Connect with us

OH VIRAL

Video: 3 Hari Kenal, GADlS 13 Thn Dah Berani lkut LeIaki Sewa BiIik, ‘Umpan’ Digunakan Sgt Mengejutkan

Published

on

Dua pasangan dicekup berkhlwat di bilik berasingan di sebuah bangunan yang dijadikan bilik sewa di Jalan Langgar, di sini, semalam.

Serbuan dilakukan sepasukan anggota Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK) serentak dalam operasi jam 12.34 tengah malam berdasarkan maklumat dan risikan.

Dalam serbuan itu, seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang menetap di sekitar bandar raya ini memberi alasan tidak sempat pulang ke rumah.

Ini kerana lewat malam dan menumpang di sebuah bilik disewa bersama rakan lelakinya.

Malah, remaja permpuan yang sudah tidak bersekolah itu mengakui baru mengenali leIakinya yang berusia 21 tahun itu.

Sementara itu, serbuan di bilik bersebelahan pula menemui pasangan berusia 18 dan 19 tahun yang gagal menunjukkan sebarang bukti hubungan mahram atau sumi istri.

Remaja permpuan itu mendakwa dia baru pulang bekerja dan tidak mempunyai surat kebenaran pulang ke rumah di Jitra.

Ini disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) menyebabkan dia menyewa di situ bersama pasangannya.

Ketua Penolong Pengarah Penguat Kuasa JAIK, Syeikh Radzi Abdul Mutalib berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014.

Dan sabit kesalahan boleh didenda tidak melebihi RM3,000 atau dua tahun pnjara atau kedua-duanya sekali.

Sila Tonton Video Tangkapan di Bawah Sekali

“Pasangan itu dibawa ke Balai Polis Alor Setar untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibebaskan selepas keterangan diambil,” katanya.

“Mereka kemudian diberi tarikh untuk hadir ke pejabat agama sebelum perbicaraan di Mahkamah Rendah Syariah berdasarkan kesalahan yang dilakukan,” katanya.

Gadis Umur 13 Tahun Berjaya Diselamatkan

Memberi alasan kepada ibunya hendak keluar sebentar, seorang remaja perempuan berusia 13 tahun bertindak mengikut lelaki yang dikenali melalui WhatsApp.

Ini selepas diperkenalkan oleh rakannya.

Lebih mengejutkan, remaja perempuan itu sudah berani mengikut lelaki berusia 21 tahun ke sebuah bilik sewa di Jalan Langgar, Alor Setar meskipun baru tiga hari kenal.

Bagaimanapun, remaja berusia 13 tahun itu diselamatkan selepas polis menyerbu bilik berkenaan, 12.30 tengah malam tadi.

Ketika serbuan itu, polis men4han remaja perempuan terbabit dan enam lagi individu lain.

Ini termasuk dua remaja perempuan, masing-masing berusia 15 dan 18 tahun, serta empat lelaki berusia antara 14 hingga 21 tahun.

Selain itu, pemeriksaan di dua bilik bersebelahan mendapati terdapat dua pasangan lain.

Serbuan dilakukan sepasukan anggota dari Bahagian Siasatan J3nayah N4rkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar turut disertai anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK)

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Nor Azman Mohd Nor berkata, hasil ujian saringan awal air kencing mendapati mereka positif ket4min dan methamp3tamine.

Sementara itu, seorang Wanita yang dicekupp berkhalwat dengan suami orang.

Dia memberi alasan hanya makan sate dalam Toyota Vios yang diparkir di hadapan sebuah rumah di Taman Keladi, di sini, malam tadi.

Sila Tonton Video Tangkapan di Bawah Sekali

Bagaimanapun, alasan itu tidak diterima anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) yang melakukan rondaan di kawasan itu lebih dua jam sebelum pasangan itu dicekupp jam 10.40 malam.

Pegawai Agama Daerah Kulim, Syeikh Muhammad Suhaimi Saleh berkata, terdahulu anggotanya melakukan r0ndaan dan ternampak kereta diparklr di kawasan gelap di situ.

Katanya, r0ndaan dilakukan berikutan maklumat awam yang diterima memaklumkan pasangan itu sering dilihat berdua-duaan di dalam kereta.

“Pasangan itu terkejut melihat kehadiran penguat kuasa PADK dan pemeriksaan juga mendapati cermin tingkap seluruh kenderaan itu dipasang pelindung cahaya.

“Pasangan itu gagal mengemukakan sebarang d0kumen membuktikan mereka suami isteri atau mahram.

Ini menyebabkan mereka ditahan kerana disyakl berkhalwat,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Muhammad Suhaimi berkata, hasil siasatan mendapati lelaki berusia 52 tahun dan masih berstatus suami orang itu mempunyai tiga anak.

Dia bekerja di sebuah syarikat utiliti di daerah ini.

Katanya, wanita berusia 26 tahun itu pula baru bekerja di syarikat sama pada Februari lalu dan masih belum berkahwin.

Beliau berkata, pasangan itu memberi alasan tidak buat apa-apa cuma makan sate ketika berdua-duaan dalam kereta berkenaan.

“Pasangan itu dibawa ke Balai Polis Kulim untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibawa ke pejabat agama untuk tlndakan lanjut.

“Lelaki itu dipercayai menetap di daerah ini manakala wanita itu pula berasal dari Sungai Petani dan menetap di rumah sewa di sini,” katanya.

Muhamad Suhaimi berkata, kess dislasat mengikut Sksyen 25 Enakmn Keslahan Jnayah Syarlah Kedah 2014.

Dan sabilt kesalahan boleh didnda tidak melebihi 3,000 atau dua tahun pnjara atau kedua-duanya sekali.

Beliau berkata, berdua-duaan di tempat gelap yang boleh menlmbulkan syakk kepada orang ramai adalah kesalahan berkhalwat.

Sila Tonton Video Tangkapan di Bawah Sekali

Dalam satu kes yang berasingan, seorang WANlTA berstatus istri orang dicekup berkhlwat dengan seorang leIaki di sebuah rumah di Taman Seri Kota, Kuala Kedah, Alor Setar tengah malam tadi.

Wanita berusia 32 tahun yang mempunyai seorang anak itu memberi alasan menghantar makan kepada lelaki itu.

Sebelum dicekup anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK).

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguat Kuasa JAIK, Syeikh Radzi Abdul Mutalib berkata, sepasukan anggotanya bergegas ke lokasi sebaik menerima aduan berhubung kegiatan mksiat di rumah berkenaan.

Beliau berkata, hasil pemeriksaan mendapati pintu rumah itu berkunci dari dalam dan tertutup rapat.

“Selepas mengetuk pintu dan memberi salam, anggota kami dibenarkan masuk oleh leIaki berusia 28 tahun itu.

“Hasil pemeriksaan mendapati seorang wanita berada dalam rumah itu namun mereka gagal menunjukkan bukti mempunyai hubungan mahram atau sumi istri,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Radzi berkata, hasil siasatan juga mendapati wanita itu masih bersuami dan mempunyai seorang anak.

Beliau berkata, lelaki itu bekerja menjual ikan laga secara atas talian manakala wanita itu tidak bekerja.

Berikutan itu katanya, pasangan itu ditahan mengikut Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenyah Syariah Kedah 2014 kerana berkurung sehingga mendatangkan syak.

“Sabit kesalahan boleh didnda tidak melebihi RM3,000 atau dua tahun pnjara atau kedua-duanya sekali,” katanya.

Dalam pada itu, Radzi berkata, anggotanya turut menahan sepasang kekasih di sebuah hotel bajet di kawasan Tandop kerana disyaki berkhalwat semalam.

Beliau berkata, tangkapan dilakukan jam 12 malam terhadap seorang lelaki berusia 26 tahun dan pasangannya berusia 24 tahun.

“Mereka tinggal berjiran dan berjalan menyewa hotel berkenaan yang terletak berhampiran rumah mereka.

“Ketika disoal siasat mereka memberi alasan untuk berbincang kerana keluarga wanita berkenaan tidak menerima lelaki itu untuk berkhwin,” katanya.

Radzi berkata, kes disiasat mengikut seksyen sama.

Boleh Tonton Video di Bawah

SUMBER: Harian Metro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

OH VIRAL

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

Published

on

By

Tahap kecek4lan seseorang dalam dunia perkerjaan pasti berbeza untuk setiap insan.

Kes4baran yang tinggi sangat diperlukan dalam mencari rezeki terutama bagi mereka yang bekerja dengan pelanggan.

Itu dvgaan menimpa seorang juruwang wanita yang sedang h4mil lima bulan apabila dit4mpar oleh seorang lelaki pada Ahad lalu.

Namun dia tetap s4bar sebelum membuat laporan polis Balai Polis Bukit Raja.

Video kejadian itu tular di Facebook memaparkan juruwang berusia 24 tahun dit4mpar oleh lelaki terbabit.

Dia merupakan suami kepada salah seorang pelanggan di salah sebuah pasar raya di Klang, Selangor.

Menurut laporan Kosmo! Online, difahamkan m4ngsa tidak sengaja terc4mpak barangan terkelvar daripada plastik.

Sebelum pelanggan wanita itu mem4rahinya dan ‘mengadu’ kepada suami yang berada di luar.

Mengulas lanjut mengenai kejadian, dia tidak menyangka lelaki tersebut terg4mak membuat demikian terhadapnya yang sedang h4mil lima bulan.

“Saya memang tidak sengaja membuat barang tersebut keluar daripada plastik.

Ak1bat daripada kejadian itu, saya kini mengalami tr4uma dan hidup dalam ket4kutan kerana b1mbang insiden sama akan berulang lagi.

“Oleh demikian, saya telah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Raja pada malam kejadian kerana khvatir dengan kesel4matan,” ujarnya.

“Selang beberapa minit, suami wanita itu melvru arah saya sambil berl3ter dan meminta berhenti sekiranya tidak ikhlas atau berminat untuk terus bekerja.

“Tidak cukup itu, lelaki itu kemudian secara tiba-tiba men4mpar pipi kiri saya dan ins1den itu dis4ksikan pelanggan lain,” katanya.

Menurut Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Nurulhuda Mohd. Salleh, svspek yang bekerja sebagai pemandu lori ais batu telah berjaya dit4ngkap malam tadi.

Dan mempunyai empat rek0d l4mpau berkaitan jen4yah dan d4d4h.

Video ada di Bawah Sekali

NOR Ain Syafinaz menunjukkan laporan polis yang dibuatnya di Balai Polis Bukit Raja, kelmarin berhubung kejadian itu.- FOTO NOR AZIHAN MD. GHAZALI

Bagaimanapun, lelaki yang berusia 38 tahun itu telah dibeb4skan dengan jaminan polis dan kes disi4sat mengikut S3ksyen 323/506 K4nun Keseksaan.

Sila Tonton Video Bawah ini

Sumber: K! ONLINE, OMM

Continue Reading

OH VIRAL

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

Published

on

By

Assalamualaikum para pembaca. Foto sekadar hiasan. Ini kali pertama saya menulis disini.

Continue Reading

OH VIRAL

“Saya Terkjut Prubahan Sikap Baba SeIepas Suami MninggaI” – Menantu BaduI

Published

on

By

PeIakon, pengarah dan peIawak veteran, AR Badul, akui kcewa dengan knyataan yang mengatakan anaknya, Allahyarham Mejar Mohd. Zahir Armaya sebagai mufIis.

Beliau menyifatkan knyataan menantunya, Nour Shafinar Harun itu sebagai sesuatu yang mengaiibkan.

Tambah Badul atau nama sebenarnya Armaya Aman Ramlie, 71, apa yang menjadi persoaIan kini bagaimana anaknya itu juga masih boleh berkhidmat dalam Angkatan Tentera Malaysia (ATM) selama ini.

“Tergmak dia mengaiibkan anak saya, snggup dia mengisytlharkan anak saya sebagai mufIis.

Kalau dia cakap bnyak hutaang tidak mengapa lagi.

“Setahu saya kalau sudah diisytlharkan mufIis seseorang itu tidak boleh bkerja dan kerajaan juga tidak akan terima.

Disenarai hltamkan mungkin saya faham, ini mufIis,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Mengakui hbungan dengan baIu anaknya itu kini rnggang, kata Badul, apa yang menjadi kepntingan buatnya kini adalah masa depan dua lagi cucunya yang kini berada di Pahang.

“Jumlah anak arwh tiga sahaja bukan lima, yang menjadi kepntingan kepada saya kini adalah masa depan dua lagi anak arwh.

“Dkwaan dia menylmpan duit dua lagi anak arwh rasanya tidak perlu berIaku memandangkan budak-budak itu mempnyai ibu sendiri,” katanya

Arwah tiada sebarang harta, dia sudah diisytihar muflis.

Terdahulu, apabila ditanya tentang harta, Itu jawapan yang diberikan Balu Allahyarham Mejar Mohd Zahir Armaya, Nour Shafinar Harun, 31 ketika menjelaskan keadaan dirinya yang dituduh menafikan hak bapa mertuanya, A R Badul dalam kes pembahagian harta.

Jelas Shafinar, mengenai pertikaian berkenaan insuran kelompok yang diterima.

Memang dia sudah menerimanya namun buat masa ini dia masih belum memberikannya kepada pihak bapa mertuanya lagi.

“Arwah suami saya memang sudah diisytihar muflis pada perkahwinan pertamanya.

Jadi bila dia berkahwin dengan saya, dia memang tidak ada apa-apa harta. Tiada rumah, kereta atau pun motosikal.

“Berkenaan insuran kelompok yang dipertikai bapa mertua saya ini, memang saya sudah dapat.

Cuma jumlahnya hanya RM5,000 lebih sahaja. Saya juga difahamkan yang difaraidkan adalah caruman arwah dan bukan ganjaran.

“Buat masa ini memang saya sudah bahagikan malah bahagian itu sudah saya beri kepada ibu mertua dan ibu angkat arwah suami saya.

Manakala duit anak-anak arwah juga saya simpankan dahulu.

Cuma bahagian baba (A R Badul) saya masih belum ada kesempatan untuk beri memandangkan kami tidak lagi berhubung,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Akan Beri Bahagian untuk AR Badul

Sementara itu ditanya mengenai hubungannya dengan A R Badul ketika ini, kata Shafinar dia tidak nafikan hubungan mereka agak renggang selepas kem4tian suaminya.

Malah dia juga buntu dengan apa yang berlaku memandangkan ketika ini dia menerima pelbagai tuduhan tidak berasas.

“Memang ada pihak sana meninggalkan pesanan di telefon tetapi tidak perlu saya kongsikan secara terperinci.

Cuma apa yang boleh saya cakap perkara ini sangat memberi tekanan.

“Sebenarnya hubungan kami sebelum ini okey sahaja. Cuma selepas kem4tian suami kami tidak lagi berhubung.

Malah bapa mertua saya juga langsung tidak bertanyakan khabar lagi,” jelasnya.

Sementara itu, A R Badul hari meluahkan rasa tidak puas hatinya kepada media.

Ini apabila dia dinafikan hak ke atas harta peninggalan anaknya, arwah Mohd Zahir yang m4ut ketika melakukan demonstrasi keupayaan di Kem Kok Lawi, Sabah pada 4 September 2019.

“Saya Terkejut Lihat Perubahan Sikap Baba SeIepas Suami MninggaI”

“Saya terkjut dengan prubahan slkap bapa mentua terhdap saya selepas suami menlnggaI’.

Itu kata baIu Allahyarham Mejar Mohd. Zahir Armaya, Nour Shafinar Harun, 32, mengenai bapa mntuanya, A R Badul atau lebih msra dipanggilnya sebagai ‘Baba’.

Ini berikutan pertlkaian kess pembhagian hrta arwh suaminya yang dibngkitkan oleh artls veteran itu.

Menurutnya, semasa arwh suaminya masih hldup, hubungan dia dengan Badul amat baik malah arwh suaminya pernah menytakan dia menantu kesyangan Badul.

Semasa arwh suami saya ada, Baba adalah bapa mntua paling smpurna, saya anggap Baba seperti bapa sendiri.

“Namun selepas arwh menlnggaI, Baba berubah.

Kalau dulu dia membhasakan dirinya sebagai Baba dan panggil saya dengan nama Ina, tapi sekarang aku, engkau,”

Katanya ketika ditemui di Utusan Malaysia di rumahnya di Taman Perpaduan di sini semalam.

Psangan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Izzul Zakly Mohd. Zahir berusia setahun lapan bulan.

Dalam pada itu, Nour Shafinar mengaakui sudah tidak lagi berhbung dengan Badul, maIah telah menyekat Whatsapp nombor bapanya.

“Saya terpksa berbuat demlkian kerana kata-kata dalam pesanan Whatsapp yang dihntar kepada saya menybabkan saya tertkan.

“Saya terima psanan Whatsapp bertalu-talu seminggu selepas arwh menlnggaI yang bertnyakan bab hrta, farald dan sumbangan bila nak diagihkan.

Mana bahagian bapa, ibu dan Abel dan Remy (anak Mohd. Zahir daripada perkahwinan pertama).

“Sdangkan pada masa itu masih bharu lagi (selepas kmatlan Mohd. Zahir),” katanya.

Mengenai kess pertlkaian pembhagian hrta berknaan lnsuran keI0mpok yang diterimanya, Nour Shafinar mengaskan ada bahagian untuk bapa mentuanya itu.“

Dia tetap bapa mentua saya, ayah kepada suami saya. Secara jujur saya katakan bhagian Baba itu ada, saya akan bagi.

“Kalau tidak secara berdpan, mungkin saya akan menyuruh peguam saya untuk membuat proses pembyaran secara online supaya sampai ke tngan bapa mentua saya.

“Ini kerana saya rlsau apabila berdpan dengannya berlaku sesuatu yang tidak diinglni dalam keadaan Baba sedang mrah,” katanya.

Terdahulu, ANAK kepada pelakon komedi popular A R Badul iaitu Mejar Mohd Zahir Armaya meninggal dunia.

Ini akibat tertmbak ketika melakukan demonstrasi sempena pelancaran Divisyen Kelima Infantri Malaysia dan Briged ke-13 Infantri Malaysia di Kem Lok Kawi, Kota Kinabalu, Sabah pada Rabu.

Berita itu disahkan isterinya iaitu Nour Shafinar Harun, 31, yang memaklumkan Allahyarham meninggal dunia akibat terkena tmbakan raifal.

“Saya dimaklumkan tentang berita itu pada pukul 9 pagi tadi dan suami sempat menghantar mesej berkata bahawa itu pertunjukan terakhirnya.

“Saya juga diberitahu tembakan itu tersasar sedikit lalu melepasi baju kalis peluru yang dipakai mangsa,” jelasnya.

Sementara itu, AR Badul melahirkan rasa terkejut dengan berita tersebut dan sedang menunggu jenazah yang akan dibawa pulang petang Rabu.

Jenazah dijadual telah disembahyangkan di masjid Kem Wardieburn, Setapak sebaik tiba dari Kota Kinabalu.

Ia dikebumikan di Ipoh, Perak iaitu berdekatan rumah keluarga Nour Shafinar.

Allahyarham Mejar Mohd. Zahir ialah anak AR Badul dengan bekas isteri bagi perkahwinan keduanya Rusunjan Mohammad, 57, yang kini tinggal di Tuaran, Sabah.

Beliau merupakan pegawai kanan tentera bersama pasukan Rejimen Gerak Khas, Kem Sungai Udang, Melaka.

Perkahwinan Allahyarham bersama Nour Shafinar mereka memperoleh seorang cahaya mata berusia enam bulan.

Manakala dua orang lagi menerusi perkahwinan terdahulu Mohd Zahir.

Mohd Zahir turut memiliki dua lagi anak tiri iaitu hasil perkahwinan Nour Shafinar dengan bekas suaminya terdahulu.

Semasa kejadian, Mohd Zahir menyertai demonstrasi yang dipersembahkan beliau kira-kira pukul 8.30 pagi dan kumpulan demonstrasi itu adalah persembahan ketiga yang dilakukannya.

Mngsa memakai berbaju putih, bertopeng dan beraksi sebagai penjnayah yang ditmbak m4ti oleh anggota tentera.

Allahyarham dikatakan melepaskan tmbakan kepada rakannya dalam demonstrasi itu dan ia terkena pada baju kalis peluru yang dipakai pegawai tersebut.

Bagaimanapun ketika tembakan balas dilepaskan, ia dikatakan telah tersasar dan terkena di belakang badan Allahyarham menyebabkan dia rebah.

Bagaimanapun mangsa dibawa ke tepi sebelum persembahan ditamatkan namun dia didapati tidak sedarkan diri.

Mangsa yang cedera kemudian diberi rawatan di lokasi kejadian sebelum dibawa ke Hospital Queen Elizabeth, Kota Kinabalu dan disahkan meninggal dunia.

Continue Reading
OH VIRAL12 hours ago

Video: Slps DiIempang Pelanggan LeIaki Kerana Tercampak Barang, Ini yg Terjadi Pada Akak Cashier tu

OH VIRAL14 hours ago

Nasib Anak Piatu, lkut Warden BaIik, Tp Dir0g0I PuIa, Aku Nekad Adu Pada SekoIah, Tp Lain Pula Jadi Akhirnya

OH VIRAL15 hours ago

“Saya Terkjut Prubahan Sikap Baba SeIepas Suami MninggaI” – Menantu BaduI

OH VIRAL3 days ago

Hampir Setahun Bersama, Akhirnya Elly Mazlein Bongkarkan Sesuatu yg Mengejutkan Tentang Perangai Suaminya

OH VIRAL3 days ago

Jawapan BaIu Setelah Dikatakan Menafikan Hak AR BaduI Sebagai Pewaris Sgt Menyentuh Perasaan

OH VIRAL3 days ago

Dinafikan Harta Peninggalan Arwh Anaknya, Akhirnya AR Badul Bersuara Tetap Mahu Tuntut Hak

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 days ago

Suami Bantu Wanita HamiI ToIak TroIi Tapi Kena Marah Dgn lstri, Sampai Satu Tahal Suami Terpaksa Ambil Tindakkan Sebegini

OH VIRAL4 days ago

“Kena Serbu Macam Tak Pernah Tgk Emas..” Netizen Kecam, Pemilik Kedai Terpaksa Tampil dan Mengeluarkan Kenyataan Mengejutkan

OH VIRAL4 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL5 days ago

“lstri ngndong pun ko cerraikan..” Masuk Campur Isu Da’i Syed, Netizen Ungkit Hal Rumah Tangga PU Abu

OH VIRAL5 days ago

Video: “Sebab kau jadi puncalah, aku jadi macam ni..” Alif Sukri Menangis Mengenangkan Nasib

OH VIRAL5 days ago

Suami tentera, Msuk tahun ke4 aku dah xtahan, Aku pkul, acu psau pada suami, Aku minta cerrai

OH VIRAL5 days ago

Gadis Ini Dikecam Kerana ‘Kahwin’ Dengan Lelaki Jarak Usia 46 Tahun. Dia Tampil Jelaskan Segalanya

OH VIRAL5 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL4 weeks ago

Negatif DAD4H, Rekod Jenaya Tiada, Tujuan PemBnuhan Dilakukan Seorang Diri Akhirnya Didedahkan

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL4 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kronologi Penuh Kenapa Saspex Tergamak Melakukan Perbuatan Jenaya Itu Kpd Kawan Baik Sendiri

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL5 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL5 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL7 days ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

OH VIRAL4 weeks ago

Negatif DAD4H, Rekod Jenaya Tiada, Tujuan PemBnuhan Dilakukan Seorang Diri Akhirnya Didedahkan

OH VIRAL1 week ago

“Sepandai Pandai2 Tupai Melompat, Akhir Jatuh Ke Tanah Jua” Aishah Azman

OH VIRAL4 days ago

SbIm Campak Budak 4 Tahun Dari Tingkat 4, Dia Sempat BaIing TeIefon KeIuar Tingkap

OH VIRAL3 weeks ago

Gempar Ada Bukti Lain Dijumpai, Saspek Dibawa ke Lokasi, Unit Selam Sambung Cari Bahan Bukti

OH VIRAL4 weeks ago

Ini identiti M4ngsa Yang Terlibat,Bukan Calang Calang Orang

OH VIRAL4 weeks ago

Ini Kronologi Penuh Kenapa Saspex Tergamak Melakukan Perbuatan Jenaya Itu Kpd Kawan Baik Sendiri

OH VIRAL1 week ago

Masa Daftar Buku Pink sy Anjakkan Tarikh Period, Agar Doc dan Nurse xtahu sy Mngandung Anak Iuar Nikah

OH VIRAL5 days ago

Video: Netizen Selar Strategi Marketing Produk Ini Tidak Sen0n0h Tayang Benda yg Tak Patut

OH VIRAL4 days ago

Video Kulit Muka Terlalu ‘Perfect’ & Licin, Gadis Ini Jadi Pertikaian Netizen, Rupanya ini Puncanya

OH VIRAL4 weeks ago

lbu Saspex Dtg nak Minta Maaf, Tak Sangka Ini Tindakkan yang Dilakukan oleh Ayah Nur Suria

OH VIRAL3 weeks ago

Video: HeIikopter Sama Sblm Kejadian, Buat Beberapa Aksi Merbaahaya Berhampiran Penunggang BasikaI

OH VIRAL1 week ago

Disebabkan Perkara ini, Bisnes SHUlB Gulung Tikar dan Dibuang Ke Tempat Pelupusan Samp4h

OH VIRAL5 days ago

Ingatkan Seorang je, Sekali PDRM Dedah Tentang Status Terkini Pendakwah Muda Buat Netizen Terkejut

OH VIRAL3 weeks ago

“Encik dari mana. Kawan Alif ke?.” – Pemuda Tak Dikenali Hadir Pada Pengebumlan Anknya. Terkjut Ayhnya Bila Mengetahui Siapa Sebenarnya Pemuda Itu

OH VIRAL7 days ago

Video: “Sampai Macam tu SekaIi Ko PukuI Rider Fudpanda tu Bro” PeIanggan BlAD4P Ini DIKEC4M Netizen

Artikel HOT

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.