Connect with us

OH VIRAL

Saya rasa isteri boyfriend tak ada maru4h, sebab masih berharap dan menunggu suaminya yang terang2 ada orang lain

Published

on

Saya bercinta dengan suami orang pada bulan 4 tahun lepas dan mereka dah bercerai pun sejak Disember yang lalu.

Bukan salah saya sebab kekasih saya cakap, dia memang dah tawar hati dengan isteri kerana isteri dia suka membebeI.

Saya pernah pergi rumah diorang, isteri dia punya pemalas dengan baju bertimbun tak Iipat alasannya tak sempat ada anak kecil.

#Foto sekadar hiasan. Salam admin, minta siarkan kisah saya dan tolong hidekan fb saya.

Kisahnya begini, saya bercinta dengan suami orang dan sekarang dia sudah pun bercerai dengan isteri dia pada Disember yang lalu.

Sudah agak lama dari tahun lepas bulan 4, permulaannya lelaki yang bernama A tu yang sering kacau saya dan mengusik saya.

Lama kelamaan saya pun lemah dengan dia dan saya sudah beberapa kali ‘bersama’ dengan A.

Selama itu juga isteri A ni bertahan dengan A walaupun tahu saya mempunyai hubungan dengan A ni.

Sebab nak pertahankan rumahtangga, kesian ke anak – anak yang baru berumur setahun dan 2 tahun.

Saya pernah berjumpa dengan isteri A tapi saya sendiri tak mampu nak tinggalkan A sebab hati.

Dan perasaan saya dekat A terlalu kuat dan A pun memang sayangkan saya bukan isteri dia.

Kalau saya jadi isteri dia dah lama saya undur diri sebab suami dah ada orang lain.

Tapi isteri dia macam tak ada maru4h pulak, menunggu kat suami yang dah ada orang lain.

Sedangkn A bagi tahu saya, dia dah tawar hati dengan isteri dia kerana mulut isteri dia suka membebeI kat dia.

Yang ni memang saya akui isteri dia mulut agak ceIupar sebab masa saya mula – mula kant0i berhubungan dengan A pun isteri dia mesej m4ki – m4ki saya.

Hello?? Tak boleh bagi salam dulu ke, perlu ke m4ki saya terus, saya pun ada maru4h.

Dah tu saya pernah masuk tidur di rumah A sewaktu isteri dia balik Kedah, isteri dia punya la pemalas, dengan kain baju sampai bertimbun tak Iipat.

Bila saya tanya pada A, memang A akui isteri dia seorang yang pemalas.

A cakap isteri dia selalu bagi alasan tak sempat nak buat kerja rumah sebabkan anak – anak yang masih kecil.

Kalau pada saya tu semua alasan, tak kan la waktu anak tidur tak boleh buat kerja rumahkan?

Kecuali isteri dia memang seorang yang pemalas.

Sepanjang saya berhubungan dengan A, saya diterima baik oleh family A, mama dia, angah dia dan kak ipar dia semuanya senang dengan kehadiran saya.

Katanya dorang memang tak suka dengan isteri A kerana perangai dia yang teruk tu, mulut dia sangat ceIupar, memasak pun tak pandai.

Angah dia cerita dekat saya yang A dip4ksa kahwin dengan isteri dia sebab terIanjur dan dah mengandung sebelum kahwin.

Jadi kahwin pun secara koboi dengan belanja RM3000, mama A langsung tak datang berkira pun cuma cakap melalui phone, berjumpa masa nikah je.

Yela, perempuan macam mana tu sebelum nikah pun dah bawa perut, memang patut la keluarga x suka dekat dia..

Mungkin sebab tu jugak la rumahtangga dorang jadi macam ni sebab awal kahwin pun dah tak elokkan.

Bukan salah saya sebabkan keluarga A pun memang dah lama benci dengan isteri A..

Masalahnya sekarang ni, saya tak suka dengan isteri A sebab sibuk kacau hidup saya.

Isteri A siap call mak saya bagi tahu apa yang saya duk buat kat sini. Lepas tu dia cakap kat mak saya, saya punca dia bercerai.

Sebab memang pada hari dorang bercerai tu, dorang g4duh disebabkn mesej yang saya hantar pada isteri A.

Memang saya akui saya ada mesej m4ki dia, tapi dia memang layak dim4ki pun.

Sebabnya sebelum ni pun isteri A dah bagitau mak saya yang saya bercinta dengan A sampaikan saya kena cari kerja di tempat lain.

Untuk pengetahuan saya bekerja 1 tempat dengan A. Jadi sekarang ni saya kerap mesej m4ki isteri A sebab dia la punca saya g4duh dengan  A dan kena cari kerja lain..

Saya tak faham kenapa dengan isteri A ni, tak habis – habis d3ngki dengan saya.

Tak sedar lagi ke diri tu banyak salah, banyak kurang, ni tak asyik salahkn saya.

Memang dah suami dia tak ada hati dengan dia. Dia tu yang merayu nak kat bekas suami dia, sekarang pun isteri A merayu untuk rujuk balik.

Saya kesiankan dekat isteri A ni sebab terdesak sangat, macam perempuan murahan.

Komen Warganet :

Ratu Mawar : Aku harap ko baca mesej aku ni. Ni aku nak bagitau, ko dah ambik laki orang siap terIanjur lagi boleh ko cakap isteri dia perempuan murah. Ko tak cermin diri ko erk?

Cermin dah tak ada ke macam mana? Rumah aku ade ni ha besar – besar boleh aku bagi pinjam.

Satu lagi aku ada dua orang anak kecik – kecik lagi, serius memang letih jaga anak – anak..

Anak – anak aku tidor, aku masak buat kerja ape yang patut.

Ko ingat kerja rumah ni macam kerja ko kat pejabat ke pergi pagi balik petang?

HELLO! Suri rumah ni kerja dia 24 jam. Laki kebuIur tengah malam pon walaupun ko mengantuk ko tetap kena bangun masakkan.

Ko macam bagus plak, entah – entah ko lagi pengot0r pemalas nak mamp0s sebenarnya!

Eh, menyampah plak aku. kan dah jadi karangan dah ni…

Emma Villa : Tu bukan sebab ko lemah, tapi syait0n dik, syait0n yang ada dalam badan ko tu.

Cepat benor nak jatuh cinta dengan lelaki bermulut manis, kaki curang ni. Esok ko dah kahwin ko rasa la apa bekas isteri si A ni rasa.

Mana nak uruskan anak, dengan kerja rumah lagi.

Pastu kalau A cari lain curang pulak dengan ko, mak dia senyum je dan bagi anak dia kahwin lain.

Kalau ko baca ni mintak ko had4m Iumat – Iumat pastu kalau dah tw1st 360 balik dekat ko nanti ko akan ingat kata – kata aku ni. Bye.

Nurul Hanisa Hassan : Ko tunggulah lepas ko kahwin dengan A nanti. Ko tahulah, tak sabar aku nak taukehidupan ko lepas kawin dengan A..

Memang biad4p perempuan ni. Kalau bekas isteri dia mengandung sebelum kawin, jadi apa kurangnya dengan ko.

SiIap – siIap tak lama lagi ko mengandung pulak. tak payahlah h1na orang.

SaiFul ANgah : Aku ni sebagai lelaki pon rasa ko lagi tak ada maru4h dari bini si A.

Ko cakap dorang kawen sebab dah bawak perut. Habis tu yang ko sesedap terIanjur sampai beberapa kali tu ape cite.

Nasib jer ko tak termengandung (kalau manduI aku tak tau lah). Lepas tu ko cakap rumah bersepah sebab bini A pemalas.

Baju semua tak berIipat sebab ade anak – anak kecik. Ni aku nak bagitau, ade anak kecik memang rumah bersepah.

Dulu aku masuk rumah makcik aku tengok t0nggang Ianggang dengan pakaian.

Tapi bila dah ada anak baru aku paham kenapa. Isteri tengah tidur tengah malam nak susukan anak, bangun pagi nak kena buatkan sarapan.

Dia nak mandi, nak kemas rumah, kemudian basuh baju, tengah tunggu baju siap basuh, kena sedia nak masak pulak.

Lepas tu kemas rumah, sidai baju, sapu lantai, nak mandikn anak lagi.

Nanti tiba – tiba anak ber4k nak kena ceb0kkan. Dah petang kena angkat baju, Iipat baju.

Dah laki balik nak kena buatkan air. Ko ingat ada anak kecik ni banyak ke mase macam masih bujang?

Aku sendiri yang lelaki ni sejak ade anak dah tak ada masa nak keluar lepak dengan kawan – kawan.

Siang kerja, balik malam, itulah masa untuk anak – anak.

Yang si A ni boleh pulak isi masa lapang dengan perempuan simpanan erk. Bapak jenis ape pon aku tak tahu.

Aku rase ko dah ade anak pon nanti lagi tak terurus dan laki ko pon akan cari pompuan lain pulak. Macamtu lah seterusnya.

Suzy Effendi : Ko tidur dengan A pastu kau nak cakap pasal maru4h? Hello pempuan.

Cermin ada tak? Kau kahwin dulu, beranak dulu berderet baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah.

Bila sampai masa anak kau tido, kau pun dah letih. Kau nak hadap kain baju lagi?

Macam mana keras dan degiI isteri itu atas corak suaminya. Kalau dapat laki Iahabau macam A, memang patutla dia membebeI.

Jadi seorang ibu, isteri, nak pula A memang burung dia tu takleh nak kurung, isteri mana yang boleh bersabar?

Orang, dah ada jod0h, kalau berdirinya senget, suami kena sama – sama berdiri betulkan diri sendiri dulu baru betulkan isteri.

Isteri Iompang biar sama – sama betulkan bukan cari lubang baru. Ok la.

Kau pun tak sedar sekarang ni orang lelaki kalau dia sendiri macam hawau tapi nak tutup salah sendiri.

Mulalah kata isteri kurang serba serbi. Hello, kalau tak suka bini dia takkan sampai beranak pinak.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain” Cik B

Published

on

By

IPOH – Selesai membintangi drama ‘Lelaki Lingkungan Cinta’, anak jutawan kosmetik popular

Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin atau Cik B muncul dengan single pertama berjudul Tolonglah.

Lagu ciptaan bersama Cik B dan ibunya, Datuk Seri Vida merupakan terjemahan perasaan dan curahan hati remaja berusia 15 tahun itu dalam genre ‘dark emo rap’.

“Lagu ini menceritakan hidup saya dari kecil yang mana saya melalui pengalaman di dera oleh pembantu rumah.

Kehilangan orang tersayang, isu keluarga dan sebagainya.

“Saya berharap peminat dapat menerima lagu ini walaupun ada yang tidak percaya.

Saya bukan macam anak orang kaya lain, saya dikurung, depresi dan sebagainya,”

Katanya ketika ditemui pada pelancaran single ‘Tolonglah’ di kediamannya di Meru Heights, Jelapang di sini semalam.

Menurutnya, kemunculan single itu merupakan transisi baharu beliau untuk keluar dari kepompong pemalunya kepada selebriti yang bakal mewarnai dunia muzik tanah air.

“Lagu ini dihasilkan setahun lalu dengan mendapatkan bantuan daripada seseorang untuk buat lagu itu.

Cik B mahu keluar lebih awal tapi ketika itu rasa malu dan takut dengan media.

“Setelah setahun, baru sekarang saya rasa inilah waktu yang sesuai untuk lebih bersinar kerana mula percaya akan diri sendiri sekarang,” katanya.

Cik B berkata, pembikinan video dilakukan di rumah dan gudang sambil dibantu oleh kakitangan Wisma Vida Beauty.

Ditanya mengenai kritikan yang bakal dihadapinya, Cik B turut optimis untuk berhadapan dengan perbezaan pandangan terhadap dirinya dan lagu.

“Saya sudah biasa menerima kritikan dan kecaman sejak berusia 12 tahun.

Sekarang saya sudah imun dengan kecaman semua.

“Saya boleh dan bersedia untuk menyanyi secara langsung dan akan ambil kelas vokal untuk mantapkan lagi suara,”

Katanya yang turut merancang untuk melancarkan single kedua tahun depan.

Cik B kini berazam untuk fokus kepada bidang nyanyian sehingga ke peringkat antarabangsa selain menerokai pelbagai bidang lain dalam perniagaan.

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain”

Tidak melihat figura bapa sebagai individu yang diperlukan dalam kehidupannya kini.

Anak kepada usahawan terkenal Datuk Seri Vida iaitu Cik B berkata dia tidak rasa cemburu meskipun tidak mempunyai ayah.

Ujarnya, selama ini ibunya bersendirian yang berperanan sebagai bapa dan juga ketua keluarga sepanjang tempoh dia membesar.

Katanya lagi, dia lebih selesa tiada bapa kerana boleh bermanja dengan ibunya.

“Saya tak rasa pun tak ada ayah ni membuatkan saya cemburu dengan orang lain.

Saya rasa lebih bagus tak ada ayah, saya boleh tidur dengan mama, boleh manja-manja dengan mama.

“Saya lebih selesa kalau tak ada ayah, sebabnya mama adalah mak, ayah, kakak dan kawan saya. Semua mama!” katanya kepada Gempak.

Meskipun pernah mempunyai dua bapa tiri sebelum ini.

Namun Cik B tidak menganggap mampu memberikan kebahgiaan dalam keluarganya.

Malah, Cik B berharap ibunya tidak akan bertemu jodoh lain.

“Bila ada bapa tiri, saya dah rasa saya tak perlukan ayah. Saya tak boleh tidur dengan mama.

Mama kurang bagi perhatian kepada saya dan lebihkan ayah tiri saya. Bercuti pun mereka berdua.

“Dengan usia mama sekarang, saaya harap mama tidak bertemu jodoh lain.

Teman hidup mama adalah saya. Tambah pula berdasarkan pengalaman sebelum ini.

Mama dah lalu macam-macam. Full stoplah!” katanya.

“Saya juga tak perlu lelaki dalam hidup, jadi relaks!”

Dalam masa sama, gadis berusia 15 tahun ini turut berasa hairan apabila nama ibunya turut dikaitkan dalam ‘kisah percintaan’ fake itu.

“Ya, Cik B 15 tahun, bawah umur… lepas tu korang kecam Cik B macam korang tak sedar Cik B umur 15 tahun boleh pula? Fikir balik.

“Orang kata Cik B bukan siapa-siapa kalau Cik B bukan anak Datuk Seri Vida… betullah tu!

Kalau Cik B bukan anak Datuk Seri Vida, mana ada Cik B dalam dunia,” katanya.

Cik B tulis luahan di Twitter.

Cik B berkongsi luahan hatinya itu di laman Twitter pada Khamis.

Sebelum ini, timbul gosip kononnya Cik B sedang menjalinkan hubungan cinta dengan bekas finalis program Hero Remaja 2020 itu.

Ini selepas Cik B memuat naik status memberitahu dia sudah berpunya dan berkongsi beberapa keping gambar dan video bersama Aniq.

Gosip itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen kerana perbezaan umur antara mereka.

Sementara itu, Cik B berkata dia tidak marah atau terasa hati dengan komen yang ditulis netizen berkenaan.

“Cik B tak marah atau terasa cuma Cik B faham. Cik B okay guys! Saya dah biasa. Saya fikir ini hanyalah gurauan.

“Maaf sebab Cik B banyak tweet fasal haters sebab Cik B tengah marah, anak buah kencing atas katil! Kalau tak mana Cik B layan.

“Saya tidak perlukan lelaki dalam hidup, jadi relaks,” ujarnya.

Dua pelakon baharu ini mula rapat selepas bergandingan dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta.

Menerusi laporan mStar pada Rabu, Aniq, 20, mengakui mereka berkawan rapat sejak bergandingan dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta yang bersiaran di TV3.

Bagaimanapun, dia meminta peminat tidak mengambil serius mengenai perkongsian mereka di laman sosial dan menganggap ia hanyalah gurauan sesama teman.

“Saya harap orang luar tidak melihat perkongsian itu secara serius.

Semua tahu Cik B masih lagi belajar dan saya pun baru melangkah masuk dalam industri ini.

“Posting di laman sosial itu hanya gurauan sahaja, tapi tak sangka pula ramai yang ambil serius tentang perkara ini sehingga ada yang tuduh saya bukan-bukan,” katanya.

DSV sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan usahawan Fairuz Ahmad Zainuddin selama tiga tahun namun bercerai pada April 2017.

Vida juga pernah dua kali berkahwin sebelum itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Continue Reading

OH VIRAL

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

Published

on

By

Tahap kecek4lan seseorang dalam dunia perkerjaan pasti berbeza untuk setiap insan.

Kes4baran yang tinggi sangat diperlukan dalam mencari rezeki terutama bagi mereka yang bekerja dengan pelanggan.

Itu dvgaan menimpa seorang juruwang wanita yang sedang h4mil lima bulan apabila dit4mpar oleh seorang lelaki pada Ahad lalu.

Namun dia tetap s4bar sebelum membuat laporan polis Balai Polis Bukit Raja.

Video kejadian itu tular di Facebook memaparkan juruwang berusia 24 tahun dit4mpar oleh lelaki terbabit.

Dia merupakan suami kepada salah seorang pelanggan di salah sebuah pasar raya di Klang, Selangor.

Menurut laporan Kosmo! Online, difahamkan m4ngsa tidak sengaja terc4mpak barangan terkelvar daripada plastik.

Sebelum pelanggan wanita itu mem4rahinya dan ‘mengadu’ kepada suami yang berada di luar.

Mengulas lanjut mengenai kejadian, dia tidak menyangka lelaki tersebut terg4mak membuat demikian terhadapnya yang sedang h4mil lima bulan.

“Saya memang tidak sengaja membuat barang tersebut keluar daripada plastik.

Ak1bat daripada kejadian itu, saya kini mengalami tr4uma dan hidup dalam ket4kutan kerana b1mbang insiden sama akan berulang lagi.

“Oleh demikian, saya telah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Raja pada malam kejadian kerana khvatir dengan kesel4matan,” ujarnya.

“Selang beberapa minit, suami wanita itu melvru arah saya sambil berl3ter dan meminta berhenti sekiranya tidak ikhlas atau berminat untuk terus bekerja.

“Tidak cukup itu, lelaki itu kemudian secara tiba-tiba men4mpar pipi kiri saya dan ins1den itu dis4ksikan pelanggan lain,” katanya.

Menurut Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Nurulhuda Mohd. Salleh, svspek yang bekerja sebagai pemandu lori ais batu telah berjaya dit4ngkap malam tadi.

Dan mempunyai empat rek0d l4mpau berkaitan jen4yah dan d4d4h.

Video ada di Bawah Sekali

NOR Ain Syafinaz menunjukkan laporan polis yang dibuatnya di Balai Polis Bukit Raja, kelmarin berhubung kejadian itu.- FOTO NOR AZIHAN MD. GHAZALI

Bagaimanapun, lelaki yang berusia 38 tahun itu telah dibeb4skan dengan jaminan polis dan kes disi4sat mengikut S3ksyen 323/506 K4nun Keseksaan.

Sila Tonton Video Bawah ini

Sumber: K! ONLINE, OMM

Continue Reading

OH VIRAL

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

Published

on

By

Assalamualaikum para pembaca. Foto sekadar hiasan. Ini kali pertama saya menulis disini.

Continue Reading
OH VIRAL19 hours ago

“Tak Perlukan Ayah, Saya Harap Mama Tak Bertemu Jod0h Lain” Cik B

OH VIRAL1 day ago

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

OH VIRAL1 day ago

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

OH VIRAL2 days ago

“Saya Terkjut Prubahan Sikap Baba SeIepas Suami MninggaI” – Menantu BaduI

OH VIRAL4 days ago

Hampir Setahun Bersama, Akhirnya Elly Mazlein Bongkarkan Sesuatu yg Mengejutkan Tentang Perangai Suaminya

OH VIRAL4 days ago

Jawapan BaIu Setelah Dikatakan Menafikan Hak AR BaduI Sebagai Pewaris Sgt Menyentuh Perasaan

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL5 days ago

Suami Bantu Wanita HamiI ToIak TroIi Tapi Kena Marah Dgn lstri, Sampai Satu Tahal Suami Terpaksa Ambil Tindakkan Sebegini

OH VIRAL5 days ago

“Kena Serbu Macam Tak Pernah Tgk Emas..” Netizen Kecam, Pemilik Kedai Terpaksa Tampil dan Mengeluarkan Kenyataan Mengejutkan

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL5 days ago

“lstri ngndong pun ko cerraikan..” Masuk Campur Isu Da’i Syed, Netizen Ungkit Hal Rumah Tangga PU Abu

OH VIRAL6 days ago

Video: “Sebab kau jadi puncalah, aku jadi macam ni..” Alif Sukri Menangis Mengenangkan Nasib

OH VIRAL6 days ago

Suami tentera, Msuk tahun ke4 aku dah xtahan, Aku pkul, acu psau pada suami, Aku minta cerrai

OH VIRAL6 days ago

Gadis Ini Dikecam Kerana ‘Kahwin’ Dengan Lelaki Jarak Usia 46 Tahun. Dia Tampil Jelaskan Segalanya

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL6 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL6 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL1 week ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

“Kak Mel panggil saya si b0d0h, ustazah jadian, BETlNA..” Punca Pembantu Gelar Datin Macamtu Akhirnya Diketahui

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL5 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL6 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL6 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL1 week ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

OH VIRAL2 weeks ago

“Kak Mel panggil saya si b0d0h, ustazah jadian, BETlNA..” Punca Pembantu Gelar Datin Macamtu Akhirnya Diketahui

OH VIRAL4 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.