Connect with us

OH TRENDING

‘Masa Rumah Macam Jamban, Taknak lak Ko Jenguk’ Dikecam Netizen Sebab Ziarah To’Ki Masa Dapat Rumah Baru, Hidayah Bersuara Dan Sound Balik

Published

on

Beberapa hari lalu To’ki memuat naik gambar perjumpaan bersama anak, cucu dan menantunya di laman Facebook..

Pertemuan dengan anak bernama Noor Hidayah atau Yaya itu merupakan yang pertama kali selepas kali terakhir mereka berjumpa kira-kira empat tahun lalu ketika Yaya melangsungkan perkahwinan.

” Mak pesan sebagai anak, saya kena cari ayah walaupun dia tidak cari kami adik-beradik.

” Baik atau buruk ayah dia tetap bapa kandung kami.Itu yang mak pesan.

Disebabkan itu juga, saya dan adik-beradik lain nekad mencari dan pergi berjumpa ayah.” luah Yaya.

Bagaimanapun selepas kisah pertemuan Yaya dengan ayahnya To’ki itu mendapat liputan meluas media, timbul pula kisah lain.

Warganet cuba f1tnah Yaya

Ia susulan terdapat segelintir warganet yang cuba memanipulasi keadaan dengan mengatakan Yaya hanya berjumpa To’ki selepas ayahnya itu mendapat rumah baru.

” Bapak dah dapat rumah baru anak-anak nak tumpang sekaki la tu..” tulis individu terbabit

Yaya yang berkongsi perkara itu di Instagramnya bagaimanapun tenang menjawab.

” Hmm aku dah ada rumah sendiri laa, tak jumpa salah, jumpa salah.

” Masa aku tak cari kata anak derhaka, dah semua elok, isu rumah pulak dahh.. Aku dah ada rumah, jangan risau laa” tulis Yaya

 

Jumaat lalu, Noor Hidayah sudah menemui ayahnya yang juga penyanyi yang pernah popular satu masa dahu, pada Jumaat lalu.

Hidayah berkata, dia bersama adik-beradik mengambil keputusan bertemu bapanya itu selepas dinasihati ibu mereka, Roziah Atan, 53 selain membaca pesanan daripada warganet di laman sosial yang mengikuti perkembangan kisah mereka.

Menurut Hidayah, pertemuan itu dianggap hikmah terbesar dalam hidupnya selepas hampir empat tahun tidak bersua muka dengan penyanyi Seni Berzaman itu.

” Suami juga hampir setiap malam mengingatkan saya untuk bertemu ayah dengan sering memberikan kata-kata positif.

” Setiap hari dia pujuk cakap benda-benda yang baik dan tunjuk video Facebook ayah yang sentiasa berkongsi mengenai kami adik-beradik.

” Pada pertemuan itu, memang sedih dan masing-masing menangis.

Macam drama air mata juga. Alhamdulillah, semuanya okey selepas itu,” katanya.

Menurut Hidayah, dia bersama tiga beradik lain turut mengunjungi rumah baru bapanya sebelum mereka keluar makan malam bersama.

” Sebelum berjumpa, kami ada berbual di telefon. Apabila saya dan suami mahu keluar makan, kami mengajak ayah sekali pada Jumaat lalu.

” Esoknya, saya datang berjumpa ayah bersama adik-adik pula.

Saya juga berkesempatan melihat rumah ayah dan kemudiannya, kami keluar makan bersama.

” Di restoran, kami berpeluang lihat ayah menyanyi secara ‘live’.

Jujurnya, saya gembira, terubat rindu nak tengok ayah menyanyi.

” Bukan kami sahaja, malah ayah juga kelihatan gembira dapat bersatu semula dengan anak, cucu dan menantu,” katanya.

Bekas Adik Ipar Berharap Mereka Kembali Bahagia

Adik To’ki, Habibah Mansur, 44, berkata, faktor ekonomi dan hidupnya terumbang-ambing ketika itu membuatkan perkara ini berlaku.

Sebelum ini, anak kedua To’ki, Noor Hidayah Mohd Zaki, 27, mendakwa kali terakhir dia bertemu bapanya itu ialah empat tahun lalu apabila To’ki menjadi wali nikahnya.

Hidayah berkata, sejak To’ki dan ibunya berpisah kira-kira 16 tahun lalu, itulah kali pertama dia menatap wajah bapa.

Mengulas krisis membabitkan abang dan anak-anaknya, Habibah berkata, dia berada di tengah-tengah dan perlu bijak memainkan peranan supaya tiada yang kecil hati.

“Yaya (panggilan untuk Hidayah) anak saudara saya dan To’ki pula bapa kandungnya.

Apabila orang bertanyakan kasih sayang To’ki terhadap anak-anaknya, saya tak nafikan kerana saya pernah tinggal bersamanya selepas
tamat SPM.

“Saya tahu bagaimana dia melayan anak-anaknya. Dia jarang tinggikan suara terhadap anak-anak.

Tapi mungkin keadaan yang berlaku itu buat anaknya terasa.

“Masing-masing ada buat silap dan Yaya sebagai anak berhak untuk terasa.

Mungkin pada dia bapanya mengabaikannya.

Namun, sebenarnya setiap kali To’ki datang jumpa saya, dia selalu ajak saya berjumpa Yaya”

HABIBAH bersama anak perempuannya.

HABIBAH bersama anak perempuannya.

Ketika sedang bekerja di pejabat, Habibah dihubungi To’ki yang menunggu di depan rumahnya semata-mata untuk membawanya berjumpa Yaya.

“Saya tak dapat ikut kehendak To’ki kerana menghormati pendirian anak-anak saudara saya yang tak mahu berjumpa bapanya.

“Yaya juga pernah meluahkan perasaannya berkenaan bapanya. Begitu juga abangnya, Hafizi dan saya tak salahkan mereka.

To’ki tak pernah marahkan mereka, malah dia selalu minta nombor telefon anak-anaknya daripada saya.

Namun, saya pegang amanah dan hormat permintaan mereka.

“Saya ada nasihatkan Yaya, baik atau buruk seorang ayah, itu tetap ayah kita. Kalau kita tak jaga rahsia keluarga kita, orang lain akan ambil kesempatan.

Habibah juga sentiasa berdoa supaya anak-anak saudaranya boleh memaafkan bapa mereka, manakala To’ki perlu berusaha mendekatkan kembali diri kepada mereka.

To’ki memiliki lima cahaya mata hasil daripada perkahwinan pertama. .

Anak sulungnya, Mohd Hafizi, 28, diikuti Noor Hidayah, 27, Noor Husna, 22, Noor Aishah, 21 dan Mohd Hairi Hanis, 18. Menerusi perkahwinan kedua bersama Nik Aida Mustapha dikurniakan Nur Nilam Qaseh.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH TRENDING

Remaja Munt4h Hijau, Hampir Diragut Nyaw4 Akibat V4PE

Published

on

By

Beberapa tahun kebelakangan ini, tabiat penggunaan rokok elektronik (e-rokok) atau lebih dikenali vape semakin meruncing.

Ini berikutan ramai menganggapnya mampu mengalihkan ketagihan pada rokok konvensional.

Penggunaannya juga semakin meluas dalam kalangan remaja di bangku sekolah serta mereka yang tidak merokok.

Ini kerana vape telah dilihat trend atau gaya hidup serta tidak memudaratkan.

Lagi memburukkan keadaan peranti itu dicipta dalam pelbagai bentuk, saiz, cecair itu di salahguna.

Perasanya dimasukkan sebatian kimia sekali gus menjadikan ramai ketagih serta berubah kepada dwi-pengguna, rokok dan vape serentak.

Timbalan Dekan (Jaringan dan Penjanaan), Fakulti Perubatan, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof Dr Sharifa Ezat Wan Puteh, berkata penggunaan vape itu umpama keseronokan terlarang dalam kalangan remaja yang seharusnya ditangani segera.

Katanya, vape tidak sekadar mempunyai bahan kimia berbahaya tetapi memancing populasi bukan perokok untuk mencubanya.

Ini kerana didakwa tidak bahaya selain mengalihkan ketagihan pada rokok konvensional.

Tabiat merokok antara penyebab kematian utama dalam kalangan rakyat Malaysia.

Statistik menunjukkan sekurang-kurangnya 10,000 perokok meninggal dunia dalam setahun, punca menghidap kanser, kerosakan paru-paru dan lain-lain.

“Sebenarnya e-rokok diperkenalkan sebagai alat menghentikan tabiat rokok bagaimanapun ia berubah menjadi popular dari segi gaya hidup dan mencerminkan jiwa remaja selain menarik minat wanita dan kanak-kanak mencubanya.

“Di negara membangun penggunaan vape banyak kelemahannya tidak seperti negara maju yang ada membenarkannya tetapi mereka mempunyai peraturan dan penguatkuasaan ketat,” katanya.

Itu antara perkara yang disampaikannya dalam Syarahan Perdana Profesor mengenai Rokok Elektronik.

Dr Sharifa Ezat berkata, apabila ada negara mengharamkannya, wujud lambakan bahan dan vape haram yang dibawa masuk ke dalam pasaran.

Sekali gus menjadikannya sukar untuk dikawal, lalu memberi kesan negatif terhadap masyarakat serta mewujudkan ramai pengguna dwi-pengguna, merokok dan menghisap vape.

“Produk formulasi haram ini juga antara penyebab kematian di mana di Amerika sudah 47 orang di Amerika pada 2019, akibat EVALI (kerosakan paru-paru akibat vape), di mana bercampur cecair e-jus dengan minyak ganja dan Vitamin E acetate.

Hanya kerana gemar menghisap asap vape, seorang remaja lelaki hampir kehilangan nyawa.

Ewan Fisher, 19, terpaksa dikejarkan ke hospital setelah mengalami muntah hijau dan sesak nafas selepas empat bulan menghisap vape.

Dia memerlukan mesin sokongan hayat dan diletakkan dalam rawatan intensif apabila organnya gagal berfungsi selain memerlukan paru-paru buatan untuk mengepam oksigen melalui badannya.

Namun Remaja dari Nottingham itu dipercayai mengalami tindak balas imun berlebihan terhadap bahan kimia yang terdapat dalam vape.

Dia telah diagnos hipersensitiviti pneumonitis (HP) sepenuhnya di mana kantung udara dan saluran udara dalam paru-paru menjadi radang.

Keadaan ini dicetuskan oleh tindak balas alergi terhadap bahan kimia yang terdapat dalam vape.

Remaja itu mendedahkan telah berhenti menghisap rokok setengah bungkus setiap hari pada usia 16 tahun bagi memberi tumpuan kepada latihan tinju dan beralih kepada vape.

‘Saya jangkakan dengan beralih kepada vape, ianya lebih sihat dan menyertai tinju membuatkan saya lebih selesa,” katanya.

Bagaimanapun mesin sokongan hidup telah menyelamatkannya dan berada di hospital selama sebulan dan tidak pulih sepenuhnya sehingga satu tahun lebih.

Dia yang kini belajar di kolej memberi amaran kepada orang ramai agar tidak beralih dari rokok kepada vape.

“Kepada orang yang sudah merokok, jumpalah doktor untuk mendapatkan bantuan. Janganlah beralih kepada vape.

“Kepada remaja yang memikirkan vape itu sesuatu yang baik, itu tidak benar,” katanya.

INFO: E-rokok, vape

• Mulai Januari lalu KKM melaksanakan larangan menghisap rokok dan vape di semua tempat makan di seluruh negara.

• Disember 2019: KMM masih mengkaji sama ada penggunaan e-rokok dilarang ataupun dibenarkan dengan kawalan pada masa akan datang.

• 3kementerian kawal selia penggunaan e-rokok, iaitu KKM, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) dan Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI) bertanggungjawab mengawal selia penggunaan dan penjualan e-rokok dan vape di negara ini.

Continue Reading

OH TRENDING

Bilik Tido ada 2 je, Lps abg Kawen Mak Abah tido luar, Malam tu ada bunyi buat kakak xleh tido

Published

on

By

Terima kasih kerana sudi membaca. Kisah yang saya nak share ni, mungkin biasa², tapi konflik ni selalu menganggu kehidupan para wanita sekalian.

Jadi, jom mulakan penggembaraan ke dalam dunia saya. Saya anak ketiga daripada empat orang adik beradik.

Saya ada Kakak, ada Abang, ada Adik. Lengkaplah kiranya hidup saya ni. Sepatutnya saya bersyukur, yes saya bersyukur sangat.

Cuma kat sini saya nak ceritakan kisah akak saya. Yang saya rasa, kisah dia sangat tragis.

Kakak sulung saya tahun ni berusia 33 tahun, belum berumah tangga.

Dulu Kakak saya sangat periang, dia rajin bawa kami jalan² sebab dia takde kawan sangat untuk travel.

Oh ya, Kakak saya misi, so nak cuti dengan kawan sama² tu susah. So, saya dengan family lah yang untung.

Jalan penyelesaiannya adalah bayar jugaklah. Kami keluarkan saving untuk bayar.

Then Kakak saya paling banyak contribute walau dia maki berbakul.

Tapi sebab tak sanggup tengok Mak Ayah menangis, dia buat juga.

Dia cuba ikhtiar cari abang saya, call tempat kerja kat sana tanya semua.

Dipendekkan cerita, dapat kesan abang saya.

Kakak saya menangis teruk kot, saya tak pernah tengok dia menangis sebab dia hati kental, jiwa sado.

Dapat tahu abang saya tidur pun tepi kaki lima jer kat sana. Dia usahakan bank in duit suruh abang saya balik rumah. Sampai rumah, takde siapa persoalankan.

Mak pun diam jer. Terima je la. Redha. Menanggung hutang jer lah lepas ni.

Sebab tanya dia kenapa pinjam banyak sangat pun tak nak jawab.

Lepas abang saya kahwin, bertambah satu oktaf kemurungan Kakak saya.

Mak Ayah saya kena la tidur ruang tamu sebab kat rumah ni ada dua bilik jer.

Bilik pertama saya dengan Kakak saya. Bilik kedua dia laki bini.

Bil rumah semua Kakak saya bayar, dia laki bini hulur duit kat mak je la.

Yang mak taknak cerita berapa jumlahnya. Segala macam nak repair kat rumah ni Kakak saya hulur duit, memang dia bayar.

Mak saya boleh tahan dia demand, tengok Kakak saya dapat gaji lebih sikit dia minat langsir, sofa baru, kabinet la. Hurmm sabo la yeopp.

Kakak ipar saya ni baik jer, cuma dia terlampau nak mengambil hati mak mertua, sampai nampak silap banyak kat Kakak saya.

Kadang² Kakak saya baru balik kerja malam, of course nak tidur. Dia dah ketung ketang kat dapur buat sarapan.

Saya tak reti comfort orang. Kesian dia. Saya rasa macam nak bawa Kakak saya jumpa psychiatric jer sebab dia dah murung tahap melampau.

Dia senyum tapi kosong. Dia tengok maharajalawak, tapi dia diam jer. Takde reaction weii. Apa jadi dengan deria dia?

Saya ajak dia pergi cameron, cakap nanti saya belanja. Dia kata simpanlah duit kau nanti untuk kau honeymoon.

Selalu dia cakap, rumah orang tua² boleh booking awal? Saya nak booking dulu la untuk saya.

Saya pernah suggest, Kak, jomlah kita pergi kerja kat kl.

Boleh enjoy. Release stress. Kau boleh ada ‘me time’ Dia jawab ‘Tak boleh, appoitment mak, appoitment nenek nanti siapa nak bawa pergi hospital.

Ubat diorg sape nak tengokkan.’ Saya doakan dia jumpa lelaki yang sempurna untuk dia.

Kakak saya baik sangat. Cuma dia terlampau menghambakan dia untuk keluarga.

Dia memang garang sikit dengan lelaki. Sebab dia sangat overprotective. Doakan juga emosi dia sembuh dan emosi dia kembali stabil.

P/s: Saya tukar sikit² dalam cerita ni. Sebab nanti dia baca. Saya tahu dia baca. Sebab dia selalu layan kat sini.

Saya sayang kau Kak, saya hold dulu nak kawin, sebab saya nak kita kawin sama².

Saya nak misi saya bagi kau senyum bahagia dulu tercapai. Untuk pakwe saya, kau tunggu dulu.

Continue Reading

OH TRENDING

Tau tak, Ruhainies Dapat Beg Tangan Puluhan Ribu Dari Pakwe Dia

Published

on

By

AHLI perniagaan yang juga kekasih hati pelakon Ruhainies yang dikenali sebagai Mr. E menghadiahkan beg tangan mewah edisi terhad.

Ini sempena ulang tahun kelahiran yang ke-28 pelakon itu semalam.

Mr. E berkata, dia sudah menghadiahkan lebih enam beg tangan kepada pelakon itu dan setiap satu dianggarkan bernilai puluhan ribu.

“Sebenarnya, Ruhainies amat menyukai beg tangan.

Beg tangan terbaharu yang saya hadiahkan sempena ulang tahun kelahirannya adalah beg yang keenam buatnya.

Sebelum ini pun, saya ada hadiahkannya beberapa aksesori lain seperti jam tangan.

“Macam beg tangan, harganya tidak perlulah saya kongsikan.

Cuma ya, saya boleh kata dalam puluhan ribu. Hadiah istimewa untuk yang tersayang, mengapa tidak?

“Lagipun saya memang suka berikan hadiah edisi terhad yang tidak mudah didapati di mana-mana untuk Ruhainies.

Bagi saya, dia seorang yang cukup istimewa di mata dan ia bukti cinta sejati saya terhadapnya”

Dia berkata ketika ditemui pada majlis sambutan hari jadi Ruhainies yang diadakan di Hotel W, di sini, semalam.

Selain kelibat Mr.E, majlis terbabit turut dihadiri rakan terdekat dan peminat tercinta pelakon itu.

Menurut Mr E, dia mengakui sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai suami kepada aktres itu.

“Saya sudah bersedia menjadi suaminya sampai bila-bila. Hal ini juga sudah kami bincangkan secara serius.

“Insya Allah jika tiada aral melintang, kami akan mendirikan rumah tangga selepas kakaknya berkahwin, sebagaimana permintaan ibu bapa Ruhainies.

“Kalau bukan tahun ini, kami mungkin akan mendirikan rumah tangga tahun hadapan.

Apa pun, kami akan kongsikan berita gembira itu kepada semua nanti. Doakan yang terbaik,” katanya.

“Saya Sudah Bersedia Menjadi Suaminya”

“Saya mengharapkan yang terbaik untuk dia.” Itu harapan kekasih kepada pelakon Ruhainies yang hanya mahu dikenali sebagai Mr.E bersempena dengan ulang tahun kelahiran bintang itu yang ke-28.

Mendoakan kesejahteraan serta dilingkari kebahagiaan di dalam hidup, usahawan tersebut juga mendoakan Ruhainies berjaya dalam kerjaya seninya.

“Ini kali ketiga kami meraikan sambutan hari jadi bersama. Alhamdulillah, setakat ini hubungan kami baik-baik sahaja.

“Semoga dipermudahkan untuk ke fasa seterusnya, insyaAllah,” katanya kepada MH pada majlis sambutan hari jadi Ruhainies yang diadakan di Hotel W, Kuala Lumpur pada Jumaat.

Bertemakan hijau dan putih, turut sama meraikan hari istimewa Ruhainies termasuk rakan terdekat serta peminat artis berkenaan.

Ditanya apakah pemberian yang diberikannya buat Ruhainies, Mr.E memberitahu dia ada mamberikan sebuah hadiah beg tangan mewah edisi terhad.

“Sebenarnya, saya memang tahu akan kegemarannya. Ruhainies sukakan beg tangan dan ini merupakan hadiah beg yang keenam buatnya.

“Sebelum ini pun, saya ada hadiahkannya beberapa aksesori lain seperti jam tangan.

“Harganya tidak perlulah saya kongsikan…

Cuma ya, harga beg tersebut dalam puluhan ribu. Hadiah istimewa untuk yang tersayang, mendapa tidak?

“Lagi pun saya memang suka berikan hadiah berupa edisi terhad yang tidak mudah didapati di mana-mana untuk Ruhainies.

“Dia seorang yang cukup istimewa di mata dan ia bukti cinta sejati saya terhadapnya,” jelasnya lagi.

Mengakui sudah bersedia untuk bergelar suami kepada pelakon Jejak Karmila itu, Mr.E sudah merancang untuk mendirikan rumah tangga bersama Ruhanies, selepas kakaknya Risteena selamat mendirikan rumah tangga.

“Saya sudah bersedia menjadi suaminya sampai bila-bila. Hal tersebut juga sudah kami berbincang secara serius.

“InsyaAllah jika tiada aral melintang, kami akan mendirikan rumah tangga selepas kakaknya berkahwin, sebagaimana permintaan ibu bapa Ruhainies.

“Kalau bukan tahun ini, kami mungkin akan mendirikan rumah tangga tahun hadapan.

Apapun, kami akan kongsikan berita gembira itu kepada semua nanti. Doa-doakan ya,” akhirinya.

“Bukan nak kata berlagak… Ikutlah kemampuan diri… Aku alhamdulillah boleh bersama isteri yg ikut apa yg aku beri…

Dan memahami apa yg aku mampu n tidak mampu…

Dan alhamdulillah juga hubungan kami sudah ada rezeki dpd Allah 5 org anak sehingga hubungan dikekalkan hingga 13 tahun bersama tanpa ada masalah yg memudaratkan.

Kami guna apa yg ada tanpa perlu menunjuk2 jikalau ada kemampuan barang yg mahal…”

Continue Reading
OH TRENDING1 hour ago

Remaja Munt4h Hijau, Hampir Diragut Nyaw4 Akibat V4PE

OH TRENDING2 hours ago

Bilik Tido ada 2 je, Lps abg Kawen Mak Abah tido luar, Malam tu ada bunyi buat kakak xleh tido

OH TRENDING4 hours ago

Tau tak, Ruhainies Dapat Beg Tangan Puluhan Ribu Dari Pakwe Dia

OH TRENDING6 hours ago

Dpn Mata aku Nampak Mak mcm Memeluk Sesuatu, Bila aku Senyap2 Masuk Mak cepat2 Buat Baring

OH TRENDING8 hours ago

“Saya nak timang je” – Ibu nyaris hilang anak selepas nenek suap sedikit air masak, apa dilihat dalam imej x-ray amat mengejutkan

OH TRENDING9 hours ago

Video: Digelar Bod0h dn B0ngox Sebab Pakai Macam ni, Akhirnya Eina Azman Tampil Beri Jawapan Padu

OH TRENDING1 day ago

LELAKl Perangai Cam HAR4M – Farah Lee Memgamvk

OH TRENDING1 day ago

Sebab nak Tengok Cerita ini, si Bapa Sanggup nk TlK4M Anak 8Thn Berebut Remote

OH TRENDING1 day ago

Kluster Sivagangga dah Sampai Shah Alam, Puncanya Sangat Mengejutkan

OH TRENDING1 day ago

Sekeluarga Disahkan Positif, Termasuk Bayi 3 Tahun, Daerah ini Pula Kembali Bergolak

OH TRENDING1 day ago

“Terima Kasih Isteriku,” Fasha Sanda Selamat Melahirkan Baby, Alahai Comelnya Muka

OH TRENDING1 day ago

Ellie Desak Kerajaan Kenakan Lesen utk Pemilik Saluran Utube

OH TRENDING2 days ago

Anjurkan Nikah Ekspres Farouk & Ali, Bangla Buat Hal Lagi

OH TRENDING2 days ago

“Mask itu Saya Rendam dgn Air Dettol, dan bagi Anak Pakai Semula” Cikgu Sebak Mendengar Luahan Ibu yang Tidak Berkemampuan

OH TRENDING4 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING2 weeks ago

Tiada Lagi YouTube Pavithra. Ini 5 Fakta Kes Pen4ngkapan Suaminya Sugu Yg Ramai Tak Tahu

OH TRENDING4 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Indentiti Individu Menghina Mural Sudah Dikenal Pasti, Sabit Kesalahan Bakal Dipenjarakan

OH TRENDING4 weeks ago

Sempat dengar T4NGlSAN kecil anak, pelajar kolej campak B4Yl dit4han P0LlS

OH TRENDING2 weeks ago

Pavithra Penat, Mahu Berehat Dari Sebarang Program dan Video Baru Dihentikan Untuk Selesaikan Masalah

OH TRENDING1 day ago

Kluster Sivagangga dah Sampai Shah Alam, Puncanya Sangat Mengejutkan

OH TRENDING2 weeks ago

Mural Diconteng: Kenyataan Terbaru Pihak PoIis Sangat Mengejutkan Dan Kemungkinan Ini Bakal Berlaku Dlm Masa Terdekat

OH WANITA4 weeks ago

Tak Mahu Terpalit Sama, Akhirnya Erra Fazira Buka Mulut Ceritakan Semuanya

OH TRENDING3 weeks ago

Kes Dalam Rawatan Kembali Meningkat Ke 3 Angka, Adakah PKP2.0 Akan Disytiharkan Atau Tidak, Ini Jawapan Mengejvt Dari Dr Noor Hisham

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Lagi seorang ‘kluster kayangan’ kant0i tidak jalani kuarantin. Lokasi dia didedahkan

OH TRENDING1 day ago

Sebab nak Tengok Cerita ini, si Bapa Sanggup nk TlK4M Anak 8Thn Berebut Remote

OH TRENDING3 weeks ago

‘Masa Rumah Macam Jamban, Taknak lak Ko Jenguk’ Dikecam Netizen Sebab Ziarah To’Ki Masa Dapat Rumah Baru, Hidayah Bersuara Dan Sound Balik

OH TRENDING3 weeks ago

“Ibubapa tolonglah, pngasuh bukan org gaji”. Atas alasan dibayar, makbapa ambil kesempatan.

OH TRENDING2 weeks ago

Ikon Anak Bandaraya Ipoh Hanya Untuk S. Pavithra Sahaja, Bukan Sugu Pavithra

OH TRENDING4 weeks ago

‘Ku sangka anak, isteri ditelan tsunami’ 19 Tahun Tak Berjumpa, Air Mata Lelaki ini Tumpah jua

OH TRENDING2 weeks ago

Tiada Lagi YouTube Pavithra. Ini 5 Fakta Kes Pen4ngkapan Suaminya Sugu Yg Ramai Tak Tahu

OH TRENDING4 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Indentiti Individu Menghina Mural Sudah Dikenal Pasti, Sabit Kesalahan Bakal Dipenjarakan

OH TRENDING4 weeks ago

Sempat dengar T4NGlSAN kecil anak, pelajar kolej campak B4Yl dit4han P0LlS

OH TRENDING2 weeks ago

Pavithra Penat, Mahu Berehat Dari Sebarang Program dan Video Baru Dihentikan Untuk Selesaikan Masalah

OH TRENDING1 day ago

Kluster Sivagangga dah Sampai Shah Alam, Puncanya Sangat Mengejutkan

OH TRENDING2 weeks ago

Mural Diconteng: Kenyataan Terbaru Pihak PoIis Sangat Mengejutkan Dan Kemungkinan Ini Bakal Berlaku Dlm Masa Terdekat

OH WANITA4 weeks ago

Tak Mahu Terpalit Sama, Akhirnya Erra Fazira Buka Mulut Ceritakan Semuanya

OH TRENDING3 weeks ago

Kes Dalam Rawatan Kembali Meningkat Ke 3 Angka, Adakah PKP2.0 Akan Disytiharkan Atau Tidak, Ini Jawapan Mengejvt Dari Dr Noor Hisham

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Lagi seorang ‘kluster kayangan’ kant0i tidak jalani kuarantin. Lokasi dia didedahkan

OH TRENDING1 day ago

Sebab nak Tengok Cerita ini, si Bapa Sanggup nk TlK4M Anak 8Thn Berebut Remote

OH TRENDING3 weeks ago

‘Masa Rumah Macam Jamban, Taknak lak Ko Jenguk’ Dikecam Netizen Sebab Ziarah To’Ki Masa Dapat Rumah Baru, Hidayah Bersuara Dan Sound Balik

OH TRENDING3 weeks ago

“Ibubapa tolonglah, pngasuh bukan org gaji”. Atas alasan dibayar, makbapa ambil kesempatan.

OH TRENDING2 weeks ago

Ikon Anak Bandaraya Ipoh Hanya Untuk S. Pavithra Sahaja, Bukan Sugu Pavithra

OH TRENDING4 weeks ago

‘Ku sangka anak, isteri ditelan tsunami’ 19 Tahun Tak Berjumpa, Air Mata Lelaki ini Tumpah jua

Artikel HOT