Semasa

TuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm Kereta

TuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm Kereta

PETALING JAYA: Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video yang memaparkan seorang wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama individu lelaki yang juga warga Bangladesh.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Video yang viral itu telah mendalat respon yang mengejutkan dari warganet. Rata-rata mereka memuji sikap suami yang masih boleh bersabar dengan dugaan.

TuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm Kereta

“Rasa sekejap je best..”

TuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm Kereta

TuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm KeretaTuIar Video Seorang Suami Menangis Sedih Tangkap Isteri ‘Projek’ Dgn Warga BngIadesh Dlm Kereta

Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikTok meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami.

Dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas polis untuk menerima hukuman.

“Tinggal je lah bang, abang boleh dapat yang lebih baik dari ni. Semoga urusan abang dipermudahkan,” komen izzuekamaltrukers.

“Sebab tu aku tak berapa suka dengan orang asing ni. Ya betul, ada yang kata tak semua PATI ni jahat, tapi itu minoriti sahaja. Majoritinya macam ni,” komen nurazuananurazrin.

“Kesian dekat lelaki dia bersungguh-sungguh kerja nak bagi duit dekat anak dan bininya.

Tapi bini dia balas macam ni. Ya Allah rasa sakit hati jugak tengok macam ni,” komen afiknuratin.

“Kenapa jadi macam ni. Kalau betul-betul dah tak boleh hidup sama mintak lepas cara baik ni pergi buat macam ni tak kesian ke kat anak-anak tu bila tengok video ni,” komen budak3segi.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Sumber Ohtrending

Leave a Reply

Your email address will not be published.