Connect with us

OH WANITA

Tertuduh Menerima Padah Akibat Membuang B4Yl dalam lvbang kvmbahan

Published

on

PERBUATAN seorang wanita yang menyembunyikan kelahiran dan membvang m4yat b4yinya ke lubang kvmbahan awal bulan lalu sangat menakutkan.

Perbuatannya itu khirnya menerima padah apabila dijatuhi hvkuman penjar4 enam bulan oleh Mahkamah Majistret Ayer Keroh, Melaka, hari ini

Majistret Muhammad Nazrin Ali Rahim menjatuhkan hukvman itu terhadap Norfatihen Salleh, 23, yang mengaku bersalah melakukan perbuatan itu.

Mengikut pertvduhan, tertvduh bersama-sama seorang lagi yang sudah dituduh, didakwa menyembunyikan kel4hiran seorang m4yat b4yi berusia kira-kira tujuh bulan (dalam kandungan) dengan cara membuangnya ke dalam lubang kvmbahan.

Perbuatan itu didakwa dilakukan di belakang rumah di Kampung Kandang, Ayer Keroh, kira-kira 12.30 tengah malam, pada 7 Jun lalu.

Bagi perbuatan itu tertuduh didakwa mengikut Seksyen 318 Kanun Kes3ksaan dan dibaca bersama Seksyen 34 yang memperuntukkan hvkuman p3njara sehingga dua tahun atau dend4 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya Anis Najwa Nazari, yang memohon hvkuman setimpal dikenakan supaya dijadikan pengajaran.

Sementara itu tertuduh merayu dikenakan hukuman ringan.

“Saya insaf dan menyesal dengan perbuatan ini. Kini saya bukan hanya dibuang kerja malah turut dibuang keluarga,” katanya

Mengikut fakta kes, Norfatihen telah mel4hirkan seorang b4yi selepas makan pil menggvgurkan kandvngan di rumah sewanya di Taman Perkota di sini.

Kemudian dia menyerahkan m4yat itu kepada teman lelakinya yang kemudian bertindak membuangnya ke dalam lubang kumbahan di sebuah rumah di Kampung Kandang.

Pada 26 Jun lepas, teman lelaki Norfatihen, Muhammad Faiz Zakariyah, 25, yang juga seorang operator pengeluaran, dijatuhi hvkuman p3njara 12 bulan.

Dia juga didenda RM1,500 oleh Mahkamah Majistret di sini selepas mengaku bersalah atas pertuduhan sama.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd Nor Yhazid Idris berkata, pekerja kilang berusia 25 tahun itu pernah direman.

Ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 318 Kanun Keseks4an kerana menyembunyikan kel4hiran dengan membvang m4yat.

Beliau berkata, pasangannya yang juga pekerja kilang berusia 23 tahun bagaimanapun, dibebaskan dengan jaminan polis.

Namun berada di bawah pengawasan berikutan masih menerima rawatan di Hospital Melaka.

Dalam kejadian petang semalam, cebisan tubuh b4yi lelaki dipercayai dil4hirkan awal bulan ini ditemukan dalam lubang kumbahan n4jis di sebuah rumah di Kampung Kandang.

Bayi itu dipercayai sudah meninggal dunia ketika dilahirkan di sebuah rumah di Taman Perkota Bukit Baru, sebelum mayatnya dibuang ke dalam lubang n4jis terletak di belakang rumah terbabit.

Hasil soal siasat ke atas kedua suspek, membongkar lokasi b4yi itu dibuang.

Polis dengan bantuan Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) hanya menemui cebisan tubuh b4yi berkenaan dan pihak terbabit masih mengesan beberapa lagi bahagian tubuh b4yi berkenaan.

Sementara itu, di hadapan Majistret Mohamad Izwan Mohamed Noh, seorang wanita warga Indonesia, Ira Nuraeni, 26, mengaku tidak bersalah.

Ini setelah dia dikaitkan dengan pertuduhan menyembunyikan kel4hiran dengan membuang m3yat b4yi berusia enam bulan di kawasan semak pada 5 petang 25 Jun lepas.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Anis Najwa Nazari dan Raudhah Mazman manakala Norfatihen dan Ira tidak diwakili peguam.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH WANITA

Tak Mahu Terpalit Sama, Akhirnya Erra Fazira Buka Mulut Ceritakan Semuanya

Published

on

By

Berita tentang perc3raian Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran Engku Zainal Abidin ternyata menyejutkan ramai pihak.

Antaranya ialah bekas isteri Engku Emran iaitu Erra Fazira.

Pengacara, pelakon, dan penyanyi itu mengakui tahu serba-sedikit mengenai pergolakan rumah tangga mereka.

Namun tidak berniat untuk masuk campur langsung.

” Tidak ada sesiapa nak perc3raian, saya pun pasti Bella dan bekas suami tak nak,” ujar Erra Fazira, 46.

” Saya tahu sedikit sebanyak mengenai pergolakan itu. Tetapi, secara mendalamnya, saya tidak tahu dan tak mahu tahu pun.

” Kalau mereka tak buka mulut, saya pun zip mulut,” katanya.

Tambah Erra, dia juga ada bercerita mengenai hal itu dengan Bella dan Emran serta tahu mereka sudah lakukan sehabis baik untuk selamatkan rumah tangga dibina.

” Saya tak nak korek-korek pun, hanya tahu cerita dasarnya sahaja.

” Itu bukan cara saya untuk korek dan salah saya kalau nak ambil tahu,” katanya.

Jelas Erra, dia dan Bella ada berhubung namun tidak berbicara lanjut mengenai hal rumah tangga.

” Sebagai wanita kami ada berbicara tapi hanya perkara umum, adalah sedikit sebanyak memberikan nasihat tetapi tidak begitu terperinci.

” Bella juga tidak begitu bercerita lebih kepada saya. Memang kami rapat tetapi tidaklah selalu berhubung.

” Saya pun wanita dan saya ada bagi semangat kepadanya melalui teks sebab tidak ada sesiapa nak perc3raian.

” Saya pun pasti Bella dan bekas suami juga begitu. Mereka sudah cuba untuk menyelamatkan rumah tangga tapi itulah ketentuannya,” tambahnya.

” Sebagai wanita kami hanya berbicara cerita umum pasal wanita.

Saya sedikit sebanyak, beri nasihat tapi taklah secara terperinci sebab Bella pun tak beritahu terperinci.

” Bukan mereka tidak cuba selamatkan rumah tangga, tapi Itulah ketentuanNya.

Erra ada bercakap dengan Engku Emran

” Saya juga pernah bercakap dengan bekas suami, tapi tidaklah sampai nak bercerita lanjut mengenainya,” katanya.

Penyanyi lagu Menangkah Cinta berkenaan turut menitipkan nasihat buat Bella, di mana dia berharap pelakon kelahiran Indonesia itu bersabar menerima dugaan.

” Dalam setiap pahit, pasti ada hikmah dan manisnya.

Allah uji kita sebab Allah sayang kita dan adalah ganjarannya itu nanti. Bersabar sajalah,” katanya.

Pada 1 Julai lalu, Bella, 32, mengesahkan dia sudah berc3rai dengan Emran, 45, sekali gus menjawab teka-teki mengenai status perkahwinan mereka.

Menurut Bella, keputusan perc3raian itu dibuat secara sepakat di antara kedua-dua pihak dan ia dilakukan dengan cara yang baik.

Laudya Cynthia Bella pada 1 Julai lalu membuat pengakuan di laman media sosialnya bahawa rumah tangga dia dan Engku Emran sudah berakhir secara baik.

Kenyataan Laudya Cynthia Bella itu sekali gus melenyapkan pertanyaan peminat dan media mengenai status pasangan berkenaan ekoran pelakon terkenal itu sudah kembali menetap di Jakarta.

Baik Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella juga sudah tidak berkongsi sebarang foto mereka berdua di akaun Instagram sejak sekian lama menyebabkan pelbagai spekulasi diperkatakan.

Sementara itu, Erra mengakui, dia kembali jatuh cinta, namun, perasaan itu bukanlah merujuk pada bertemu buah hati baharu.

Sebaliknya, kecintaan itu adalah pada produk penjagaan rambut Faith Fleur yang melantiknya sebagai duta.

Kata seniwati tersohor tanah air itu, tiada apa yang mampu diungkapkannya selain bersyukur kerana masih diberi kepercayaan untuk menjadi jurucakap bagi sesebuah produk.

“Saya percaya rezeki tidak salah alamat. Saya amat mensyukuri nikmat rezeki yang Allah panjangkan.

Soal aktif atau tidak mahupun persaingan dengan artis generasi baru itu semuanya bersifat subjektif.

“Untuk masih dipandang relevan hingga diberi kesempatan menjadi wakil jenama produk, saya berterima kasih kepada mereka yang memberi kepercayaaan,” katanya.

Erra Fazira di samping pengasas Faith Fleur, Siti Mariam Abd Samad.

Continue Reading

OH WANITA

Baru je H4MlL, SUAMl pula suruh gvgurkan, lSTERl terkedu

Published

on

By

Foto sekadar hiasan.

Assalamualaikum. Dah lama aku berniat nak luahkan kepada orang lain namun aku takut dengan orang pandang lain pada aku.

Jadi Aku memilih untuk bercerita di sini hanya, luahan hati mahupun jikalau sudi kiranya warga IIUMC berkongsi nasihat buat aku.

Genap 5 tahun perkahwinan ini, aku tidak tahu samaada perasaan aku melebih lebih atau aku hanya menipu diri sendiri.

Kami berkahwin ketika masih dalam pengajian di IPTA.

Awal perkahwinan memang ujian kehidupan masyaAllah sangat meninggi. Dengan tiada pendapatan, urusan pengajian serta kuliah sangat menyulitkan kami.

Aku ingin bekerja, sehingga sekarang dah 5 tahun, suami aku tak izinkan aku kerja melainkan kerja itu tahap professional sesuai dengan kelulusan. Jadi, suami pernah berkata,

“Kita, jangan ada anak dulu ye sebab kita kahwin tak complete apa pun, kahwin masih belajar. Kita relax relax dulu”.

Aku iyakan aje, tapi 5 bulan kemudian aku mengandung. Aku sangkakan suami akan gembira, namun sangkaan aku meleset.

Malah suami menengkingku, macam mana boleh lekat.. nauzubillahminzalik.

Aku terkelu bila disoal begitu. Aku sedih. Suami ku suruh buang. Dia tak nak.

Aku diam, menangis tak berhenti sehinggalah aku gugur complete 8 minggu. Aku meroyan habis, aku hambur semua kata kata kesat pada suami aku.

Dia diam, tapi dia menangis bila lihat aku meraung kesakitan bila turun drah habis penuh pad aku. Dalam diam, suami berdoa,

“Ambillah anak ini tapi jangan Kau ambil isteriku sebab Aku tak mampu hidup tanpa isteriku”.

Sepanjang berpantang aku marah pada suamiku. Sejak dari itu, kami kerap bergaduh.

Pertama, soal pekerjaan dan kewangan. Kedua, soal dia taknak anak dulu padahal aku nak anak.

Seusai tamat pengajian, Kami tidak ada rezeki kerja seperti graduan yang lain. Jadi suami ajak pulang ke rumah famili dia.

Bermulalah kehidupan Kami bersama keluarga suami. Biasalah duduk di rumah orang, kena buatlah kerja jangan tunjuk pemalas.

Suami tak bagi aku kerja jadi aku stay di rumah mertua tunggu suami balik.

Kadang kadang lepas dia balik kerja (kerja kerja biasa di kampung), dia hilang. Rupanya pergi main game di rumah kawan kawan, pergi lepak sampai 2-3 pagi.

Yang paling sakit hati, mak mertua asyik tanya anak dia mana. Kenapa tak balik lagi.

Kan dah kahwin buatlah cara dah kahwin. Mak mertua boleh bebel kat aku, bukan anak dia.

Bila suami aku balik, aku ajukan pada dia, sebaliknya dia marah Aku, biarlah nak keluar. Kat rumah bukan buat apa. Terkapai kapai aku nak jawab dengan mak dia.

Kemudian, rezeki suami aku dapat kerja bagus, tapi di luar negeri. Ekoran dengan pekerjaan dia, dia tak boleh nak bawa Aku sekali. Entah, macam macam alasan dia.

Dia sewakan rumah yang berdekatan dengan rumah mak mertua. Dia sediakan kereta untuk aku ulangalik jumpa dia, dan semua bil bil utiliti dia uruskan. Dia amanahkan aku duduk di rumah sewa ini.

Ye, seorang diri. Sebatang kara di negeri orang. Aku jarang jumpa suami. Boleh jadi 2 bulan sekali, 3 bulan sekali. Itupun aku yang drive ke tempat suami.

Aku pernah ajukan biarlah aku duduk dengan famili aku, balik kampung sendiri. Dia tak bagi. Dia cakap nanti susahkan famili buat apa.

Masalahnya aku sorang sorang kat sini, nak makan minum sorang sorang. Bergerak beli barang dapur semua sorang.

Famili mertua aku pun ada cakap tak takut ke duduk sorang sorang, kalau kerja kat sini takpelah.

Tapi macam biasa suami aku kata tak payah nak balik kampung, duduk je situ. Free dah semua.

Tinggal duduk je. Terasa macam Cinderella pulak, tak pun puteri impian ala yang Amy Mastura berlakon tu. Hahaaa..

Dah 5 tahun macam ni, aku tak kerja, nak kerja biasa biasa pun nak hiburkan hati pun suami tak bagi. Aku nak balik kampung, suami kata nantilah balik.

Ramai tanya, even famili mertua tanya bila nak Ada anak. Aku tak tahu nak cakap apa kalau kami jumpa, suami pun tak bersama sangat.

Bila jumpa boleh jadi bukan waktu subur aku. Aku keliru sekarang nak buat apa. Dia pun tak ada bila Aku perlukan dia.

Aku rasa macam bujang. Even waktu PKP 3 bulan, 3 bulanlah Aku tak jumpa dia. Padahal dia boleh je balik sini, sebab dia dicutikan sementara, tapi dia nak stay jugak di luar negeri.

Sempat je dia balik masa tu sebelum perintah tak boleh rentas negeri dikuatkuasakan tapi dia tak nak.

Sekarang dia dah start kerja semula, lagi susah nak jumpa.

Kitaorang dah cerrai sebelum ni sebab aku luahkan perasaan pasal nak anak. Tapi dia cakap kalau nak anak, pergilah carik orang lain.

Nak bersama pun boleh kira dengan jari dalam setahun. Tapi aku takut kalau jadi janda.

Mungkin sebab pada aku dia okay soal lain, dah sediakan rumah untuk Aku berlindung walaupun rumah sewa, kereta tapi bukan atas nama aku.

Duit belanja 100-200 sebulan (duit untuk aku belanja sukahati), boleh masak, pandai uruskan diri, basuh baju, cuci pinggan dan kuali sendiri.

Cuma soal anak je dia melenting. Jadinya aku rujuk balik. Tapi sampai sekaranglah tak ada perubahan.

Sampai aku rasa aku ke yang problem tak lekat lekat. Tapi nak lekat macam mana kalau sebulan sekali je bersama, dua bulan sekali bersama..

Bila aku ajak pergi jumpa doktor, dia tak nak. Dia kata kalau ada rezeki ada lah. Kalau takde, tak pe. Kita berdua je kan dah cukup. Hmm.

Tolong aku. Bantu aku. Aku sunyi sorang sorang. Kalau ada anak, aku tak kisah duduk sini di tempat orang bersama anak buat teman tidur, teman makan.

Korang rasa apa patut aku buat?

Nur Asha Bella –
Tak salah kawin time study atau time muda kalau jodoh dah smpai. Tapi tu lah silap kalau kawin tapi still nk enjoy tak ingat rumahtangga baik tak payah kawen la.

Pastu kau suruh pulak gugurkan anak kau yang takberdosa. Eh jantan, orang lain tak de anak, nak anak tau. Aku tak faham la ape ade dalam kepala otak kau.

Macam mane hidup kau nak berkat and berjaya kalau hati isteri sendri taknak jaga..

Nur Alwani –
Awat takot dengan title J. Better than duduk berdua tapi rasa seorang. Your husbnd is a total crap.

Anak takmau, balik jumpa bini pun takmau.Hang nak apa sebenarnya laki oi. Hes not ready mentally physically so whats worth waiting for.

Continue Reading

OH WANITA

Isteri Pramugara Kecewa Suami Dibuang Kerja Sekelip Mata

Published

on

By

Sektor penerbangan adalah antara industri paling teruk terjejas susulan impak C0v1d-19.

Ada syarikat penerbangan mula memberhentikan pekerja termasuk juruterbang, anak kapal dan pekerja kejuruteraan baru-baru ini.

Isteri kepada seorang pramugara sebuah syarikat penerbangan, Abdul Hakeem iaitu Deann Harrisa turut sama terkesan.

Ini selepas suaminya antara salah seorang kakitangan yang hilang pekerjaan dalam sekelip mata.

Menurut Deann, dia berusaha untuk nampak kuat dalam menghadapi duga4nnamun kalah selepas melihat kekecewaan pada wajah suami tercinta.

“Saya berusaha untuk tetap kuat dan bertindak normal sepanjang hari tetapi akhirnya saya patah semangat.

Saya tidak dapat melihat wajahnya. Kekecewaan, kesedihan.

“Dia telah memberikan segala kepada syarikat itu. Semua orang juga. Dan begitu sahaja. Mereka diberhentikan.

“Mereka tidak peduli sama ada isteri anda hamil atau baru mempunyai bayi.

Mereka tidak peduli jika anda kelaparan, tidak peduli jika anda hampir tidak bertahan.

“Mereka mencari kesalahan (yang paling kecil) dan begitu sahaja, mereka mengambil sayap anda.

Begitu sahaja. Bagaimana mereka hidup dengan diri mereka sendiri?

“Kabin krew dulu menjadi pekerjaan impian saya. Saya ingatkan saya hidup dengan impian saya. Saya tariknya kembali. Saya tarik semua,” tulisnya di laman Twitter.

I tried to stay strong and acted normal all day but finally i broke down. I cant see the look on his face.

The disappointment, the sadness. He has given so much to the company. Everybody has.

And just like that. They’re OUT. They didn’t care if your wife is pregnant or..

Sebelum ini, Deann mend3dahkan suaminya terpaksa meninggalkan dunia penerbangan selepas tujuh tahun setia bekerja.

“Tidak apa, kita baik-baik saja. Kami akan terus berusaha mengatasi rintangan ini.

Kami akan menyimpan setiap kenangan indah. Tujuh tahun dalam dunia penerbangan, inilah masanya untuk meletakkan sayap anda.

Kami akan okey. SCC Abdul Hakeem ‘signing off’,” tulisnya lagi.

It’s okay, we’re okay. We’ll keep striving through these hurdles. We’ll keep every beautiful memories.

7 years in the aviation world, It’s time to put your wings to rest. We’ll be okay. I gotchu, hubby

SCC Abdul Hakeem signing off

Ya Allah, cukupkanlah aku dengan (rezeki) yang halal, (sehingga aku tidak memerlukan) yang haram, dan perkayalah aku dengan karunia-Mu, (sehingga aku tidak memerlukan) siapapun selain dirimu. – (HR. Tirmidzi)

Sumber : Gempak

Continue Reading
OH TRENDING1 hour ago

LELAKl Perangai Cam HAR4M – Farah Lee Memgamvk

OH TRENDING2 hours ago

Sebab nak Tengok Cerita ini, si Bapa Sanggup nk TlK4M Anak 8Thn Berebut Remote

OH TRENDING6 hours ago

Kluster Sivagangga dah Sampai Shah Alam, Puncanya Sangat Mengejutkan

OH TRENDING8 hours ago

Sekeluarga Disahkan Positif, Termasuk Bayi 3 Tahun, Daerah ini Pula Kembali Bergolak

OH TRENDING8 hours ago

“Terima Kasih Isteriku,” Fasha Sanda Selamat Melahirkan Baby, Alahai Comelnya Muka

OH TRENDING10 hours ago

Ellie Desak Kerajaan Kenakan Lesen utk Pemilik Saluran Utube

OH TRENDING12 hours ago

Anjurkan Nikah Ekspres Farouk & Ali, Bangla Buat Hal Lagi

OH TRENDING1 day ago

“Mask itu Saya Rendam dgn Air Dettol, dan bagi Anak Pakai Semula” Cikgu Sebak Mendengar Luahan Ibu yang Tidak Berkemampuan

OH TRENDING3 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING3 days ago

Aku Nampak Pekerja Asing Kusyuk Tengok Dompet, Ingatkan Kira Duit, Bila Tanya, Terus Berderai Air Mataku

OH TRENDING3 days ago

Pasang Jalur Gemilang Terbalik, Adakah Tindakan yg Dikenakan ke Atas Sekolah ini Berbaloi

OH TRENDING4 days ago

Tahukah Anda Ini Asal Usul Nama kluster Sivagangga, Bukan Kluster Salleh yg Ramai tak Tahu

OH TRENDING5 days ago

Individu Solat Subuh di Lorong Kecemasan Sebab Jalan Jem, Sekali Mufti Kata Haram Dilakukan Atas Sebab Tertentu

OH TRENDING5 days ago

Video: Takut Kena Saman, Pakcik Uzur Sanggup Cari ‘Mask’ Terpakai Dicelah Longgokan Sampah

OH TRENDING6 days ago

Kluster cov-19 Bukit Tiram berada di 2 Negeri, 10 Positif

OH TRENDING2 weeks ago

Tiada Lagi YouTube Pavithra. Ini 5 Fakta Kes Pen4ngkapan Suaminya Sugu Yg Ramai Tak Tahu

OH TRENDING3 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Indentiti Individu Menghina Mural Sudah Dikenal Pasti, Sabit Kesalahan Bakal Dipenjarakan

OH TRENDING4 weeks ago

Sempat dengar T4NGlSAN kecil anak, pelajar kolej campak B4Yl dit4han P0LlS

OH TRENDING2 weeks ago

Pavithra Penat, Mahu Berehat Dari Sebarang Program dan Video Baru Dihentikan Untuk Selesaikan Masalah

OH TRENDING2 weeks ago

Mural Diconteng: Kenyataan Terbaru Pihak PoIis Sangat Mengejutkan Dan Kemungkinan Ini Bakal Berlaku Dlm Masa Terdekat

OH WANITA4 weeks ago

Tak Mahu Terpalit Sama, Akhirnya Erra Fazira Buka Mulut Ceritakan Semuanya

OH TRENDING3 weeks ago

Kes Dalam Rawatan Kembali Meningkat Ke 3 Angka, Adakah PKP2.0 Akan Disytiharkan Atau Tidak, Ini Jawapan Mengejvt Dari Dr Noor Hisham

OH TRENDING2 weeks ago

Video: Lagi seorang ‘kluster kayangan’ kant0i tidak jalani kuarantin. Lokasi dia didedahkan

OH TRENDING2 weeks ago

‘Masa Rumah Macam Jamban, Taknak lak Ko Jenguk’ Dikecam Netizen Sebab Ziarah To’Ki Masa Dapat Rumah Baru, Hidayah Bersuara Dan Sound Balik

OH TRENDING3 weeks ago

“Ibubapa tolonglah, pngasuh bukan org gaji”. Atas alasan dibayar, makbapa ambil kesempatan.

OH TRENDING2 weeks ago

Ikon Anak Bandaraya Ipoh Hanya Untuk S. Pavithra Sahaja, Bukan Sugu Pavithra

OH TRENDING4 weeks ago

‘Ku sangka anak, isteri ditelan tsunami’ 19 Tahun Tak Berjumpa, Air Mata Lelaki ini Tumpah jua

OH TRENDING2 weeks ago

Bagi Arahan Pakai Mask, Sekali Pekerja Restoran Ini Ditampar

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Doc Pakar Mengucap Tengok Ceknon TeIan Jamu Dengan Air Berkarbonat

OH TRENDING2 weeks ago

Tiada Lagi YouTube Pavithra. Ini 5 Fakta Kes Pen4ngkapan Suaminya Sugu Yg Ramai Tak Tahu

OH TRENDING3 days ago

Tidak Mahu Terpalit Sama, Bekas Imam yang Juga Jiran M4NGSA Mula Ceritakan Sesuatu

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Indentiti Individu Menghina Mural Sudah Dikenal Pasti, Sabit Kesalahan Bakal Dipenjarakan

OH TRENDING4 weeks ago

Sempat dengar T4NGlSAN kecil anak, pelajar kolej campak B4Yl dit4han P0LlS

OH TRENDING2 weeks ago

Pavithra Penat, Mahu Berehat Dari Sebarang Program dan Video Baru Dihentikan Untuk Selesaikan Masalah

OH TRENDING2 weeks ago

Mural Diconteng: Kenyataan Terbaru Pihak PoIis Sangat Mengejutkan Dan Kemungkinan Ini Bakal Berlaku Dlm Masa Terdekat

OH WANITA4 weeks ago

Tak Mahu Terpalit Sama, Akhirnya Erra Fazira Buka Mulut Ceritakan Semuanya

OH TRENDING3 weeks ago

Kes Dalam Rawatan Kembali Meningkat Ke 3 Angka, Adakah PKP2.0 Akan Disytiharkan Atau Tidak, Ini Jawapan Mengejvt Dari Dr Noor Hisham

OH TRENDING2 weeks ago

Video: Lagi seorang ‘kluster kayangan’ kant0i tidak jalani kuarantin. Lokasi dia didedahkan

OH TRENDING2 weeks ago

‘Masa Rumah Macam Jamban, Taknak lak Ko Jenguk’ Dikecam Netizen Sebab Ziarah To’Ki Masa Dapat Rumah Baru, Hidayah Bersuara Dan Sound Balik

OH TRENDING3 weeks ago

“Ibubapa tolonglah, pngasuh bukan org gaji”. Atas alasan dibayar, makbapa ambil kesempatan.

OH TRENDING2 weeks ago

Ikon Anak Bandaraya Ipoh Hanya Untuk S. Pavithra Sahaja, Bukan Sugu Pavithra

OH TRENDING4 weeks ago

‘Ku sangka anak, isteri ditelan tsunami’ 19 Tahun Tak Berjumpa, Air Mata Lelaki ini Tumpah jua

OH TRENDING2 weeks ago

Bagi Arahan Pakai Mask, Sekali Pekerja Restoran Ini Ditampar

OH TRENDING3 weeks ago

Video: Doc Pakar Mengucap Tengok Ceknon TeIan Jamu Dengan Air Berkarbonat

Artikel HOT