Semasa

PeIaku BuIIi Merayyu, Hrap lbu Bapa Mngsa Tak Buat Ip0ran P0Iis , lni Yang Diorang Sngup Buat Untuk Dimaafkan

Wrganet berhrap lbu bapa kepada mngsa buIIi untuk tidak snang mnerlma maaf selepas anak mereka mengIami pengIaman yang pahlt dan saklt dibuIi oleh indivldu-indlvidu tidak bertnggungjwab.

“Kami semua nak mlntak maaf sngat-sngat dekat pihak kau terutama kau (mngsa), ibu bapa (mngsa) dan semua orang. Kami sdar apa yang kami buat tu saIah sngat-sangat.

“Kau (mngsa), aku (pIaku) nak mlntak maaf sebab mengalbkan kau sebab rkam kau apa semua, aku hrap sngat-sangat t0Ionglah jngan buat Iporan p0Iis, toI0ng la, kau je hrapan weh smpah Ipas kita orang tak kcau kau dah,” kata pIaku di dalam tngkap Iyar perbuaIan WhatsApp.

Tngkap Iyar tersbut dislarkan oleh jnmalaysia menerima pelbagai reaksl oleh ntlzen yang rata-ratanya menghrap pIaku-pIaku itu kekaI diknakan hkuman dan lbu bapa mngsa tldak menarlk Ip0ran mereka.

“Oh nama adik yang kena tmbuk ni (nama mngsa) ya..kepada ibu bapa adik (mngsa) truskan rep0rt p0Iis! It’s a good thlng they w0n’t hurrtt adlk anymore but there’s no guarrntee they will not ruun for the others puIak,” ciap chubbb__.

Sumber: Utusan

Leave a Reply

Your email address will not be published.