkap, Raisha 2 dan Seribu Rindu.

Termasuk telefilem Tragedi Balik Kampung, Soulmate Kedua, Imaan dan banyak lagi.

Terkini beliau merupakan antara pelakon yang membintangi drama Seadanya Aku arahan Feroz Kader, diterajui Azlee Khairi dan Zara Zya, selain Elvina Mohamad, Redza Rosli, Dayana Roza dan ramai lagi.

Berdarah Kacukan

Gadis kacukan Melayu, Pakistan, Afghanistan, Arab, British, Portugis, Belanda dan Indonesia ini juga berkata dia enggan dilabel pelakon stereotaip yang sekadar ‘menjual’ wajah semata-mata

Dia mahu membuktikan pelakon mempunyai rupa juga berbakat.

“Saya tidak mahu orang ramai melabelkan saya sebagai pelakon cantik tetapi tidak pandai berlakon…

Saya mahu hapuskan stereotaip itu.

“Saya mahu membuktikan pelakon yang mempunyai rupa juga boleh menjadi artis versatil,” katanya kepada BH Online.

Membawakan watak Dowena menerusi drama Ryan Aralyn, pelakon berusia 27 tahun itu tidak menyangka mendapat reaksi positif daripada penonton

Dan meluahkan rasa syukur ramai mula menyedari kehadirannya dalam industri.

“Saya tidak sangka menerima banyak maklum balas positif daripada watak wanita psiko itu.

Alhamdulillah, saya gembira apabila ramai yang mula nampak kehadiran dan kemampuan saya.

“Ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk mencuba sesuatu yang berbeza dan mencabar pada masa hadapan,” katanya.

Fakta Menarik

  • Berfizikal tinggi lampai.
  • Pelajar dalam bidang perubatan di Universiti Royal College Surgeons Ireland, Serdang, Selangor.
  • Bakal bergelar doktor. Bidang kedoktoran cukup sebati di kalangan keluarganya kerana rata-rata saudara perempuannya juga menceburi bidang terbabit.
  • Agak kurang fasih berbahasa Malaysia.
  • Laman sosial Instagramnya yang menggunakan nama @_sharifahhusna_ sehingga kini sudah mengumpul lebih 46,000 pengikut.
Continue Reading

OH VIRAL

Syamsul Sanggup Bayar 10K Jika Ada Yg Sudi Heret Mamat Ni Berjumpa Dgn Dia

Published

on

By

Kehidupan sebagai selebriti tidaklah mudah seperti disangka.

Ada masanya, nama akan diagung-agungkan sekali gus membuatkan ada yang menyimpan rasa iri hati.

Pelakon, pengarah dan penyanyi, Syamsul Yusof, dia juga tidak terlepas daripada berdepan situasi diuji dengan sifat hasad dengki manusia terhadapnya.

Mencipta nama menerusi karya-karya pecah panggung serta lagu-lagu yang memanjat carta radio tempatan

Syamsul tidak menafikan setiap rezeki yang diberi Allah kepadanya itu diturunkan dengan ujian untuk menguatkan dirinya sebagai hamba.

Dalam perkembangan terkini, Syamsul telah memuat naik satu posting menawarkan 10k kepada sesiap yang dapat membawa lelaki ini berjumpa dengan beliau

“Abg perlu perkhidmatan GRAB CAR.

Sape2 boleh fetch mamat ni bawa jumpa saya minum kopi tak? Nak berkenalan.

Mamat ni dia kat KL je so dekat. Walau dekat, grab car saya bayar 10k cash.

Apa2 sila email sy di pengarahkerdil@gmail.com atau DM saja kat iG ni. #semboyanCalling”

Antara Komen Dan Kata Kata Semangat Dari Rakan Seperjuangan Dan Follower Syamsul Di Laman IG Nya.

Sampai JAI pun masuk komen


.

Tidak dapat di pastikan mengapa Syamsul mencari lelaki tersbeut

Tetapi rata-rata peminat mengaitkan dengan permasalahan dan vgutan yang Syamsul hadapi sebelum ini

“Setiap benda ada ‘harga’ yang perlu dibayar.

Allah berikan kejayaan kepada saya untuk hasil kerja yang membanggakan.

Dalam pada kejayaan yang saya terima, ada juga beberapa perkara yang saya sendiri perlu perbaiki dalam kehidupan saya,” katanya.

Menurutnya, apa yang menjadi keutamaannya kini adalah keluarga terutama anak-anaknya.

“Keselamatan keluarga menjadi keutamaan. Alhamdulillah, anak-anak membesar dengan sihat.

Tapi, besar nikmat, besar juga ujiannya untuk saya,” katanya.

Situasi rumah tangganya bergolak dan mula menjadi bualan ramai lebih-lebih lagi apabila isterinya, Puteri Sarah Liyana dilihat hadir ke pejabat agama pada pertengahan bulan lalu.

Tidak cukup dengan itu, dalam bulan sama dia juga diduga dengan fitnah yang disebarkan seorang YouTuber di laman penstriman video itu.

“Saman terhadap YouTuber itu masih lagi saya akan teruskan.

Tapi, disebabkan banyak perkara berlaku antaranya krisis pandemik dan sebagainya, jadi semuanya akan diteruskan selepas ini.

Mengenai YouTuber itu, dia sudah padam akaun saluran YouTube itu.

Tapi, dia nak lari ke mana sebab saya akan terus cari,” katanya.

Penghujung September lalu menyaksikan Syamsul berdepan situasi menegangkan apabila YouTuber tidak bertanggungjawab itu menggunakan tajuk yang tidak sesuai serta menimbulkan fitnah terhadap dia dan keluarga.

Terbaru, Syamsul baru saja membuat laporan polis pada 13 Oktober lalu selepas menerima ugutan daripada individu tidak dikenali di Instagram

Seperti yang dilaporkan Harian Metro sebelum ini.

Tidak mahu merungsingkan keluarga, Syamsul meminta individu yang tidak menyimpan rasa tidak puas hati kepadanya untuk bersemuka dengannya.

“Saya tak mahu peningkan kepala keluarga saya. Saya sudah berusia 36 tahun dan bukan budak-budak lagi.

Kepada individu yang ada masalah dengan saya, jumpa saya secara bersemuka,” katanya.

Yang pasti, Syamsul memohon agar peminat-peminatnya akan terus mendoakan kesejahteraannya sekeluarga.

Puteri Sarah Bawa Diri

Tindakan pelakon, Puteri Sarah memuat naik gambar beserta keterangan pergi bercuti dan bekerja pada 13 Oktober lalu mengundang pelbagai spekulasi dalam kalangan warganet.

Ada beranggapan isteri kepada pengarah, Syamsul Yusof itu seolah-olah mahu membawa diri

Dan melupakan seketika pemasalahan rumah tangga yang wujud antara mereka.

Apatah lagi, pada hari sama pengarah filem Munafik itu membuat laporan polis ekoran mendapat mesej berbaur ugutan di Instagram.

Puteri Sarah, 35, berkata, perancangan untuk pergi bercuti bersama anak-anak sudah dibuat lama.

“Perancangan asal memang nak pergi bercuti di pulau selepas habis penggambaran.

Tapi, macam tak sempat. Kebetulan, saya terbabit dalam penggambaran yang dibuat di luar Kuala Lumpur.

“Saya pun cuba bertanya kepada pihak produksi jika saya boleh bawa bersama anak-anak.

Alhamdulillah, mereka okay. Kiranya, sambil bekerja dapat juga saya bercuti dengan anak-anak,” katanya.

Ditanya mengenai ugutan yang diterima suaminya dan laporan polis dibuat, Puteri Sarah enggan mengulas lanjut.

“Saya dimaklumkan dia nak buat laporan polis, tapi tidak mengetahui lebih lanjut kandungan mesej berbaur ugutan itu. Jadi, tidak ada apa yang saya boleh perkatakan.

“Lagi pula, perkara ini sudah menjadi kes polis. Biarlah pihak berwajib jalankan tugas mereka.

Kalau betul seperti didakwa, saya berharap perkara ini akan dapat diselesaikan,” katanya.

Mengenai kenyataan dibuat Syamsul yang menyifatkan obses pada kerja antara salah satu punca berlakunya kemelut rumah tangga mereka, Puteri Sarah enggan menafikan perkara itu.

“Mungkin betul. Sebab semua tahu dia seorang yang kuat bekerja,” katanya ringkas.

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

Continue Reading

OH VIRAL

‘Sy Pesakit C0VlD, Bukan Penjenayah’ Lelaki Sedih Bila Anak dan Istri Diperlakukan Sebegini oleh Penduduk Setempat

Published

on

By

Kuala Lumpur: “Sepanjang saya berada di wad, perkara paling menyedihkan

Ini apabila anak dan isteri di rumah diperlakukan oleh masyarakat seolah-olah penjenayah.

“Sedangkan hanya saya seorang saja positif Covid-19 dan mereka negatif serta tidak dimasukkan di hospital,” luah bekas pesakit Covid-19, Shakirin Al-Ikram Abd Hamid.

Shakirin, 26, antara pesakit daripada kes Kluster Utama yang dijangkiti Covid-19 hasil ujian calitan dilakukan pada 11 Oktober lalu.

Bapa kepada dua anak berumur 10 bulan dan dua tahun itu menerima keputusan itu pada 13 Oktober sebelum dibawa ambulans pada malam hari sama

Ini untuk dimasukkan ke wad Hospital Kusta, Sungai Buloh.

Dia yang menetap di Bandar Sri Damansara, Petaling Jaya kemudiannya dikuarantin di wad selama lima hari sebelum dibenarkan pulang, Sabtu lalu.

Berkongsi pengalamannya, Shakirin yang bekerja sebagai pembantu jualan premis pakaian di pusat beli-belah di Bandar Utama berkata

Dia tidak mengalami gejala teruk atau demam, cuma simptom ringan seperti sakit sendi dan rasa hendak pitam beberapa hari sebelum disahkan positif Covid-19.

Katanya, dia sangkakan apa yang dialaminya sekadar simptom demam biasa, tetapi rupanya tanda dijangkiti Covid-19.

“Saya dapat tahu keputusan apabila dihubungi doktor dua hari selepas menjalani ujian calitan dan rasa macam tidak percaya

Dan perkara pertama dibuat adalah menghantar anak ke rumah pengasuh kerana isteri bekerja ketika itu.

“Kira-kira 9 malam, ambulans datang ke rumah dan membawa saya ke hospital manakala isteri, Shasha Ridzuan, 26,

Dan dua anak kami yang turut menjalani ujian calitan didapati negatif Covid-19.

Dipulaukan Penduduk Setempat

“Namun, masalah berlaku apabila anak dan isteri saya menerima layanan dingin daripada segelintir penduduk setempat

Hanya kerana saya dijangkiti Covid-19 manakala alamat rumah kami turut disebarkan individu tidak bertanggungjawab,” katanya.

Selain itu, Shakirin berkata, dia dituduh membuang gelang tangan kuarantin sedangkan perkara itu tidak benar.

Menurutnya, selain mereka empat beranak, keluarganya termasuk emak serta ayahnya yang tinggal di blok sebelah dan keluarga pengasuh turut terkena tempiasnya.

“Paling menyedihkan apabila isteri mahu membeli bekalan susu dan lampin pakai buang yang habis

Tetapi tidak dibenarkan kerana orang sekeliling takut dia menjadi punca.

“Saya cuba menggunakan khidmat penghantar, tetapi mereka menolak kerana tidak berani ambil risiko.

“Apa yang berlaku menambah tekanan ketika saya di wad kerana setiap masa memikirkan anak dan isteri di rumah

Memandangkan saya ketua keluarga tetapi tidak dapat membantu ketika mereka ditinggalkan.

“Lebih membimbangkan apabila paras darah tinggi emak naik kerana tertekan selepas mendengar orang sekeliling bercakap mengenai kami sekeluarga,” katanya.

Shakirin berkata, selepas memuat naik hantaran mengenai luahannya di Facebook (FB), baru ada yang tampil menghulurkan bantuan.

Katanya, hantaran dimuat naik itu bukan untuk meraih simpati sesiapa, tetapi cara untuk menjelaskan perkara sebenar.

“Alhamdulillah, ramai memberi kata semangat dan tidak kurang tampil menghulurkan sumbangan.

“Salah seorangnya adalah pengurus restoran ,Shahrul Nizam Kamal yang menghantar makanan untuk keluarga saya sepanjang saya berada di wad,” katanya.

Di sebalik ujian dilalui, Shakirin bersyukur kerana sudah pulih daripada Covid-19 dan tidak ditahan di wad lebih lama.

Katanya, dia gembira apabila kembali ke pangkuan keluarga selepas beberapa hari terpisah dan buat masa ini masih menjalani kuarantin di rumah.

“Saya reda dengan ujian ini, tetapi mohon masyarakat tidak memandang negatif pesakit atau mereka yang pernah dijangkiti Covid-19.

“Ini kerana kami tidak minta diuji sebegini dan penyakit ini boleh menjangkiti sesiapa saja,” katanya.

Terdahulu, hantaran kisahnya telah menjadi tular di media sosial

Assalamualaikum warga net . Saya Kirrin Di sah Kan positif Covid-19 .

Apa saya nak maklum ni cemuhan kecaman daripada warga net ni. Tanpa selidik , Tanpa siasat pasal kes saya tup tup viral Di seluruh laman social.

Terkilan dengan penyebar berita Yang tak sahih , Ada Yang mengata Kan saya buang gelang ketika keluar Dari rumah. Ada Yang Kata polis datang rumah angkut saya.

Semua Tu nonsense. Merepek . Benda takda pape pun. Yes mmg saya keluar ahad Tu pergi kenduri kawan saya Dan keluar makan Di kedai achip .

Tapi bila check suhu badan negative , saya takda simpton simpton sakit apa pun masa Tu.

Kalau saya tahu saya positif , saya tak bodoh nak keluar Dari rumah untuk sebar Kan benda virus ni. Saya Masih waras .

Apabila saya Di sah Kan saya positif covid , saya suruh kenalan rapat saya Yang contact rapat terus buat swab test alhamdulillah dorang takda pape pun NEGATIVE.

Tapi saya kecewa sikap sikap segelintir warga laman sosial menviral Kan saya mengata Kan saya Dan satu family saya positive ?

Padahal saya sorang je Yang positif. Setiap kecaman cemuhan warga net membuat family saya terjejas.

Anak sulung saya berumur 2 Tahun 4 Bulan kehabisan Susu Dan pampers , anak kedua saya 10 Bulan kehabisan nestum Dan pampers .

Di sebab Kan korang viral benda tak sahih ni family saya terjejas tidak boleh Beli barang keperluan harian. Kamu nak family saya mati kelaparan ke ?

Hari Hari nak order grab food dgn ada tax lgi . Awak ingat saya mampu nak bayar semua benda Tu dengan keadaan saya Masih Di hospital .

Mana korang punya sikap prihatin sesama manusia wahai warga Malaysia , saya Tanpa dapat bantuan keperluan

Hari Hari untuk family saya , mak ayah saya Di sebab Kan anda mengeluar Kan statement “Satu Family* kena covid padahal saya sorang je kena.

Masha Allah , saya kat sini menangis teringat Kan anak anak Bini saya makan apa , minum apa Mandi ke tak.

Saya fikir mak ayah saya Yang Ada sakit kronik sampai terjejas tak boleh keluar rumah sebab takut Di jangkiti.

Masha Allah berat lagi Mata memandang berat lagi bahu memikul. Di sebab Kan mulut mulut macam ni lah membuat orang lain menderita.

Saya luah Kan ni bukan Cari popularity , tapi saya sakit Hati berapa zalim nya korang mencerita benda Yang tak sahih.

Malu saya sebagai orang Islam Yang buat berita tidak sahih ni. Sampai family saya menderita macam ni sekali .

Korang tak kena lagi dkt family korang. Kalau kena Baru korang tahu sakit dia perit dia lagi lagi Ada anak kecik Yang belum tutur percakapan.

Masha Allah. Semoga Di berikan hukuman setimpal Di padang masyar Yang mencerita Kan tidak sahih terhadap family saya .

My family I’m still loving you and I miss you guys Shasha Redzuan Stay Safe

Continue Reading
OH VIRAL2 hours ago

Mengejutkan! Sharifah Husna Kacukan Melayu, Pakistan, Afghanistan, Arab, British, Portugis, Belanda & Negara Ini

OH VIRAL9 hours ago

Syamsul Sanggup Bayar 10K Jika Ada Yg Sudi Heret Mamat Ni Berjumpa Dgn Dia

OH VIRAL1 day ago

‘Sy Pesakit C0VlD, Bukan Penjenayah’ Lelaki Sedih Bila Anak dan Istri Diperlakukan Sebegini oleh Penduduk Setempat

OH VIRAL2 days ago

Video: “Sangat Mengerikan” Syatilla Melvin Terpaksa Jalani Pembedhan Gara Swab Test

OH VIRAL2 days ago

Video: Rakaman CCTV Tunjuk Detik2 Seorang Wanita Campak Dua Anak Buat Ramai Sebak

OH VIRAL2 days ago

Netizen Dedahkan 20 Bukti Hubungan Sebenar Neelofa dan PU Riz yg Sgt Mengejutkan

OH VIRAL2 days ago

Slps Buat Laporan PoIis, Ini Status Shca Elinnea yg Mengejutkan Kpd Individu ini Susulan Dakwaan Terbabit Skandal Pelacvran

OH VIRAL2 days ago

Dakwaan Terlibat Skandal Pelacvran, Sekali Sykt Pengurusan Cek Aliran Tunai Akaun Peribadi Scha

OH VIRAL3 days ago

Mengejutkan bila Liza Abdullah Dedahkan Tentang SkndaI Artis Jual Diri kpd VVIP Sudah Lama BerIaku

OH VIRAL3 days ago

Suami peIok, merayu memohon maaf, tapi sy tetap mintak utk dicerraikan, tIak 3 lg bagus

OH VIRAL4 days ago

Dr Noorhisham Ramalkan Hujung Oktober Jangkitan C0VlD 19 BakaI Meningkat ke Angka 1,300 Sehari

OH VIRAL5 days ago

“Sudah Setahun Sy Tak Bekerja” Keadaan Salih Yaakob Skrg Buat Ramai Tertanya-Tanya

OH VIRAL6 days ago

“Sampaah Punya Servis, Punya Banyak X70 Takkan Tak Ada Parts” Pengguna Proton X70 Mengamuk

OH VIRAL6 days ago

“Tolonglah Faham, Kami Sangat Penat, Ada Yang Muntah Tidak Bermaya“- Frontliners Menangis, Sabah Bagai Di Landa Garuda

OH VIRAL1 week ago

Akhirnya Wajah Datuk Seri itu Didedahkan, dan Ini Cara dia Melarikan Diri

OH VIRAL2 weeks ago

“Dia Hilang Ingatan..” Pemandu Myvi Dakwa Dia Tak Dapat Bagi Kerjasama Sebab Tak Ingat Apa2

OH VIRAL2 weeks ago

Pertama Kali Buat Sidang Media Macam Ni, Netizen Perasan Ada Sesuatu Yg Tak Kena Dgn Noor Hisham

OH VIRAL1 week ago

Video: Takde Adab, Ibu Ini Rakam BF Anak Perempuan Dia Selamba Buka Peti Ais mcm Rumah Sendiri

OH VIRAL2 days ago

Dakwaan Terlibat Skandal Pelacvran, Sekali Sykt Pengurusan Cek Aliran Tunai Akaun Peribadi Scha

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Siti Sarah Dedah Rahsia Yang Selalu Shuib Sepahtu Buat

OH VIRAL3 weeks ago

Sakinah Kngsi Video Mantap Dgn Mat Saleh, Sekali Kakak dia Shahira komen

OH VIRAL1 week ago

“Aku Tahu Mana Kau Tinggal dan Mana Anak Sekolah” Syamsul Yusof Naik Angin Dan Taknak Berlembut Lagi dah Selepas Terima Masej Macam tu Dari Netizen

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kenyataan Terbaru Agong Yang Boleh Buat Semua Terkedu

OH VIRAL1 day ago

‘Sy Pesakit C0VlD, Bukan Penjenayah’ Lelaki Sedih Bila Anak dan Istri Diperlakukan Sebegini oleh Penduduk Setempat

OH VIRAL2 weeks ago

Tak Tahan Kena Kecam, Akhirnya Shuib Keluarkan Kenyataan yang Mengejutkan

OH VIRAL1 week ago

“Asal Macau Scam Je Kami Ditduh,Banduan laripun Kami Ditduh” Berang Asyik Kena Kecam, Datin Alya Luah Perkara Sebenar

OH VIRAL4 weeks ago

Menteri Keewangan Umum Tarikh Permohonan BPN 2.0, Ni kaedah cara nk mohon

OH VIRAL2 weeks ago

Kena Kutuk Sebab English Berterabur Semasa Ditemuramah, Sehingga ‘Dia’ ni Tampil Pertahankan Pawi

OH VIRAL3 weeks ago

BlNl Org Lain Semua Pandai Bergaya, BlNl Aku Pakai Kain Batik je kat Rumah, Sampai Naik Bosan Aku

OH VIRAL2 weeks ago

BPN 2.0: Pastikan Anda Semak Tarikh ini, Jika Tidak Masuk Terus Buat Rayuan

OH VIRAL2 weeks ago

“Dia Hilang Ingatan..” Pemandu Myvi Dakwa Dia Tak Dapat Bagi Kerjasama Sebab Tak Ingat Apa2

OH VIRAL2 weeks ago

Pertama Kali Buat Sidang Media Macam Ni, Netizen Perasan Ada Sesuatu Yg Tak Kena Dgn Noor Hisham

OH VIRAL1 week ago

Video: Takde Adab, Ibu Ini Rakam BF Anak Perempuan Dia Selamba Buka Peti Ais mcm Rumah Sendiri

OH VIRAL2 days ago

Dakwaan Terlibat Skandal Pelacvran, Sekali Sykt Pengurusan Cek Aliran Tunai Akaun Peribadi Scha

OH VIRAL2 weeks ago

Video: Siti Sarah Dedah Rahsia Yang Selalu Shuib Sepahtu Buat

OH VIRAL3 weeks ago

Sakinah Kngsi Video Mantap Dgn Mat Saleh, Sekali Kakak dia Shahira komen

OH VIRAL1 week ago

“Aku Tahu Mana Kau Tinggal dan Mana Anak Sekolah” Syamsul Yusof Naik Angin Dan Taknak Berlembut Lagi dah Selepas Terima Masej Macam tu Dari Netizen

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kenyataan Terbaru Agong Yang Boleh Buat Semua Terkedu

OH VIRAL1 day ago

‘Sy Pesakit C0VlD, Bukan Penjenayah’ Lelaki Sedih Bila Anak dan Istri Diperlakukan Sebegini oleh Penduduk Setempat

OH VIRAL2 weeks ago

Tak Tahan Kena Kecam, Akhirnya Shuib Keluarkan Kenyataan yang Mengejutkan

OH VIRAL1 week ago

“Asal Macau Scam Je Kami Ditduh,Banduan laripun Kami Ditduh” Berang Asyik Kena Kecam, Datin Alya Luah Perkara Sebenar

OH VIRAL4 weeks ago

Menteri Keewangan Umum Tarikh Permohonan BPN 2.0, Ni kaedah cara nk mohon

OH VIRAL2 weeks ago

Kena Kutuk Sebab English Berterabur Semasa Ditemuramah, Sehingga ‘Dia’ ni Tampil Pertahankan Pawi

OH VIRAL3 weeks ago

BlNl Org Lain Semua Pandai Bergaya, BlNl Aku Pakai Kain Batik je kat Rumah, Sampai Naik Bosan Aku

OH VIRAL2 weeks ago

BPN 2.0: Pastikan Anda Semak Tarikh ini, Jika Tidak Masuk Terus Buat Rayuan

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.