Connect with us

OH VIRAL

Ini Kronologi Penuh Kenapa Saspex Tergamak Melakukan Perbuatan Jenaya Itu Kpd Kawan Baik Sendiri

Published

on

Kronologi Kes: Pihak polis telah berjaya men4han rakan sekolah kepada Allahyarham Siti Nr Srya Ismil yang ditemui meningg4l dunia dengan kes4n keceder4an par4h pada angg0ta bad4n semalam.

Menerusi laporan Berita Harian, Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd Adli Mat Daut berkata, tangk4pan wanita yang juga kenalan di sekolah m4ngsa dilakukan.

Ini selepas dia hadir bersama ibunya ke balai polis.

Pada awalnya susp3k yang berusia 19 tahun hadir bagi memberikan keterangan berhubung video kamera litar tertutup (CCTV).

Dia did4kwa memperlihatkan susp3k datang ke rumah m4ngsa dengan sebuah motosikal.

“Pagi tadi, jam 7.30 susp3k datang ke Balai Telemong ditemani ibunya untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan.

“Bagaimanapun, keterangan wanita terbab1t mencur1gakan selain terdapat beberapa kesan keceder4an.

Ini termasuk gig1tan pada leng4n dan bad4n m4ngsa sebelum menah4nnya untuk siasatan lanjut jam 8.15 pagi,” katanya.

Berikutan penah4nan itu, polis menjalankan siasatan di rumah susp3k di Kampung Kubang Labu.

Sebelum menemui beberapa barangan yang diambil daripada rumah m4ngsa termasuk wang tunai dan peralatan solek.

Menurut Mohd Adli lagi, menerusi keterangan yang diambil, berkemungkinan wujud salah faham antara susp3k dan m4ngsa sehingga berlaku pergadvhan.

“Ketika bergelvt, susp3k dikatakan mengambil p1sau dapur yang ada di ruang tamu sebelum mengel4r beberapa kali pergel4ngan tangan kiri m4ngsa sehingga pvtus,” katanya.

Kes berkenaan diklasifikas1kan sebagai bvnuh dan bukan s4mun dan bvnuh.

Video: Berlaku Kejadian yg Mengejutkan Semasa Saspex Dibawa ke Mahkamah oleh Pihak PoIis

Dalam pada itu, tular di Facebook mengenai perbualan did4kwa kenalan Allahyarham yang memaklumkan berkenaan kron0logi kejad1an.

Walaupun belum ada sebarang kenyataan sah1h mengenai identiti susp3k.

Namun dapat dianda1kan bahawa kejad1an tersebut sangat menyayat hati.

Berikut kronologi kejadian mengikut laporan Kosmo Online menerusi kenyataan Ketua Polis Terengganu, Datuk Roslee Chik:

Sebelum Kejadian Dan Punca Kejadian Sebenar

Sspek mendkwa pada mulanya dia hanya pergi ke rumah mnngsa sekadar untuk bersembang kosong.

Namun, ketika sedang berbual sspek mendakwa Siti Nr Sria telah merendah-rendahkan dirinya terutama tentang status ekonomi keluarga dan rupa parasnya.

Sspek yang pnas hati kemudian telah menyyrang mnngsa yang kebetulan sedang memegnng sebilah pisau untuk meneetas lebihan benang pada seluarnya.

Menurut Roslee, sspek dan mnngsa kemudian telah bergeelot hingga menyebabkan Siti Nr Sria ceddra diteta4k pada bahagian muka, leher dan dada menggunakan senjjta t4jam.

Panik apabila mendapati mnngsa tidak lagi bergerak selepas ditet4k, suspek nekad mem0t0ng pergelangan tangan kiri mnngsa hingga ptus.

Sspek Cuba ‘Reka Cerita’ Demi Selamatkan Diri Tapi…

Bimbang tindakannya itu terbongkar, sspek mencipta plot kononnya insid3n itu bermotifkan s4mun

Dengan mengambil wang dan telefon bimbit milik mnngsa sebelum mel4rikan diri dengan sebuah motosikal.

Namun, kamera litar litar tertutup (CCTV) yang dipasang di sebuah rumah burung walit berhampiran rumah m4ngsa mer4kam kelibat sspek

Dan motosikalnya berada di rumah tersebut sewaktu kejadian.

Sspek kini direman 14 hari bagi membantu siaasatan mengikut Sekksyen 302 Kanun Kesekksaan.

Menerusi Iap0ran BuIetin TV3, sspek yang berusia 19 thun menggigiI sebaik shaja dibawa trun dari knderaan p0Iis sbeIum dibawa masuk ke dalam mhkamah.

MengaIir air mata

Malah, sspek yang berpakaian I0kap berwrna ungu dilihat mengaIirkan air mata sewktu dia dibawa masuk ke dalam kmar mhkamah oleh angg0ta p0Iis.

Berdasarkan hasiI slasatan awal, sspek mngakku meIakukan prbuatan itu yang berpnca dari kata mengatta sehingga berIaku saIah fham sebelum berlaku pergeIutan.

Prlntah rman tersebut dibnarkan Majlstret Engku Nurul Ain Engku Muda di Mhkamah Majlstret. Kess dislasat menglkut Sksyen 302, Knun Keslksaan kerana membnnuh.

Berikut pula gambar dan profile facebook di percayai milik svspek yang tular di media sosial

“Suspek berlakon acah2 wasap arwah lepas bnuh arwah..

Yang atas , dia otw nak ke rumah Surya. Surya suruh masuk je la dah sampai nanti, dia plak suruh Surya yang keluar.

Then, Surya tanya ‘kau sorang ke? Dia jawab ye. Lepastu dah sampai.

Today punya,

Dia buat-buat tanya Surya (dah meninggal) phone yg Surya beli haritu berapa?

Dia ingat nak pergi survey esok kat kedai. Dia ajak Surya teman sebab tak tahu jalan.”

Video: Berlaku Kejadian yg Mengejutkan Semasa Saspex Dibawa ke Mahkamah oleh Pihak PoIis

Perbualan Wasap Antara Saspek dan Individu ini Juga Didedahkan Selepas Kes Jenaya itu Dilakukan

“Sedih, rasa macam mimpi kakak dah takde (tiada),” kata Siti Nurliyana Syuhada Ismail, 15, adik kepada Siti Nr Srya, 19, yang m4ti dibu-nuh rakan sendiri di ruang tamu rumah keluarganya di Kampung Lubok Batu, Telemong, semalam.

Katanya, pemergian kakaknya secara tiba-tiba meninggalkan ke-san mendalam buat dirinya.

Dia menyifatkan arwah sebagai kakak dan anak yang baik dan bertanggungjawab terhadap keluarga dan kedua orang tua.

“Arwah sangat baik. Saya akan merinduinya selepas ini apatah lagi kakak yang selalu menghantar dan menjemput saya pergi dan balik sekolah,”

Dia yang masih dalam keadaan sugul tidak percaya arwah kakaknya pergi dalam keadaan meny4yat hati.

“Saya tidak menyangka trag3di berd4rah ini berlaku kepada kakak. Ketika melihat m4yatnya dengan pergelangan tangan kiri pu-tus

Saya ta-kut dan terus keluar rumah untuk menelefon bapa,” katanya.

Bapa arwah, Ismail Muda, 58, pula menyifatkan arwah seorang yang baik dan sangat menyayangi ibunya.

“Demi kasih arwah terhadap ibunya, dia sanggup mengorbankan pelajarannya apabila mengambil keputusan tidak menyambung pengajian selepas tamat tingkatan lima.

“Dia bercita-cita menjadi seorang pelukis pelan dan sepatutnya menyambung pengajian dalam bidang lukisan pelan senibina di Akademi Binaan Negara (ABN) Hulu Terengganu Januari tahun ini,” katanya.

Bagaimanapun katanya, memikirkan ibunya yang terlantar s4kit, dia melupakan impian bergelar pelukis pelan hanya kerana mahu menumpukan perhatian menjaga ibu.

Video: Berlaku Kejadian yg Mengejutkan Semasa Saspex Dibawa ke Mahkamah oleh Pihak PoIis

Ismail kelihatan sayu semasa majlis pengebu-mian anaknya, Siti Nr Srya yang meni-nggal dunia.

Ini selepas dibnuh dalam kejadian sam-un di Kampung Lubok Batu, Telemong semalam di Tanah Perku-buran Kampung Beladau Selat di sini malam ini. FOTO Ghazali Kori

Berikut pula perkongsian dari salah seroang senior sekolah arwah dan svspek

“Kes bun-uh mareng, Aliya Saari siap chat dengan suspek lagi, patutlah langsung tak dok prasaan balas wasap gitu gitu je.

“Sian aliya arini tekanan jiw-a kej-utan dok sangka, sampai nangis kediri mekmok wat pade kejutan sebab ye chat nge suspek pembu-nuhan sendiri rupanya.

“Sc4ry dunia sekarang ni. Btw angsa dan suspek junior aliya

“Maaf bagi yang tak faham sy copy yang tolong translate kan dekat komen,

Kakliya: Betul ke kejadian tu

Suspek: Betul kak Liya

Kakliya: Yang mana satu ye? Kak liya tak cam yang mana satu orangnya.

(Suspek bg gambar mangsa)
Kak liya: Yang ni ke? Ya Allah

Suspek: Ye

Kak liya: Rumah dia kena rompak?

Suspek: Dengar macam tu la.

Kakliya: Ada orang ke masa tu? Ke dia sorang je? Kesiannya..

Suspek: Tu tak tahu . Dengar cerita adik dia balik sekolah baru tahu.

Kakliya: Kalau nak ambik barang ambik jelah. Kenapa buat kat orang macam tu.

Suspek: Tu la. Dengar kata tangan kena kelar lagi.

Video: Berlaku Kejadian yg Mengejutkan Semasa Saspex Dibawa ke Mahkamah oleh Pihak PoIis

Dalam pada itu, tentera bawang dan netizan mula m3nyerang facebook di percaya milik svspek dan teman lelakinya

Pesanan terakh-ir mngsa bnuh kepada teman lelaki

“Kali tera-khir dia WhatsApp saya adalah pada pagi sebelum keja-dian.

Saya beritahu nak ke tempat kerja dan dia memb4las, minta saya jaga diri,” kata Muhammad Haiqal Adnan, 19.

Muhammad Haiqal adalah teman lelaki Siti Surya Ismail, 19, gadis yang dibu-nuh di hadapan ibu yang terl4ntar di Kampung Lubok Batu, Telemong, Hulu Terengganu, semalam.

Video: Berlaku Kejadian yg Mengejutkan Semasa Saspex Dibawa ke Mahkamah oleh Pihak PoIis

Muhammad Haiqal Adnan menunjukkan teks perbualan ter4khirnya melalui aplikasi WhatsApp dengan Siti Nur Surya Ismail. – Foto Ghazali Kori

Pemuda dari Kampung Medan Jaya, Rusila, Marang itu, berkata dia yang mengenali Siti Srya sejak dua tahun lalu

Dia dimaklumkan mengenai kej4dian menimpa arw4h oleh kenalan rapatnya jam 4 petang semalam.

“Pada mulanya, saya ingatkan rakan itu bergurau apabila dia memberitahu Siti Nur  m4ti dib-unuh.

Saya kemudian terus ke rumah keluarga arwh dan terkedu selepas mendapati ia benar-benar berlaku.

“Macam tidak percaya, saya dan ibu baru berjumpa Siti Suya pada Sabtu lalu ketika kami menziarahi ibunya di rumah mereka. Ketika itu, arwh mesra bersembang dengan ibu.

“Ketika berbual, ibu sempat berpesan kepada arwh supaya jaga diri dan kesihatan,”

Katanya menambah, mereka berdua merancang bertunang dan kemudian berkahwin pada tahun depan.

Ketika ditemui di rumah datuk dan nenek Siti Suya di Kampung Beladau Kepong, di sini, Muhammad Haiqal berkata, dia terkilan kerana tidak sempat menunaikan hasrat arwh untuk berkahwin tahun depan.

“Kami merancang untuk buat majlis tahun ini tetapi disebabkan Cov-id-19, ditambah pula dengan keadaan ibunya yang s4kit, kami menangguhkan sehingga tahun depan,” katanya.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain” Cik B

Published

on

By

IPOH – Selesai membintangi drama ‘Lelaki Lingkungan Cinta’, anak jutawan kosmetik popular

Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin atau Cik B muncul dengan single pertama berjudul Tolonglah.

Lagu ciptaan bersama Cik B dan ibunya, Datuk Seri Vida merupakan terjemahan perasaan dan curahan hati remaja berusia 15 tahun itu dalam genre ‘dark emo rap’.

“Lagu ini menceritakan hidup saya dari kecil yang mana saya melalui pengalaman di dera oleh pembantu rumah.

Kehilangan orang tersayang, isu keluarga dan sebagainya.

“Saya berharap peminat dapat menerima lagu ini walaupun ada yang tidak percaya.

Saya bukan macam anak orang kaya lain, saya dikurung, depresi dan sebagainya,”

Katanya ketika ditemui pada pelancaran single ‘Tolonglah’ di kediamannya di Meru Heights, Jelapang di sini semalam.

Menurutnya, kemunculan single itu merupakan transisi baharu beliau untuk keluar dari kepompong pemalunya kepada selebriti yang bakal mewarnai dunia muzik tanah air.

“Lagu ini dihasilkan setahun lalu dengan mendapatkan bantuan daripada seseorang untuk buat lagu itu.

Cik B mahu keluar lebih awal tapi ketika itu rasa malu dan takut dengan media.

“Setelah setahun, baru sekarang saya rasa inilah waktu yang sesuai untuk lebih bersinar kerana mula percaya akan diri sendiri sekarang,” katanya.

Cik B berkata, pembikinan video dilakukan di rumah dan gudang sambil dibantu oleh kakitangan Wisma Vida Beauty.

Ditanya mengenai kritikan yang bakal dihadapinya, Cik B turut optimis untuk berhadapan dengan perbezaan pandangan terhadap dirinya dan lagu.

“Saya sudah biasa menerima kritikan dan kecaman sejak berusia 12 tahun.

Sekarang saya sudah imun dengan kecaman semua.

“Saya boleh dan bersedia untuk menyanyi secara langsung dan akan ambil kelas vokal untuk mantapkan lagi suara,”

Katanya yang turut merancang untuk melancarkan single kedua tahun depan.

Cik B kini berazam untuk fokus kepada bidang nyanyian sehingga ke peringkat antarabangsa selain menerokai pelbagai bidang lain dalam perniagaan.

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain”

Tidak melihat figura bapa sebagai individu yang diperlukan dalam kehidupannya kini.

Anak kepada usahawan terkenal Datuk Seri Vida iaitu Cik B berkata dia tidak rasa cemburu meskipun tidak mempunyai ayah.

Ujarnya, selama ini ibunya bersendirian yang berperanan sebagai bapa dan juga ketua keluarga sepanjang tempoh dia membesar.

Katanya lagi, dia lebih selesa tiada bapa kerana boleh bermanja dengan ibunya.

“Saya tak rasa pun tak ada ayah ni membuatkan saya cemburu dengan orang lain.

Saya rasa lebih bagus tak ada ayah, saya boleh tidur dengan mama, boleh manja-manja dengan mama.

“Saya lebih selesa kalau tak ada ayah, sebabnya mama adalah mak, ayah, kakak dan kawan saya. Semua mama!” katanya kepada Gempak.

Meskipun pernah mempunyai dua bapa tiri sebelum ini.

Namun Cik B tidak menganggap mampu memberikan kebahgiaan dalam keluarganya.

Malah, Cik B berharap ibunya tidak akan bertemu jodoh lain.

“Bila ada bapa tiri, saya dah rasa saya tak perlukan ayah. Saya tak boleh tidur dengan mama.

Mama kurang bagi perhatian kepada saya dan lebihkan ayah tiri saya. Bercuti pun mereka berdua.

“Dengan usia mama sekarang, saaya harap mama tidak bertemu jodoh lain.

Teman hidup mama adalah saya. Tambah pula berdasarkan pengalaman sebelum ini.

Mama dah lalu macam-macam. Full stoplah!” katanya.

“Saya juga tak perlu lelaki dalam hidup, jadi relaks!”

Dalam masa sama, gadis berusia 15 tahun ini turut berasa hairan apabila nama ibunya turut dikaitkan dalam ‘kisah percintaan’ fake itu.

“Ya, Cik B 15 tahun, bawah umur… lepas tu korang kecam Cik B macam korang tak sedar Cik B umur 15 tahun boleh pula? Fikir balik.

“Orang kata Cik B bukan siapa-siapa kalau Cik B bukan anak Datuk Seri Vida… betullah tu!

Kalau Cik B bukan anak Datuk Seri Vida, mana ada Cik B dalam dunia,” katanya.

Cik B tulis luahan di Twitter.

Cik B berkongsi luahan hatinya itu di laman Twitter pada Khamis.

Sebelum ini, timbul gosip kononnya Cik B sedang menjalinkan hubungan cinta dengan bekas finalis program Hero Remaja 2020 itu.

Ini selepas Cik B memuat naik status memberitahu dia sudah berpunya dan berkongsi beberapa keping gambar dan video bersama Aniq.

Gosip itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen kerana perbezaan umur antara mereka.

Sementara itu, Cik B berkata dia tidak marah atau terasa hati dengan komen yang ditulis netizen berkenaan.

“Cik B tak marah atau terasa cuma Cik B faham. Cik B okay guys! Saya dah biasa. Saya fikir ini hanyalah gurauan.

“Maaf sebab Cik B banyak tweet fasal haters sebab Cik B tengah marah, anak buah kencing atas katil! Kalau tak mana Cik B layan.

“Saya tidak perlukan lelaki dalam hidup, jadi relaks,” ujarnya.

Dua pelakon baharu ini mula rapat selepas bergandingan dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta.

Menerusi laporan mStar pada Rabu, Aniq, 20, mengakui mereka berkawan rapat sejak bergandingan dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta yang bersiaran di TV3.

Bagaimanapun, dia meminta peminat tidak mengambil serius mengenai perkongsian mereka di laman sosial dan menganggap ia hanyalah gurauan sesama teman.

“Saya harap orang luar tidak melihat perkongsian itu secara serius.

Semua tahu Cik B masih lagi belajar dan saya pun baru melangkah masuk dalam industri ini.

“Posting di laman sosial itu hanya gurauan sahaja, tapi tak sangka pula ramai yang ambil serius tentang perkara ini sehingga ada yang tuduh saya bukan-bukan,” katanya.

DSV sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan usahawan Fairuz Ahmad Zainuddin selama tiga tahun namun bercerai pada April 2017.

Vida juga pernah dua kali berkahwin sebelum itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Continue Reading

OH VIRAL

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

Published

on

By

Tahap kecek4lan seseorang dalam dunia perkerjaan pasti berbeza untuk setiap insan.

Kes4baran yang tinggi sangat diperlukan dalam mencari rezeki terutama bagi mereka yang bekerja dengan pelanggan.

Itu dvgaan menimpa seorang juruwang wanita yang sedang h4mil lima bulan apabila dit4mpar oleh seorang lelaki pada Ahad lalu.

Namun dia tetap s4bar sebelum membuat laporan polis Balai Polis Bukit Raja.

Video kejadian itu tular di Facebook memaparkan juruwang berusia 24 tahun dit4mpar oleh lelaki terbabit.

Dia merupakan suami kepada salah seorang pelanggan di salah sebuah pasar raya di Klang, Selangor.

Menurut laporan Kosmo! Online, difahamkan m4ngsa tidak sengaja terc4mpak barangan terkelvar daripada plastik.

Sebelum pelanggan wanita itu mem4rahinya dan ‘mengadu’ kepada suami yang berada di luar.

Mengulas lanjut mengenai kejadian, dia tidak menyangka lelaki tersebut terg4mak membuat demikian terhadapnya yang sedang h4mil lima bulan.

“Saya memang tidak sengaja membuat barang tersebut keluar daripada plastik.

Ak1bat daripada kejadian itu, saya kini mengalami tr4uma dan hidup dalam ket4kutan kerana b1mbang insiden sama akan berulang lagi.

“Oleh demikian, saya telah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Raja pada malam kejadian kerana khvatir dengan kesel4matan,” ujarnya.

“Selang beberapa minit, suami wanita itu melvru arah saya sambil berl3ter dan meminta berhenti sekiranya tidak ikhlas atau berminat untuk terus bekerja.

“Tidak cukup itu, lelaki itu kemudian secara tiba-tiba men4mpar pipi kiri saya dan ins1den itu dis4ksikan pelanggan lain,” katanya.

Menurut Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Nurulhuda Mohd. Salleh, svspek yang bekerja sebagai pemandu lori ais batu telah berjaya dit4ngkap malam tadi.

Dan mempunyai empat rek0d l4mpau berkaitan jen4yah dan d4d4h.

Video ada di Bawah Sekali

NOR Ain Syafinaz menunjukkan laporan polis yang dibuatnya di Balai Polis Bukit Raja, kelmarin berhubung kejadian itu.- FOTO NOR AZIHAN MD. GHAZALI

Bagaimanapun, lelaki yang berusia 38 tahun itu telah dibeb4skan dengan jaminan polis dan kes disi4sat mengikut S3ksyen 323/506 K4nun Keseksaan.

Sila Tonton Video Bawah ini

Sumber: K! ONLINE, OMM

Continue Reading

OH VIRAL

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

Published

on

By

Assalamualaikum para pembaca. Foto sekadar hiasan. Ini kali pertama saya menulis disini.

Continue Reading
OH VIRAL19 hours ago

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain” Cik B

OH VIRAL1 day ago

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

OH VIRAL1 day ago

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

OH VIRAL2 days ago

“Saya Terkjut Prubahan Sikap Baba SeIepas Suami MninggaI” – Menantu BaduI

OH VIRAL4 days ago

Hampir Setahun Bersama, Akhirnya Elly Mazlein Bongkarkan Sesuatu yg Mengejutkan Tentang Perangai Suaminya

OH VIRAL4 days ago

Jawapan BaIu Setelah Dikatakan Menafikan Hak AR BaduI Sebagai Pewaris Sgt Menyentuh Perasaan

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL5 days ago

Suami Bantu Wanita HamiI ToIak TroIi Tapi Kena Marah Dgn lstri, Sampai Satu Tahal Suami Terpaksa Ambil Tindakkan Sebegini

OH VIRAL5 days ago

“Kena Serbu Macam Tak Pernah Tgk Emas..” Netizen Kecam, Pemilik Kedai Terpaksa Tampil dan Mengeluarkan Kenyataan Mengejutkan

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL5 days ago

“lstri ngndong pun ko cerraikan..” Masuk Campur Isu Da’i Syed, Netizen Ungkit Hal Rumah Tangga PU Abu

OH VIRAL6 days ago

Video: “Sebab kau jadi puncalah, aku jadi macam ni..” Alif Sukri Menangis Mengenangkan Nasib

OH VIRAL6 days ago

Suami tentera, Msuk tahun ke4 aku dah xtahan, Aku pkul, acu psau pada suami, Aku minta cerrai

OH VIRAL6 days ago

Gadis Ini Dikecam Kerana ‘Kahwin’ Dengan Lelaki Jarak Usia 46 Tahun. Dia Tampil Jelaskan Segalanya

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL6 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL6 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL1 week ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

“Kak Mel panggil saya si b0d0h, ustazah jadian, BETlNA..” Punca Pembantu Gelar Datin Macamtu Akhirnya Diketahui

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL6 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL6 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL1 week ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

“Kak Mel panggil saya si b0d0h, ustazah jadian, BETlNA..” Punca Pembantu Gelar Datin Macamtu Akhirnya Diketahui

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.